mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
myplacedk (11503) skrev:Det bedste ved at vaske tastaturet er når knapperne skal sættes på igen.
Gør det frit fra hukommelsen, og se hvor nemt eller svært du synes det er. Se derefter hvor mange rigtige du fik.
Det plejer nu at være rimelig nemt synes jeg. Ellers kan man altid åbne et tekstdokument og trykke på knappen :)
Et billede er nok nemmere.Colapusheren (11505) skrev:Det plejer nu at være rimelig nemt synes jeg. Ellers kan man altid åbne et tekstdokument og trykke på knappen :)
Der er vel ingen her, som bruger QWERTZ, AZERTY, Dvorak eller lignende tastaturer?
Visse buddhister tror på Reinkarnation, og den foregåene måned uden kød har dræbt min sjæl så denne er blevet genfødt.
https://lh6.googleusercontent.com/_WpQwqpfwaeA/TXJ...
WHO NEEDS A SOUL
Visse buddhister tror på Reinkarnation, og den foregåene måned uden kød har dræbt min sjæl så denne er blevet genfødt.
https://lh6.googleusercontent.com/_WpQwqpfwaeA/TXJ...
WHO NEEDS A SOUL
Synology har deres 'eget' raid system hvor netop det understøttes.
Ved dog ikke hvor godt det fungere
Ved dog ikke hvor godt det fungere
Den eneste måde at gøre det på, er vist igennem deres support. Som udgangspunkt er det hendes eget ansvar at have en backup, men såvidt jeg ved er supporten large nok i sådan nogle tilfælde.
ja, ring til apple support.. Har prøvet det samme og de sender et link med alle dine køb igennem tiden, som du så kan downloade igen.
Bemærk dog, at det godt kan være at der er nogle sange de ikke har mere, og så kan man sjovt nok ikke downloade dem.
Bemærk dog, at det godt kan være at der er nogle sange de ikke har mere, og så kan man sjovt nok ikke downloade dem.
markjensen <3 nemide:
Er der problemer med Nem Ide i øjeblikket? - Når jeg vil logge på min netbank står den bare og hænger i javaen, som om der er alt for meget trafik og jeg ikke kan få lov til at låne nok plads til at hente java-appletten ned på min computer. Jeg beklager hvis det tekniske ikke er helt korrekt.
Jeg har samme problem alle andre steder jeg vil logge på Nem Ide.
Er der problemer med Nem Ide i øjeblikket? - Når jeg vil logge på min netbank står den bare og hænger i javaen, som om der er alt for meget trafik og jeg ikke kan få lov til at låne nok plads til at hente java-appletten ned på min computer. Jeg beklager hvis det tekniske ikke er helt korrekt.
Jeg har samme problem alle andre steder jeg vil logge på Nem Ide.
Jeg begynder at tro alle verdens dumme spørgsmål snart er besvaret i denne tråd. Der har været usædvanlig stille (læs: kedeligt!) i dag.
Hvilke film skal jeg tilføje til min "must have Blu rays"-liste
- Alien boks
-Moulin Rouge
- Se7en
- Green Zone
- Forrest Gump
-I Am Legend
- Gladiater
- Rent (Live from Broadway)
- Bourne boks
- ...
- Alien boks
-
- Se7en
- Green Zone
- Forrest Gump
-
- Gladiater
- Rent (Live from Broadway)
- Bourne boks
- ...
Daniel-Dane (11546) skrev:AVATAR
Seriøst? Det er da den mest ligegyldige BD ever.. Filmen er jammerlig kedelig og der er intet ekstra materiale.. Gider dog heller ikke have extended cut da, ja filmen er røv kedelig..
MiniatureZeus (11547) skrev:Seriøst? Det er da den mest ligegyldige BD ever.. Filmen er jammerlig kedelig og der er intet ekstra materiale.. Gider dog heller ikke have extended cut da, ja filmen er røv kedelig..
Ringenes Herre.
... eller tager jeg også grueligt fejl?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.