mboost-dp1
Voice box med remote
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Wård.
Jeg står med et lille kreativt projekt hvor jeg gerne skulle bruge en lille box, på størrelse med en tændstikæske (Må gerne være lidt større), som kan gemme +5 lyde som man indspiller selv. Dertil skal være en fjernbetjening så man kan afspille dem.
Jeg har forsøgt at finde en på aliexpress og DX, men jeg kan desværre ikke finde en. Jeg mistænker at jeg ikke bruger de rigtige keywords, for jeg aner virkelig ikke hvad sådan en hedder. Den skulle gerne være ret billig og leveringsperspektiv betyder ikke så meget.
Er der nogle som kan guide mig i den rigtige retning?
Edit: Den skulle meget gerne køre på batterier, AA, button eller AAA.
Jeg står med et lille kreativt projekt hvor jeg gerne skulle bruge en lille box, på størrelse med en tændstikæske (Må gerne være lidt større), som kan gemme +5 lyde som man indspiller selv. Dertil skal være en fjernbetjening så man kan afspille dem.
Jeg har forsøgt at finde en på aliexpress og DX, men jeg kan desværre ikke finde en. Jeg mistænker at jeg ikke bruger de rigtige keywords, for jeg aner virkelig ikke hvad sådan en hedder. Den skulle gerne være ret billig og leveringsperspektiv betyder ikke så meget.
Er der nogle som kan guide mig i den rigtige retning?
Edit: Den skulle meget gerne køre på batterier, AA, button eller AAA.
Nå, jeg har fundet sådan en her. Det skulle være være noget lignende, selv speakerboksen behøver dog ikke at være så "fancy". Problemet med denne der, er naturligvis at lydende er optaget på forhånd og det kan jeg ikke bruge til så meget:)
Ingen overhovedet?
Jeg er villig til at betale mig fra det hvis der sidder en fix lodder derude?
Jeg kan afsløre at projektet er en R2D2 cykelhjelm.
Jeg er villig til at betale mig fra det hvis der sidder en fix lodder derude?
Jeg kan afsløre at projektet er en R2D2 cykelhjelm.
den her også skal du bare finde en der kan lode en modifikation på den: http://www.amazon.com/ThinkGeek-Eviltron/dp/B002X8...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.