mboost-dp1
valg af digital kamera
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey
så er til snart inde til at rejse, og så skal man da have et lille kamera med på rejsen.
Men er ikke 100% inde i det med kameraer.. er der nogen der kan anebfale et fint et til ca 12-1500kr.
har selv kigget med canon ixus 95 og sony w210.
ved godt at det er bedst med spejlrefleks, men det er der ikke råd til :D
tak
så er til snart inde til at rejse, og så skal man da have et lille kamera med på rejsen.
Men er ikke 100% inde i det med kameraer.. er der nogen der kan anebfale et fint et til ca 12-1500kr.
har selv kigget med canon ixus 95 og sony w210.
ved godt at det er bedst med spejlrefleks, men det er der ikke råd til :D
tak
http://newz.dk/forum/koeb-salg/s-pc-hardware-dslr-...
Ronson har noget til salg, men det er så også med en masse tilbehør, men det kunne jo være du kunne få handlet lidt om det med ham
Ronson har noget til salg, men det er så også med en masse tilbehør, men det kunne jo være du kunne få handlet lidt om det med ham
Kamera:
Canon EOS 350D med følgende tilbehør:
Canon EF 50mm f/1.8 II
Canon EF-S 18-55mm II f/3.5-5.6
1024 MB SanDisk Ultra II CF
256 MB SanDisk CF
Canon BG-E3 batterigreb
Hoya Pol-filter 52mm
Hoya Pol-filter 58mm
2 batterier
Har taget godt 7k billeder
Alt i originale kasser (på nær batteri og kort)
Ja jeg vil helt klart spæde de ekstra 500Kr oven i og købe hans kamera.
Det vil du blive glad for. dSLR billeder kan slet ikke sammenlignes med billeder fra et kompakt kamera.
Det vil du blive glad for. dSLR billeder kan slet ikke sammenlignes med billeder fra et kompakt kamera.
Hvis ikke ronson er til at stikke i, så vil jeg anbefale Sony'en, som jeg synes er rigtig lækker og nemt at arbejde med, og tager nogle fantastiske billeder..
Jeg har selv købt et Canon Ixus 110IS sådan mest for sjov :-)
Det er ret lækkert som hurtig lomme kamera, og så kan det skyde i "HD"
Det er ret lækkert som hurtig lomme kamera, og så kan det skyde i "HD"
Hvis du ikke er vant til at bruge et spejlrefleks, eller ikke mener, at det er tvingende nødvendigt, så lad være - det fylder meget, hvis det bare er med for at tage snapshots.
Køb et kompakt med en fornuftig optisk zoom, det er vist det, man får mest ud af og så har du også videomuligheden.
Køb et kompakt med en fornuftig optisk zoom, det er vist det, man får mest ud af og så har du også videomuligheden.
Tanghaar (7) skrev:Hvis du ikke er vant til at bruge et spejlrefleks, eller ikke mener, at det er tvingende nødvendigt, så lad være - det fylder meget, hvis det bare er med for at tage snapshots.
Absolut enig!
Jeg har begge dele, og tager kom den store klods med, når jeg skønner det nødvendigt. Det er bestemt mest praktisk med et kompakt kamera når man lige er på farten.
Det før omtalte Ixus kan jeg stadigvæk anbefale, omend det måske er lidt dyre end dit budget (men overvej det!!!)
God sommer :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.