mboost-dp1

Uheldig PR - Coolshop

Gå til bund
Gravatar #1 - Makey
11. maj 2010 07:34
Nu sad jeg lige og tågede lidt rundt på fjæsbogen, udover en del billeder af chefen med øl o.lign. i sin umiddelbare nærvær (og tydelige påvirkning deraf), så er der på firmaets Facebook side desuden lige blevet uploadet en del andre billeder fra deres "Saloon-party", noget der dog vækker en del opsigt er det sidste billede.

Er det god eller dårlig markedsføring? Hvilke signaler sender det til dig?

Jeg kan godt se at det er ment som en joke, men, der er bare så mange situationer hvor det desværre er noget mildest talt uheldigt materiale at smide på nettet.
Gravatar #2 - fjols
11. maj 2010 07:37
Jeg synes det er fint.
Det viser da bare de er mennesker som alle andre.
Gravatar #3 - Imperial
11. maj 2010 07:51
Bewbz
Gravatar #4 - Adagio
11. maj 2010 07:57
Jeg syntes også det er fint nok og jeg tror sådan set også at Coolshops kundegruppe er mere åben for den slags

Det er dog nok ikke alle firmaer der kan tillade sådan noget (specielt ikke sidste billede)
Gravatar #5 - myplacedk
11. maj 2010 08:00
Makeybussines (1) skrev:
Hvilke signaler sender det til dig?

Ud fra din beskrivelse og det ene billede du linker til: Gode firmaer holder gode firmafester.

Set fra kundens side siger det mig intet. Set fra en arbejdssøgendes side er det et lille plus.

Lige præcis det billede du linker til burde man nok ikke offentliggøre. Men hva' fa'n. Det er trods alt ikke en pressemeddelelse, eller deres offentlige hjemmeside. Så vidt jeg har forstået er det tiltænkt folk som har noget med festen at gøre på en eller anden måde, der er bare ikke spærret for os andre.
Gravatar #6 - Slettet Bruger [4266878063]
11. maj 2010 08:01
Der er noget galt med det billede ^^

Ser ud som om der er "hænder" og det får "pat" størrelsen til at ligne det bare er en barnerøv i en bh.

( eller også har hun klamme overarme )
Gravatar #7 - Magten
11. maj 2010 08:06
Har ikke noget imod det..

På min storebrors arbejde har de også en gruppe, og der bliver også lagt nogle ting ud som nogen måske vil være imod.. Fx en video af en lærling der på hans sidste dag bliver smidt i et postbur og kørt i vaskehallen.. Jeg synes det er humor, og det er vigtigt på en arbejdsplads :)
Gravatar #8 - myplacedk
11. maj 2010 08:13
SlettetBruger (6) skrev:
Der er noget galt med det billede ^^

Ja, det er så rystet at det er svært at se hvad det egentlig forestiller. ;-)
Men pointen er tydelig nok: Patter!
Gravatar #9 - zin
11. maj 2010 10:50
... Mit næste produkt købes hos coolshop. Ses.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login