mboost-dp1

Update, landsretten dømt skyldig

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
6. mar. 2008 22:08
Da den gamle tråd er blevet låst og jeg lovede at komme med en afrunding af sagen starter jeg hermed en ny tråd i forlængelse af denne:

http://newz.dk/forum/tagwall/doemt-ved-byretten-us...

Jeg valgte at blive hjemme fra uddannelsen i 3 uger, da min kontaktlære indirekte sagde at dette var i orden, når inspektøren opførte sig så inkompetent.

Jeg blev til at starte med tilbudt at arbejde hjemme fra i de fag hvor mine lærer vurderede at jeg godt kunne arbejde hjemme.

Da jeg kommer ind for at høre hvilke fag jeg skal være på skolen i og hvilke fag jeg skal være hjemme i starter inspektøren med at sige:
Inspektør: Nå er du klar til at komme i skole igen?
Mig: Det har jeg været hele tiden, men skolen har jo ikke været specielt samarbejdsvillige.
Inspektøren: Jamen hvis du er klar, så synes jeg du skal gå op og have time nu.
Mig: Nå jamen hvilke fag skal jeg så studere hjemme i
Inspektøren: Jamen du er jo klar til at gå i skole, det har du jo lige sagt ikke?
Mig: Jo det er jeg, men det her er jo ikke vores aftale?
Inspektøren: Jeg synes du skal være så meget på skolen som du kan holde til, og så må du jo tage hjem efter behov.
Mig: smækker med døren, FARVEL!

Jeg bliv så heldigvis hasteindkaldt til landsretten i mandags, så jeg gik kun på skole med ham i yderlige 1 uge og 4 dage efter jeg var kommet tilbage, men havde oprindeligt udsigt til at skulle gennemføre skole opholdet sammen med ham.

Hans dom bliver så i landsretten stadfæstet da der jo ikke var nogen der var i tvivl om hvem der havde gjort det, ligesom jeg flere gange tidligere havde pointeret overfor inspektøren.

Det ser ud til at han er blevet smidt ud af skolen nu, da jeg ikke har set ham derude i 3 dage.
Gravatar #2 - Norrah
8. mar. 2008 08:56
Jeg havde også en jeg engang ville melde for vold, dog ikke på mig, men han røg i fængsel før jeg fik lov.

Og nu er han efterlyst af rockerne. Så jeg tror bare jeg lader ham slippe..

Men godt for dig, du er i den utrolig givende situation at du har skovlen under din inspektør. Det er magt.

Det havde jeg også en gang på min. Under lidt andre omstændigheder. :) Men det var Goooodt...
Gravatar #3 - TullejR
8. mar. 2008 10:02
Du kunne jo lige have lavet en kort opsummering af den gamle tråd, så vi andre ikke skulle kigge den igennem først :-)
Gravatar #4 - bjerh
8. mar. 2008 12:10
Rart nok lige at blive godt og grundigt pissed her en lørdag. Kæft din inspektør er en klaphat... >_< Man burde fyre ham prompte!

Men er glad for at høre at problemerne forhåbentligt er ovre. :)
Gravatar #5 - hgul
8. mar. 2008 15:14
Hvad er landsretten dømt skyldig i? :-P

Men det var godt sagen blev afsluttet, så du har mulighed for at færdiggøre skolen uden at skulle se på ham hver dag. Det må ikke være nogen speciel rar situation at være tvunget ud i.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login