mboost-dp1
Vi har et par ledige pladser til Pripyat
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Da Tazimn og hans kæreste desværre har måtte springe fra, står vi nu med to ledige pladser. Disse skal selvfølgelig besættes og gerne så hurtigt som muligt, da der er noget depositum, som skal betales tilbage.
Derfor får I nu muligheden for at tilmelde jer dette fantastiske initiativ af en rundrejse til Østblokken.
Planen er, at vi skal bo på det underskønne Salve Hostel (der er booket plads til 16), hvor vi kommer hinanden lidt ved på værelser og sovesale, da vi har valgt, at 3-5 deltagere sover sammen. Denne løsning var den absolut billigste, da hver deltager maksimalt kommer til at betale 465 UAH, svarende til ca. 310 kr., for hele 3 overnatninger.
Vi tager en enkelt heldagstur til Pripyat, med engelsktalende guide - transport, papirer mv. er inkluderet i prisen, der beløber sig til 139 USD eller omkring 750 kr. pr. person.
Derudover har vi en hel dag til sightseeing i Kiev, druk, prostituerede og hvad man ellers kan finde på. Prisen for dette styrer man jo så lissom selv.
Der er ikke arrangeret fælles transport, hvorfor man selv er ansvarlig for at bestille flybilletter. Prisen for disse er ca. 1500 tur/retur.
Vi har betalt depositum for både selve turen til Pripyat/Tjernobyl og opholdet på Salve - derfor forventes man at lægge 150 DKK ved tilmelding. Af disse går 50 DKK til vores hostel og 100 DKK til Yuri fra Ukrainianweb, der er så venlig at sørge for, at vi når frem til Pripyat.
Jeg har sendt invitationer ud til de, der havde vist interesse i den anden tråd, men jeg har ikke hørt noget fra nogen af jer, så jeg ved ikke, om I har fået dem.
Har man et ønske om at medbringe en kone eller kæreste, så kan dette arrangeres. Men det venter jeg med at fortælle mere om, indtil det er aktuelt.
Så kom glad, røvhuller, her er jeres chance!
Derfor får I nu muligheden for at tilmelde jer dette fantastiske initiativ af en rundrejse til Østblokken.
Planen er, at vi skal bo på det underskønne Salve Hostel (der er booket plads til 16), hvor vi kommer hinanden lidt ved på værelser og sovesale, da vi har valgt, at 3-5 deltagere sover sammen. Denne løsning var den absolut billigste, da hver deltager maksimalt kommer til at betale 465 UAH, svarende til ca. 310 kr., for hele 3 overnatninger.
Vi tager en enkelt heldagstur til Pripyat, med engelsktalende guide - transport, papirer mv. er inkluderet i prisen, der beløber sig til 139 USD eller omkring 750 kr. pr. person.
Derudover har vi en hel dag til sightseeing i Kiev, druk, prostituerede og hvad man ellers kan finde på. Prisen for dette styrer man jo så lissom selv.
Der er ikke arrangeret fælles transport, hvorfor man selv er ansvarlig for at bestille flybilletter. Prisen for disse er ca. 1500 tur/retur.
Vi har betalt depositum for både selve turen til Pripyat/Tjernobyl og opholdet på Salve - derfor forventes man at lægge 150 DKK ved tilmelding. Af disse går 50 DKK til vores hostel og 100 DKK til Yuri fra Ukrainianweb, der er så venlig at sørge for, at vi når frem til Pripyat.
Jeg har sendt invitationer ud til de, der havde vist interesse i den anden tråd, men jeg har ikke hørt noget fra nogen af jer, så jeg ved ikke, om I har fået dem.
Har man et ønske om at medbringe en kone eller kæreste, så kan dette arrangeres. Men det venter jeg med at fortælle mere om, indtil det er aktuelt.
Så kom glad, røvhuller, her er jeres chance!
Øv, jeg ville gerne hvis det var nu, men jeg kan ikke se så langt frem ;-(
(Skriv mig evt. på listen over interesserede, i tilfælde af et sidsteøjebliks afbud)
(Skriv mig evt. på listen over interesserede, i tilfælde af et sidsteøjebliks afbud)
SlettetBruger (7) skrev:Nårh... nej tak. ^^
Det ligesom også mellem linjerne, at du ikke var inviteret!
BurningShadow (8) skrev:Øv, jeg ville gerne hvis det var nu, men jeg kan ikke se så langt frem ;-(
Det er muligt først at rejse fredag eftermiddag, altså efter ens job normalt slutter. Så skal du kun have mandag fri, med mindre du vil rejse søndag eftermiddag..
Intet er normalt, der hvor jeg arbejder. Hvis der er travlt, så er der ikke noget der hedder weekend.
Intet er normalt, der hvor jeg arbejder. Hvis der er travlt, så er der ikke noget der hedder weekend.
Der er såvidt jeg husker tre forskellige afgange fra Kastrup til Kiev den 4. november. Så det burde være muligt at få en plads. Rejser vi ikke samlet, så skal vi finde ud af, hvordan og hvorledes vi checker ind på Salve, men det går nok. Risikoen ved at vente er nok, at priserne formentlig stiger, efterhånden som de får solgt billetterne. Det er noget med udbud og efterspørgsel, har jeg hørt.
Hvis det er damer, så synes jeg, at det er OK - men ellers tror jeg, at vi satser på at hverve på Newz.
Ja det er jo lige det.. Jeg tør ikke lægge mig fast på det foreløbigt, men springer nogen fra om et par måneder, så kan det godt tænkes jeg har ændret mening.LinguaIgnota (15) skrev:Der er såvidt jeg husker tre forskellige afgange fra Kastrup til Kiev den 4. november. Så det burde være muligt at få en plads. Rejser vi ikke samlet, så skal vi finde ud af, hvordan og hvorledes vi checker ind på Salve, men det går nok. Risikoen ved at vente er nok, at priserne formentlig stiger, efterhånden som de får solgt billetterne. Det er noget med udbud og efterspørgsel, har jeg hørt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.