mboost-dp1
tv oversigt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
hey, jeg har lige flækket en lille javascript tvguide sammen der er lidt nemmere at have at gøre med end tv2.dks syntes jeg selv.
Jeg lavede den egentligt til mig selv, men tænkte at der var andre der kunne bruge den.
Den kræver cookies, og husker de kanaler du har valgt
http://shell2.eushells.com/~cecil/tv/index.html
kom endeligt med andre forslag, jeg lurer lidt på at rydde op i scriptsne, og lave en funktion der gør at man kan afkrydse et program, og så få en popup når at det kommer.
Helst ingen kommentarer om at det er crappy kodet osv. har bare lige flækket det sammen, og testet på to maskiner, renskrivning kommer senere.
Hvis der er noget der ligefrem ødelægger funktionaliteten så sig det endeligt.
Jeg lavede den egentligt til mig selv, men tænkte at der var andre der kunne bruge den.
Den kræver cookies, og husker de kanaler du har valgt
http://shell2.eushells.com/~cecil/tv/index.html
kom endeligt med andre forslag, jeg lurer lidt på at rydde op i scriptsne, og lave en funktion der gør at man kan afkrydse et program, og så få en popup når at det kommer.
Helst ingen kommentarer om at det er crappy kodet osv. har bare lige flækket det sammen, og testet på to maskiner, renskrivning kommer senere.
Hvis der er noget der ligefrem ødelægger funktionaliteten så sig det endeligt.
fik du tilladelse fra tv2 dengang?
Har du hørt noget for det?
og amokk kan du uddybe hvad du havde tænkt dig med
?
Har du hørt noget for det?
og amokk kan du uddybe hvad du havde tænkt dig med
Øv, havde forestillet mig en side, som rent faktisk indekserede informationerne og præsenterede dem struktureret, og ikke bare et frameset...
?
Hvormange af de TV-stationer mon der streamer?
Det kunne være lidt reat, hvis der blev tilføjet links til deres streaming.
Det kunne være lidt reat, hvis der blev tilføjet links til deres streaming.
Må man være så fri at komme med forslag til forbedringer?
Lav så man selv kan sætte antal felter (2 inputfelter til antal kolonner og rækker)
Der må kunne laves en måde at skjule indstillingerne på, så de ikke tager plads (altså både "antal rækker" og kanalvalg)
Fix æøå tegn i kanalvalgslisten, som også kan sorteres alfabetisk
Lav så man selv kan sætte antal felter (2 inputfelter til antal kolonner og rækker)
Der må kunne laves en måde at skjule indstillingerne på, så de ikke tager plads (altså både "antal rækker" og kanalvalg)
will do!
forslag er velkomne? med den top bar jeg har nu, har jeg tænkt mig at fylde den op med instillinger, til når der kommer mulighed for at få en reminder når et program kommer
Altså det jeg mener er at man f.eks. kan trykke på en knap af en slags og så forsvinder kanalvalg og indstillinger i toppen.
Når man så trykker på knappen igen (som selvfølgelig ikke skal fylde ret meget) så suser det hele frem igen.
Her kunne det selvfølgelig også være rart at den huskede om den skulle vise indstillinger eller ej
Når man så trykker på knappen igen (som selvfølgelig ikke skal fylde ret meget) så suser det hele frem igen.
Her kunne det selvfølgelig også være rart at den huskede om den skulle vise indstillinger eller ej
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.