mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Spørg tykke Lindysign, hvor han har købt sin fatastisk smukke Acer:
http://macnation.newz.dk/nye-macbook-pro-overopheder#63 skrev:Jeg kan bedre lide designet på min acer end en Apple[...]
fjols (12054) skrev:Flere spørgsmål fra mig.
Jeg sidder med en bærbar computer der overheater og lukker ned.
Jeg kan se den har en uoriginal strømforsyning der leverer 18.5 V og 6A. Der står på computerens hjemmeside, at den skal have 18.5 V og 3.5A.
Kan dette have noget at sige?
Nej, computeren trækker ikke mere strøm end den har behov for.
Procentdelen af Apples maskiner, der lige pt er i hvid plast er ret lav. Du kan få én model ud af seks, hvor resten er i alu.
Apple har lavet alu/titanium-laptops siden 2001.
Så at påstå, at alt apple er hvid plast er ret lame.
Procentdelen af Apples maskiner, der lige pt er i hvid plast er ret lav. Du kan få én model ud af seks, hvor resten er i alu.
Apple har lavet alu/titanium-laptops siden 2001.
Så at påstå, at alt apple er hvid plast er ret lame.
Har i forresten set den der overskrift med at de unge vælter i swingerklubber så meget at der er kø?
Tror i på det?
Hvad helvede sker der i det hele taget for denne her klamme sexificering af samfundet?
De prøver på at få det til at se ud som om man er unormal og kedelig hvis man ikke tager i swingerklubber, dyrker gangbang og har to elskerinder.
jeg BRÆKKER mig- jeg er så træt af at høre om sex her og der, og det skal helst være så vildt som muligt.
Jeg har prøvet nogle trekanter da jeg var ung og dum, og det er det- jeg har ikke lyst til mere af den slags- sex er altså en ting der bør foregå mellem to personer der elsker hinanden og i et soveværelse.
Jeg synes endda at hele konceptet med engangs knald er ret lamt- det er ikke bedre end at tage den i hånden selv.
Og det jeg hader mest i hele verden er folk der definerer deres personlighed udfra deres sexualitet- f.eks. Joan Ørting- føj for et kvindemenneske.
Og jeg synes også bøsser der skriger langt væk af "jeg er bøsse" er noget så kvalmende.
Jeg har intet imod bøsser, hvad der foregår i en persons soveværelse er mig virkeligt ligegyldigt, men det er altså en sexualitet ikke en livsstil imo.
Tror i på det?
Hvad helvede sker der i det hele taget for denne her klamme sexificering af samfundet?
De prøver på at få det til at se ud som om man er unormal og kedelig hvis man ikke tager i swingerklubber, dyrker gangbang og har to elskerinder.
jeg BRÆKKER mig- jeg er så træt af at høre om sex her og der, og det skal helst være så vildt som muligt.
Jeg har prøvet nogle trekanter da jeg var ung og dum, og det er det- jeg har ikke lyst til mere af den slags- sex er altså en ting der bør foregå mellem to personer der elsker hinanden og i et soveværelse.
Jeg synes endda at hele konceptet med engangs knald er ret lamt- det er ikke bedre end at tage den i hånden selv.
Og det jeg hader mest i hele verden er folk der definerer deres personlighed udfra deres sexualitet- f.eks. Joan Ørting- føj for et kvindemenneske.
Og jeg synes også bøsser der skriger langt væk af "jeg er bøsse" er noget så kvalmende.
Jeg har intet imod bøsser, hvad der foregår i en persons soveværelse er mig virkeligt ligegyldigt, men det er altså en sexualitet ikke en livsstil imo.
moveax1ret (12062) skrev:Hvad helvede sker der i det hele taget for denne her klamme sexificering af samfundet?
Blame TV, og medier som EB :)
Sex sælger. og det er hardcoded ind i os for at sprede generne.
Du har vist fuldstændigt missed pointen, jeg vil til enhver tid forsvare alle folks ret til at gøre præcist hvad de vil i soveværelset.
Jeg er bare træt af at medierne får det til at virke som om det er normalen at gå i swingerklub.
Og jeg er træt af at høre om det.
Du har vist fuldstændigt missed pointen, jeg vil til enhver tid forsvare alle folks ret til at gøre præcist hvad de vil i soveværelset.
Jeg er bare træt af at medierne får det til at virke som om det er normalen at gå i swingerklub.
gør det nu egenligt også det?
Jeg har aldrigt kunne se fidusen i en "quicke" på køkkenbordet eller andre steder.......
Det er nu engang mest behageligt at gøre det i en seng.
Jeg har aldrigt kunne se fidusen i en "quicke" på køkkenbordet eller andre steder.......
moveax1ret (12065) skrev:#12064
Så luk ørene...at du er sippet sexualet betyder ikke vi andre skal være det
moveax1ret (12067) skrev:gør det nu egenligt også det?
Du må have et kedeligt sexliv...husk at slukke lyset *rolling eyes*
Dit indlæg tyder meget på at du enten får alt for lidt, eller er rabbiner.
Det er et gammelt syn på sex at det kun skal være imellem 2 partnere for resten af livet.
Selv holder jeg meget af Joan Ørting, netop fordi hun har fjernet en del tabuer vedrørende kvinder og sex her i Danmark.
Bøsser der opfører sig som du beskriver, gør det ofte kun for at provokere. De er sjældent sådan når de er sammen med personer der accepterer dem for hvem de er.
Selv om jeg selv er hetro, så synes jeg det kan være skide sjovt at spile homo over for homofober, specielt når jeg er sammen med et par af mine homo-venner.
Jeg tror, som mange andre, at dem der er homofober, er det fordi de er usikker på deres egen seksualitet.
Dit indlæg tyder meget på at du enten får alt for lidt, eller er rabbiner.
Det er et gammelt syn på sex at det kun skal være imellem 2 partnere for resten af livet.
Selv holder jeg meget af Joan Ørting, netop fordi hun har fjernet en del tabuer vedrørende kvinder og sex her i Danmark.
Bøsser der opfører sig som du beskriver, gør det ofte kun for at provokere. De er sjældent sådan når de er sammen med personer der accepterer dem for hvem de er.
Selv om jeg selv er hetro, så synes jeg det kan være skide sjovt at spile homo over for homofober, specielt når jeg er sammen med et par af mine homo-venner.
Jeg tror, som mange andre, at dem der er homofober, er det fordi de er usikker på deres egen seksualitet.
terra skrev:Så luk ørene...at du er sippet sexualet betyder ikke vi andre skal være det
Det var et debatoplæg, du kan ligesåvel lukke ørene angående mit indlæg som jeg kan lukke ørene mens vi bliver bombaderet med swinger livsstilen i medierne.
Jeg er overhovedet ikke sippet, jeg har prøvet mine ting.
Og den der "dit indlæg tyder på at jeg får for lidt" er simpelthen for lav.
Jeg har prøvet gruppesex, partnerbytte, trekanter etc.
Af erfaring har jeg så lært at det ihvertfald ikke holder for mig- og det jeg er træt af er at medierne prøver at få det til at virke som om man er unormal hvis man ikke er til de ting.
Jeg er overhovedet ikke sippet, jeg har prøvet mine ting.
Og den der "dit indlæg tyder på at jeg får for lidt" er simpelthen for lav.
Jeg har prøvet gruppesex, partnerbytte, trekanter etc.
Af erfaring har jeg så lært at det ihvertfald ikke holder for mig- og det jeg er træt af er at medierne prøver at få det til at virke som om man er unormal hvis man ikke er til de ting.
Det var på grund af din udtalelse som om det var lov:
Det er absolut ikke altid tilfældet.
For mig er sex og kærlighed også forbundne, men det gør ikke at jeg mener det skal være det samme for alle.
Det var på grund af din udtalelse som om det var lov:
moveax1ret (12062) skrev:sex er altså en ting der bør foregå mellem to personer der elsker hinanden og i et soveværelse.
Det er absolut ikke altid tilfældet.
For mig er sex og kærlighed også forbundne, men det gør ikke at jeg mener det skal være det samme for alle.
okay, den kom forkert ud
sex er en ting der for mig virker bedst med en person jeg elsker- og jeg tror altså at de fleste har det sådan.
okay, den kom forkert ud
sex er en ting der for mig virker bedst med en person jeg elsker- og jeg tror altså at de fleste har det sådan.
Det kan da godt være jeg er uerfaren i forhold til den almægtige terracide- jeg har kun dyrket sex med 6 forskellige piger(de fire af dem var kærester), en af dem var så meget intereseret i swingerklubber, partnerbytte etc. så jeg har givet det en chance.
Men fortæl da endeligt lidt om de enorme mængder piger du har erobret mellem dine support opkald.
Men fortæl da endeligt lidt om de enorme mængder piger du har erobret mellem dine support opkald.
moveax1ret (12077) skrev:Det kan da godt være jeg er uerfaren i forhold til den almægtige terracide- jeg har kun dyrket sex med 6 forskellige piger(de fire af dem var kærester), en af dem var så meget intereseret i swingerklubber, partnerbytte etc. så jeg har givet det en chance.
Tak fordi du beviser min pointe...kom gen med dit bavl om 20-30 år...når du ved hvad du snakker om og ikke vil have Vitcroria-tiden tilbage...
Det var skam så lidt, jeg skammer mig ikke over ikke at have haft mere sex, og er ej heller super intereseret i det.
Dog sætter jeg virkeligt meget pris på at have en super sød kæreste jeg har det godt med :)
Det var skam så lidt, jeg skammer mig ikke over ikke at have haft mere sex, og er ej heller super intereseret i det.
Dog sætter jeg virkeligt meget pris på at have en super sød kæreste jeg har det godt med :)
moveax1ret (12079) skrev:#78
Nej. du trækker i land nu...efter at have ville have at folk skulle være præcist om dig...missionærstillingen med lyset slukket...pis mig i øret og gem dit bavl til nogle der ikke kan gennemskue dit bræk...f.eks porre-hippe...
Terra - Sexforskrææede folk er bare...300 år for sent på den...
Bare fordi at man ikke går i swingerklub, dyrker trekanter eller gangbangs er man sexforskrækket?
Du beviser så meget min pointe- tak :)
Men jeg er da lidt nysgerig- hvilket vildt sex udøver du da? eller er det bare mund gas du lukker ud?
Bare fordi at man ikke går i swingerklub, dyrker trekanter eller gangbangs er man sexforskrækket?
Du beviser så meget min pointe- tak :)
Men jeg er da lidt nysgerig- hvilket vildt sex udøver du da? eller er det bare mund gas du lukker ud?
moveax1ret (12082) skrev:Men jeg er da lidt nysgerig- hvilket vildt sex udøver du da? eller er det bare mund gas du lukker ud?
Kender man Terra ret, så hænger han ud nede på PAN fredag og lørdag, hvor han samler fyre op, så de kan tage med hjem til hans kælder, hvor de kan spænde ham fast til kors og andre religiøse symboler, mens de pisker ham og fører en enorm buttplug op i hans efterhånden noget udborede anus.
terracide (12081) skrev:f.eks porre-hippe...
Jeg siger jeg godt kan forstå ham. Men jeg tror jeg har gjort det klart nok for folk herinde at mine lyster ikke er helt ordinære ^^
Det er sjovt så gal du bliver, som om det rammer et ømt punkt.
vandfarve (12084) skrev:Det er ikke just det udtryk, som du har givet over de sidste 6.762 indlæg.
Dobbeltmoral much, Henrik?
At du er dum er ikke noget nyt, men specificer din pointe og jeg skal vise folk at du er dummere end først antaget...ball in your court.
LinguaIgnota (12087) skrev:Lukkede Pan ikke for flere år siden?
Der er stadig Amigo
Jeg er træt af at høre om sex og ih og åh og wtf og sexklubber.
Personlige erfaringer: They is some fat, retarded weirdos, dem der dyrker den slags. Weirods er en ting, fedme en anden, men at deres begavelse i al almindelighed ligger under middel er totalt nederen. Sgu da ikke fedt at kneppe en svagbørnskoloni.
xXgmzorXx (12095) skrev:Pan var et populært diskotek på Knabrostræde i KBH, som henvendte sig til homoseksuelle og lesbiske... Den lukkede vidst nok i 2007.
Som taget fra Wikipedia.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.