mboost-dp1
Valg af ISP - Nordjylland
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg skal i forbindelse med flytning have mig en ny ISP og nu er jeg efterhånden godt træt af TDC generelt.. de fleste der har haft tdc ved nok godt hvorfor - alle de der irriterende småelementer
Nå men jeg ville høre om i har godeerfaringer med ISP'er i Nordjylland - rettere i Nibe.. Mine eneste krav er, at der skal være minimum 4mbit ned og så høj upload som man nu kan få - helst en synkron DSL linie
Jo mindre virksomheden er, jo bedre.. har efterhånden fundet ud af at det er dem der yder den bedste service og det bedste internet..
Nå men jeg ville høre om i har godeerfaringer med ISP'er i Nordjylland - rettere i Nibe.. Mine eneste krav er, at der skal være minimum 4mbit ned og så høj upload som man nu kan få - helst en synkron DSL linie
Jo mindre virksomheden er, jo bedre.. har efterhånden fundet ud af at det er dem der yder den bedste service og det bedste internet..
Ved faktisk ikke om de dækker i Nordjylland, og man kan ikke få synkron, men vil klart anbefale Fullrate. Har selv en 10MBit/1MBit fra dem, og det kører bare.
De sender en SMS når der sker fejl eller nedbrud, og en igen når det er fixet så man ved det. Eneste undtagelse var for et par uger siden, hvor hele deres net havde strømnedbrud ;)
De sender en SMS når der sker fejl eller nedbrud, og en igen når det er fixet så man ved det. Eneste undtagelse var for et par uger siden, hvor hele deres net havde strømnedbrud ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.