mboost-dp1
URGE tilbage ?
Jeg sad lige og surfede på nettet og fandt denne side.
Det er en underskrift ind samling der vil have URGE fra Coca Cola tilbage...
Den der grønne sodavand der smagte ALT FOR GODT!
Eller jeg er helt vild med den, jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig for jer andre...
Men alligevel klik ind på siden og skriv under for URGE fans skyld! hehe \;\)
http://www.petitiononline.com/urgecrew/petition.ht...
God Weekend
hilsen Kenneth - marZman
Det er en underskrift ind samling der vil have URGE fra Coca Cola tilbage...
Den der grønne sodavand der smagte ALT FOR GODT!
Eller jeg er helt vild med den, jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig for jer andre...
Men alligevel klik ind på siden og skriv under for URGE fans skyld! hehe \;\)
http://www.petitiononline.com/urgecrew/petition.ht...
God Weekend
hilsen Kenneth - marZman
Okaaay, personligt mener jeg de skulle lade den formel blive liggende i brokkassen - der er jo nok en grund til at Coca-Cola ikke beholdt den på markedet, en lille ting som hedder salgstal (don't get me started on the taste) =D.
En ting er at "folket" fik Kung Fu-isen tilbage på markedet, men der er sgu' stor forskel på at lægge pres på Frisko (eller hvem det nu var) og på at lægge pres på Coca-Cola - men held og lykke med det, da =P
En ting er at "folket" fik Kung Fu-isen tilbage på markedet, men der er sgu' stor forskel på at lægge pres på Frisko (eller hvem det nu var) og på at lægge pres på Coca-Cola - men held og lykke med det, da =P
#2 der er fortilfælde med netop coca-cola der i 1985 forsøgte at lave om på formelen for lige netop coca~cola, det gik selvfølgeligt helt galt og idag er den gamle formel vist nok tilbage.
men ja urge var vel lidt samme sag, vi vil sku have vores cola, måske afløst af lidt kaffe engang imellem, de kan godt glemme alt om ildesmagende grønt stads.
men ja urge var vel lidt samme sag, vi vil sku have vores cola, måske afløst af lidt kaffe engang imellem, de kan godt glemme alt om ildesmagende grønt stads.
#3 | DUdsen
Hvorfor er det en selvfølge, at deres forsøg på at relancere Coca Cola gik galt? Du er klar over, at ændringen i opskriften "kun" (edit*) bestod i at udskifte vanilje med vanillin? (hvilket 9/10 dele af den danske befolkning alligevel ikke kan smage forskel på)
*der har sikkert også været nogle andre ændringer. Men af ting du reelt kunne måle på er (svjv) det kun det nævnte eksempel med vanillin, der kendes.
linkmig1
linkmig2
Hvorfor er det en selvfølge, at deres forsøg på at relancere Coca Cola gik galt? Du er klar over, at ændringen i opskriften "kun" (edit*) bestod i at udskifte vanilje med vanillin? (hvilket 9/10 dele af den danske befolkning alligevel ikke kan smage forskel på)
*der har sikkert også været nogle andre ændringer. Men af ting du reelt kunne måle på er (svjv) det kun det nævnte eksempel med vanillin, der kendes.
linkmig1
linkmig2
Jeg synes da at Urge var meget nice. Men ok, jeg foretrækker også Pepsi, Dr. Peppers og Shweppes sodavand så jeg er vel generelt uden for nummer.
Meget sjovt den hedder "Surge" i USA og "Urge" herhjemme. Jeg var i USA i 1996/1997, hvor den blev lanceret som Surge og kommer hjem til DK hvor den hedder Urge - forvirring... :o
Men ikke specielt god soda, så vidt jeg husker...
Men ikke specielt god soda, så vidt jeg husker...
urge blev taget fra markedet fordi den gav folk plumpet mave, ikke fordi den ikke solgte godt. Men jeg håber den kommer tilbage alligevel :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund