mboost-dp1
Vurdering: af 1st Gen iPhone
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg skal bruge en Vurdering af en 16gb iPhone.
Den blev stjålet i September sidste år, og nu ser det ud til der sker noget med hensyn til at få den gennem forsikringen.
Så jeg skal bruge en Vurdering af hvad den koster nu.
Altså ikke en "hvad kan du være heldig at få den til hvis du leder 1000 år" eller hvad i max vil give for den - Men en solid vurdering af hvad de går for. Kan ikke rigtig se nogle på markedet.
Var heldig at finde en erstatning til 2000,- som var "billigt" den gang(Omkr. December), men det kan jeg jo ikke garantere at det er længere.
Vh.
Norrah
Den blev stjålet i September sidste år, og nu ser det ud til der sker noget med hensyn til at få den gennem forsikringen.
Så jeg skal bruge en Vurdering af hvad den koster nu.
Altså ikke en "hvad kan du være heldig at få den til hvis du leder 1000 år" eller hvad i max vil give for den - Men en solid vurdering af hvad de går for. Kan ikke rigtig se nogle på markedet.
Var heldig at finde en erstatning til 2000,- som var "billigt" den gang(Omkr. December), men det kan jeg jo ikke garantere at det er længere.
Vh.
Norrah
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.