mboost-dp1

Tudetråd

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
25. jul. 2003 12:39
Nu er jeg ved at være godt træt af det!
Det har irriteret mig voldsomt, i de sidste par uger, og der har ikke været noget jeg har kunnet gøre ved det. Jeg har forsøgt alt, men intet hjælper ;-(
At det har været virkeligt slemt i de sidste par uger, betyder ikke at det ikke har været slemt der før, næææ, for det har det sq, det har været pisse træls, faktisk. Da jeg skulle til midsommerfest, var det elendigt. Bagefter var problemet at jeg ikke kunne nyde det (jeg skulle på arbejde), nu hvor jeg har ferie, er det elendigt. Ja, det er vejret jeg snakker om. Enten regner det, eller også er der så forbandet varmt, at jeg begynder at tro på at der findes et helvede, og at det ligger lige rundt om hjørnet. Når der endeligt er godt vejr, så er jeg på arbejde.

SÅ GØR DOG NOGET, EN ELLER ANDEN, inden jeg bliver vanvittig!
Eller er jeg det allerede?
Gravatar #2 - Izo
25. jul. 2003 12:44
Kan vi gætte på der bliver talt om vejret her ?
Eller er det bare fordi du har det røde igen ;-P

BR
Izo
Gravatar #3 - Yasw
25. jul. 2003 12:48
#2 - Prøv at læs hvad han skriver. Der står faktisk at det er vejret han snakker om, så det var dog et temmelig pinligt spørgsmål.
Gravatar #4 - west
25. jul. 2003 13:00
I so agree.

Tror sq Solen er på E .. den har stegt lidt rigeligt på det sidste.
Og så tordner det. ARGH ! Hader det lort !

Giv mig en lidt mere realistisk temparatur, lad os sige 20 grader, og så noget regn .. mmm dejlig regn ...
Gravatar #5 - Acro
25. jul. 2003 13:43
Varme er nærende. Hvad er der galt i at det er varmt, der er jo ikke engang virkelig varmt her i Danmark - og man kan da sagtens holde ud af opholde sig udenfor (hvis man da ikke normalt bor i et serverrum med air condition).

Regn er også nærende - men på ingen måde ret attraktivt for mennesker, for det begrænser vores muligheder en del - i forhold til hvilke vi måtte have når vejret er bedre.
Gravatar #6 - Yasw
25. jul. 2003 14:03
#5 - Hvad kan man da ikke lave når det regner (udover at slikke sol selvfølgelig) ?

Ellers er vejret ikke noget jeg tænker ret meget over. Men helst lidt kølig blæst hvis det endelig skal være.
Gravatar #7 - Deternal
25. jul. 2003 14:59
SMUT! Nu har vi endelig fået sol og sommer så skal i fandme ikke whine over det - mere sol og sommer tak!
Gravatar #8 - Gruesome
25. jul. 2003 15:05
Bah. Sol er ok når man er uden for, men regn er mere forfriskende imo. Regn kan sku altid bruges :). Er ved at smelte.
Gravatar #9 - Acro
25. jul. 2003 15:13
#6 @Yasw:
Grille, være udenfor, og dyrke mange former for sport (det er i mine øjne langt sjovere når det ikke regner) og mange andre aktiviteter som man, ganske rigtigt, kan lave i regnvejr - men som alle bliver sjovere eller lettere når vejret er godt.
Gravatar #10 - Yasw
25. jul. 2003 15:18
#9 - Man kan jo stadig som du også siger, men om hvornår det er sjovest er så en smagssag.
Personligt er ret ligeglad, da det meste af de ting jeg laver foregår indendørs.
Gravatar #11 - Xanthia
25. jul. 2003 15:29

Det lyder næsten som om du aldrig har spillet fodbold med gutterne på en helt åben bane, under en af de store efterårsstorme hvor himmel og jord står i et:)?

se DET er 'attraktiv' morskab når det er bedst, især hvis man foriden forsøger at beruse sig på en eller anden vis:D
Gravatar #12 - west
25. jul. 2003 15:33
Acro: man kan da sagtens holde ud af opholde sig udenfor

Nej .. jeg har ingen laptop :(
Gravatar #13 - DUdsen
25. jul. 2003 19:32
#11 det er da foragt for sporten at blande rus midler ind i en gang mudderbold.

Og nej acro det hjælper ikke at gå uden for varmen er stadigvæk for meget ;-)
Gravatar #14 - Blue.
26. jul. 2003 09:47
*... stønne , ralle*
Er der seriøst nogen der mener at den ulidelige varme, vi har i øjeblikket, er dejlig ?
Jeg overvejer i øjeblikket at investere in et overdimentioneret køleanlæg til gavn for min comp... og mig.
Desuden er varmen medvirkende til et kraftigt forøget forbrug af kold cola.
Summa sumarum koster varmen alt for mange penge ;)
Gravatar #15 - H.E.R.O.
27. jul. 2003 09:13
ja jeg synes det er dejligt.
Gravatar #16 - TWFH
27. jul. 2003 15:33
Jeg overvejer seriøst at igangsætte "Operation Dark Storm" fra Animatrix hver gang solen bager, jeg hader den åndssvage, overgearede varmekilde. Det kan godt være den er nødvendig for min blotte eksistens, men alligevel! Man kan jo ikke gå i læder uden at gå til!!! Har endda været "nødt" til at anskaffe mig en ekstra 80mm Pabst-blæser til eksternt brug, bare for at kunne sidde indenfor 24/7. Næh, noget regn, og helst en ordentlig gang døds-psyko-torden, det kan far her li', der er ikke noget som når det buldrer i det høje. Når det tordner klapper HFI-relæet alligevel, så det eneste jeg kan gøre for at underholde mig selv, ud over at læse eller klimpre lidt, er at smutte op på marken og nyde førnævnte elementers rasen i fulde drag. Det er sgu' smukt! :)
Gravatar #17 - DiZaster
27. jul. 2003 15:38
Varme??? Hvor i Danmark er i? For her er der sq ikke andet end regn. Og godt det samme, for skal alligevel arbejde hver dag hele sommeren :-/

Me ville gerne have mere varme og en masse fridage.
Gravatar #18 - BurningShadow
3. aug. 2003 11:52
Nordjylland!
Gravatar #19 - <3Thinkpads
3. aug. 2003 11:59
Jeg hader at microovnen skal gøre min lasange gummiagtig.. og cola bliver så hurtig varm..
Gravatar #20 - Samuraikaj
3. aug. 2003 18:52
#6: Det er ikke specielt morsomt at spille golf i silende regn... vart selv ude for at spille match i dag i solskin... det var dælme rart.
Det er heller ikke fedt at holde bålfest i regnvejr.
Græsslåning er heller ikke sjovt i regnvejr, da græsset klistrer sig fast i græsslåmaskinen. Det er heller ikke sjovt at være på picnic i regnvejr.
Kan heller ikke se ideen i at lave vandkamp i regnvejr!
Vil du have flere eksempler?

#19: Hvorfor f*nden laver du lasagne i en micro(bølge?)ovn? Så er det da klart, den bliver slatten... kig evt. på dette link: overraskelse
Gravatar #21 - Ganglia
3. aug. 2003 20:46
regn er nederen at være ude i... især hvis det blæser og man er nøgen... men så drøner man sgu da bare indenfor... så er det pludselig hyggeren!

tordenvejr er fedt... fordi det er bas... jeg opholder mig helst udenfor når det tordner og lyner... ISÆR her om sommeren da! så er regnen samtidig varm... det er for fedt.

sol og sommer? jaja, hurra for global opvarmning... det er sgu meget fedt at vælte rundt i heden... man kan bare ikke få en en skid fra hånden når det er så sygeligt hedt.

sol = legitim undskyldning for solbriller... og øl.
Gravatar #22 - DUdsen
4. aug. 2003 08:42
#20 jeg ved ikke med golf det er vel ikke sjovt i det hele taget men alt det andet kan da værre ganske morsomt i regvejr hvis det er den rigtige slags regnvejr.
Gravatar #23 - <3Thinkpads
4. aug. 2003 15:38
#20:
Ja men det var jo fra i går og det skulle jo varmes!
Gravatar #24 - Xanthia
4. aug. 2003 15:49

ROFL!
Gravatar #25 - H.E.R.O.
18. aug. 2003 15:53
nå jeg synes nu det er kanont med solskin og 30 grader har endnu ikke oplevet at det er for varmt i dk
Gravatar #26 - Deternal
18. aug. 2003 16:05
Grrrrrrrrrrrrr - lorteregnvejr - JEG VIL HA MIN SOL TILBAGE ://

Fandme noget tis med regn :(
#27 - 17. sep. 2003 15:36
Og der er ikke mere kaffe!
Gravatar #28 - The-Lone-Gunman
17. sep. 2003 19:00
Jeg hader alt slags vejr!
Gravatar #29 - <3Thinkpads
17. sep. 2003 19:05
Jeg hader alt slags liv..!
Gravatar #30 - Samuraikaj
21. sep. 2003 19:52
Jeg kan bedst li' solskin... men regn er ikke at foragte... det er jo gratis
Gravatar #31 - Yasw
21. sep. 2003 19:54
Overskyet, men uden regn og så helst en kølig brise. Så er jeg en glad dreng :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login