mboost-dp1
Trusler om injuriesag...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har modtaget en email fra en person der udgiver sig for at være en kollega, som er medlem i HK, og i mailen giver personen udtryk for at jeg kan risikere at blive tiltalt for injurier som følge af et indlæg på min blog.
Det omtalte indlæg kan ses her.
Her er ud udklip fra den email jeg modtog:
"Vi det forholder sig sådan, håber jeg du har mange penge, for da har du en injuriersag på vej mod dig, så jeg håber bestemt for dig at du kan bevise at jeg og mine kollegaer er kriminelle."
Jeg antager at der skulle stå Hvis i starten, men er det kun mig der finder det lidt komisk at de ikke kan se den ironiske sammenligning, og det faktum at det jo reelt set bare er en måde at tolke det hele på?
Derudover siger jeg jo ikke at de er terrorister, men stiller spørgsmålet om de ikke kunne i teorien kunne betragtes som værende terrorister, ud fra den fremgangsmåde som de har benyttet i sagen...
Det omtalte indlæg kan ses her.
Her er ud udklip fra den email jeg modtog:
"Vi det forholder sig sådan, håber jeg du har mange penge, for da har du en injuriersag på vej mod dig, så jeg håber bestemt for dig at du kan bevise at jeg og mine kollegaer er kriminelle."
Jeg antager at der skulle stå Hvis i starten, men er det kun mig der finder det lidt komisk at de ikke kan se den ironiske sammenligning, og det faktum at det jo reelt set bare er en måde at tolke det hele på?
Derudover siger jeg jo ikke at de er terrorister, men stiller spørgsmålet om de ikke kunne i teorien kunne betragtes som værende terrorister, ud fra den fremgangsmåde som de har benyttet i sagen...
@ #1
Send en mail til den daglige ledelse og spørg om det kan være rigtigt..
Umiddelbart lyder ordlyden i mailen som om at den ikke er officiel...
Send en mail til den daglige ledelse og spørg om det kan være rigtigt..
Umiddelbart lyder ordlyden i mailen som om at den ikke er officiel...
Jeg ville nok også være lidt træt af at blive hængt ud som terrorist på nettet...
Tror du leder lidt for hårdt efter fagforeningsmetoder fra 70'erne.
Jeg ville nok vælge at lade den ligge, og så markere deres afsender mail som spam hvis ikke du gider høre mere efter dem..
Hvad angår din private E-mail, så er der sikkert en del der har den, så det er vel ikke den store udfordring at finde den...
Tror du leder lidt for hårdt efter fagforeningsmetoder fra 70'erne.
Jeg ville nok vælge at lade den ligge, og så markere deres afsender mail som spam hvis ikke du gider høre mere efter dem..
Hvad angår din private E-mail, så er der sikkert en del der har den, så det er vel ikke den store udfordring at finde den...
#5 Mht. min privat email, så er det jo ikke det at de har fået den, men det faktum at de systematisk har brugt deres medlemmer til at indsamle oplysninger om de andre ansatte i virksomheden, uden at gøre opmærksom på dette. Samt den måde som de vælger at markedsføre sig på.
@ #4
Jeg ville stadig kontakte HK. Jeg kunne forestille mig at de vil se ret alvorligt på at en medarbejder truer med injurie sager på ledelsens vegne..
Det tvivler jeg selv på den på nogen måde er, tror bare at det er et af medlemmerne der ikke forstår ironien i indlægget, samt tilsyneladende ikke er i stand til at se det fra andre sider end HK's.
Jeg ville stadig kontakte HK. Jeg kunne forestille mig at de vil se ret alvorligt på at en medarbejder truer med injurie sager på ledelsens vegne..
Spoiler alert.
Svar fra byretten:
Kære <indsæt HK jurist her>
Vi har diskuteret dine ankler, og er kommet frem til:
LOL!
Og også at
You suck cocks!
Vi mener desværre ikke at der er substans i sagen.
Hilsen
<indsæt byrettens kontaktperson og adresse>
Svar fra byretten:
Kære <indsæt HK jurist her>
Vi har diskuteret dine ankler, og er kommet frem til:
LOL!
Og også at
You suck cocks!
Vi mener desværre ikke at der er substans i sagen.
Hilsen
<indsæt byrettens kontaktperson og adresse>
dotStryhn (10) skrev:Det er bare sjovt at de i teorien er til for det modsatte? :)
Det er jo som jeg henviser lidt til i #5 et levn fra de gamle tider hvor fagforeningerne brugte beskidte metoder mod dem der ikke var i fagforeningerne for at få fat i dem...
mente self 1870'erne :)
Qw_freak (12) skrev:Det er jo som jeg henviser lidt til i #5 et levn fra de gamle tider hvor fagforeningerne brugte beskidte metoder mod dem der ikke var i fagforeningerne for at få fat i dem...
mente self 1870'erne :)
Deres mafia metoder lever stadig.
Jeg er blevet givet valget:
Meld dig ind i 3F...eller bliv fyret.
Qw_freak (14) skrev:terracide (13) skrev:
Hmm, har godt hørt de er lidt kradse i det stadig væk derovre på øen.. men ville de kræve dig fyret, eller var det chefen der sagde det?
Det var i Jylland...i et tideligere job.
Qw_freak (14) skrev:terracide (13) skrev:
Hmm, har godt hørt de er lidt kradse i det stadig væk derovre på øen.. men ville de kræve dig fyret, eller var det chefen der sagde det?
Det var ikke en direkte trussel om fyring. Men alle de andre ville strejke indtil terra var flink at melde sig ind - eller til cheferne lagde mærke til at det var terra der var "problemet".
Alrekr (16) skrev:Det var ikke en direkte trussel om fyring. Men alle de andre ville strejke indtil terra var flink at melde sig ind - eller til cheferne lagde mærke til at det var terra der var "problemet".
How u know this?
terracide (15) skrev:Det var i Jylland...i et tideligere job.
Hvilket job var det, militæret?
En anden tragisk ting ved fagforeninger er at de kan sagsøge en virksomhed for at udbetale for lidt løn til 100 ansatte. Erstatningen går til fagforeningen, hvorefter medlemmerne kan søge om at få erstatningen. Men er 10 af dem ikke medlem af fagforeningen, får fagforeningen stadig erstatningen for deres løn, men det er helt op til fagforeningen om de vil udbetale dem.
Hvor fanden er rimeligheden i det?
Man kan da godt forstå at de var noget af det første, kommunisterne skaffede sig af med under påskud af at partiet var fagforening nok.
Hvor fanden er rimeligheden i det?
Man kan da godt forstå at de var noget af det første, kommunisterne skaffede sig af med under påskud af at partiet var fagforening nok.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.