mboost-dp1

tv oversigt

Gå til bund
Gravatar #1 - Sigma
14. nov. 2005 01:49
hey, jeg har lige flækket en lille javascript tvguide sammen der er lidt nemmere at have at gøre med end tv2.dks syntes jeg selv.

Jeg lavede den egentligt til mig selv, men tænkte at der var andre der kunne bruge den.

Den kræver cookies, og husker de kanaler du har valgt

http://shell2.eushells.com/~cecil/tv/index.html

kom endeligt med andre forslag, jeg lurer lidt på at rydde op i scriptsne, og lave en funktion der gør at man kan afkrydse et program, og så få en popup når at det kommer.

Helst ingen kommentarer om at det er crappy kodet osv. har bare lige flækket det sammen, og testet på to maskiner, renskrivning kommer senere.
Hvis der er noget der ligefrem ødelægger funktionaliteten så sig det endeligt.
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
14. nov. 2005 02:19
Hæh, den er lidt smartere end den jeg lavede engang.
Gravatar #3 - Sigma
14. nov. 2005 02:27
ja, lidt :)

din minder meget om http://tvidag.dk
Gravatar #4 - Sigma
14. nov. 2005 02:30
fik du tilladelse fra tv2 dengang?

Har du hørt noget for det?

og amokk kan du uddybe hvad du havde tænkt dig med

Øv, havde forestillet mig en side, som rent faktisk indekserede informationerne og præsenterede dem struktureret, og ikke bare et frameset...

?
Gravatar #5 - BurningShadow
14. nov. 2005 08:00
Hvormange af de TV-stationer mon der streamer?
Det kunne være lidt reat, hvis der blev tilføjet links til deres streaming.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
14. nov. 2005 15:36
Må man være så fri at komme med forslag til forbedringer?

Lav så man selv kan sætte antal felter (2 inputfelter til antal kolonner og rækker)

Der må kunne laves en måde at skjule indstillingerne på, så de ikke tager plads (altså både "antal rækker" og kanalvalg)

Fix æøå tegn i kanalvalgslisten, som også kan sorteres alfabetisk
Gravatar #7 - Sigma
14. nov. 2005 15:44

Lav så man selv kan sætte antal felter (2 inputfelter til antal kolonner og rækker)

Fix æøå tegn i kanalvalgslisten, som også kan sorteres alfabetisk

will do!

Der må kunne laves en måde at skjule indstillingerne på, så de ikke tager plads (altså både "antal rækker" og kanalvalg)

forslag er velkomne? med den top bar jeg har nu, har jeg tænkt mig at fylde den op med instillinger, til når der kommer mulighed for at få en reminder når et program kommer
Gravatar #8 - Ronson ⅍
14. nov. 2005 16:01
Altså det jeg mener er at man f.eks. kan trykke på en knap af en slags og så forsvinder kanalvalg og indstillinger i toppen.

Når man så trykker på knappen igen (som selvfølgelig ikke skal fylde ret meget) så suser det hele frem igen.

Her kunne det selvfølgelig også være rart at den huskede om den skulle vise indstillinger eller ej
Gravatar #9 - Sigma
14. nov. 2005 16:43
tjahhh, jeg kunne lave en SKJUL indstillinger knap ved den første kanal i venstre hjørne?

ville det være ok?
Gravatar #10 - Ronson ⅍
14. nov. 2005 16:55
ja - eller højre hjørne :)
bare folk forstår hvad den gør
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login