mboost-dp1

Waterheads.dk...

Gå til bund
Gravatar #1 - DanielV
30. apr. 2003 21:40
For en nemheds skyld vil jeg bare sætte den mail som jeg har sendt til Edbpriser.dk ind. Så kan i bare læse den og sige hva' i synes om det hele.
Hvis i har handlet der før og har haft de samme problemmer eller ingen problemmer så smid lige en tråd.

Mailen:

Hej Morten...

Jeg vil lige gøre opmærksom på at i stadig har Waterheads.dk refereringer på Edbpriser.dk, selvom Waterheads.dk, ifølge www.cvr.dk, er ophørt pr. 01-01-03, http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvr... (Fundet oplysninger med SE/CVR nr. 26618339 fra http://www.watercooling.dk/shop/profile.asp).
Problemet med dette er at de stadig tager imod ordre via www.waterheads.dk hvilket, mig bekendt, er ulovligt.
Jeg har selv på nuværende tidspunkt to ordre hos Waterheads.dk på i alt 2024 kr. liggende i vente. Ordrerne blev givet henholdsvis d. 15-04-03 og d. 20-04-03 (ordrebekræftelser og kvitteringer for betalingerne haves).
Den første ordre blev lovet med en fremsendelsesdato på 5 dage, den anden 1-3 dage, men på nuværende tidspunkt er der gået henholdsvis 15 og 10 dage.
Jeg har henvendt mig til Waterheads.dk på e-mail adressen [email protected] for at forhøre mig om mine ordre da jeg intet havde hørt efter at den lovede fremsendelsestid var blevet overskredet, men uden held. Jeg fik og har aldrig fået noget tilbagesvar selvom jeg har skrevet to gange nu.
Så prøvede jeg at ringe på det tlf.nr. som er på http://www.watercooling.dk/shop/profile.asp, men uden held. Ringede så til 118 og bad om nummeret på den pågældende adr. som Waterheads.dk skulle ligge på. Med dette nr. (22869097) fik jeg fat i en Betina Andersen, hun sagde at grunden til jeg ikke kunne få fat i "Søren" på tlf.nr. 28102205, var at "han vist nok havde fået spærret sin tlf." Betina gav mig så en andet tlf.nr (65310881) hvor jeg skulle kunne få fat i ham på efter kl. 15.
Valgte så tjekke hvor dette tlf.nr. hørte til henne på www.dgs.dk. DGS.dk oplyser at 65310881 tilhøre Vindinge Autoværksted. Jeg undrede mig lidt over dette og ringede tilbage til Betina Andersen for lige at tjekke om jeg havde hørt rigtig da hun gav mig det pågældende tlf.nr. Betina Andersen sagde at det var det rigtige tlf.nr jeg havde fået og bekræftede at "Søren" var flyttede ud til sin far.
Har prøvede at ringe på tlf.nr. til Vindinge Autoværksted, men uden held. Vil så prøve på at kontakte "Søren" i morgen og håbe på det bedste, men jeg finder det stadig forkert at i referere til Waterheads.dk

Daniel Vexø

******* / ******* (træffes efter kl. 15:15 alle dage)
Gravatar #2 - Xanthia
6. maj 2003 08:38

Jeg har efterhånden mistet enhver respeskt for edbpriser.dk. Har meget svært ved at forestille mig hvilket stupidt system de bruger til at opdatere priser/spedicikationer på de produkter de har formået at få med i deres oversigt.

Som eksempel kan i jo prøve at fise derind og se på ATI-grafikkort, der er absolut ingen logik i det.
Gravatar #3 - funkymonkey
6. maj 2003 15:55
Måske hvis du forklarede hvad der ingen logik var i, så kunne man tage dig alvorligt. Så vidt jeg kan se er der ikke noget usædvanligt med ATI kort derinde.
#4 - 24. okt. 2003 09:34
Hej Daniel
Jeg er da ret spændt på om du fik dine penge tilbage? Jeg købte så sent som for en månede siden for 2000 kr. og har intet set til varene:-(
Så lad mig lige høre!

Venlig hilsen
Bent Nielsen

[email protected]
Gravatar #5 - sKIDROw
24. okt. 2003 09:58
Et godt råd:
Vær varsom med forud betalinger.
HVIS i gør så SKAL det være med dankort.
For så kan banken tilbageføre beløbet, hvis du underskriver en trolove erklæring omkring din klage.
ALDRIG forud betal til nogen via bankkonto, med mindre det virkelig er nogen man stoler på.
Da kan banken nemlig ikke hjælpe dig.

Håber det kan hjælpe jer lidt.
Gravatar #6 - TWFH
24. okt. 2003 10:09
#5: Min bank har nu flere gange været behjælpelige med at tilbageføre penge, der var overført til forkert konto eller ikke skulle afsted alligevel. Det har som regel taget et par dage, men det er da lykkedes når det skulle. Så kan man lære at bruge netbank når man er stiv!
Gravatar #7 - sKIDROw
24. okt. 2003 10:27
#6 Wuzz

Det er ikke altid de kan det.
Hvis man vil være sikker, siger de selv at det skal være med Dankort.
Gravatar #8 - TWFH
24. okt. 2003 10:35
#7: Det tror jeg gerne, jeg siger bare at de i visse tilfælde godt kan, men hvorvidt det beror på "ham i den anden ende", og vedkommendes vilje til at samarbejde eller ej, skal jeg lade være usagt.
.
Gravatar #9 - Grilleren-|
24. okt. 2003 12:29
du må da kunne ingive en klage til forbrygerstyrelsen eller sådan noget i den retning

btw GL med de "vandhoveder"
Gravatar #10 - Ronson ⅍
24. okt. 2003 19:29
Heh.. Min storebror, der stod for Dumo vandkøling i sin tid, har altid sagt waterheads.dk var en gang fuskere :)

Ved ikke om han har handlet hos dem, men han fulgte da med i diverse fora, og har kunne konkludere ovenstående.
Gravatar #11 - McKw@N
25. okt. 2003 00:37
hvis du er interesseret så er hans ICQ nummer 12082486...
Det sker sommetider at du kan få fat i ham der, men jeg tør ikke love noget......
Gravatar #12 - cas2
25. okt. 2003 13:27
Jeg har også tidligere haft problemer med dem. Bestilte 2 cpu'er hvoraf den ene var defekt ved ankomsten. Jeg blev 4 gange lovet at jeg ville modtage en ny inden ugens udgang. Endelig efter 7 ugers venten, fik jeg mine penge tilbage efter at have talt i telefon med Søren et utal af gange ...
Gravatar #13 - TWFH
25. okt. 2003 13:31
Hvorfor findes der egentlig ikke en side hvor man kan blackliste/vurdere butikker? Det skulle naturligvis ikke misbruges, og butikkerne skulle have mulighed for at svare igen på kritikken. Hvorfor er der ikke sådan en, og hvis der er hvorfor ved jeg det så ikke?
.
#14 - 11. nov. 2003 09:13
Det var en rigtig god ide Wuzz! Så man kunne stoppe alle de svindlere.....
Gravatar #16 - TWFH
11. nov. 2003 13:30
#15: Ja, det er da en start, siden mangler bare noget... Der skal være mere fokus på præcist hvad der er godt/ikke er godt ved butikken - man kunne evt. afgive stemmer i flere kategorier for hver virksomhed og så tilføje et forum og hvad har vi... Skulle naturligvis modereres kraftigt, gider ikke det dér "de stinker fordi jeg engang har købt en harddisk der gik i stykker".
...
Gravatar #17 - [email protected]
11. nov. 2003 14:02
Problemet med de sider er også, at lige meget om firmaet har 1000 tilfredse kunder, så hører man kun om de 10 som har haft en dårlig oplevelse.

Det er ikke alle der gider gå ind på en hjemmeside og rose en forhandler til skyerne... Man har jo travlt med at bruge sin nyerhvervelse.

Men ALLE der har haft en dårlig oplevelse, FARER direkte derind og himler op.

Så helt godt blir det aldrig.

:o)
Gravatar #18 - mikbund
11. nov. 2003 18:26
Tja, for nogen betyder prisen åbenbart alt. Af princip nægter jeg at hande med butikker på nettet som ikke modtager visa/dankort.
Derudover må de meget gerne have e-mærket. Så plejer man ikke at gå galt i byen!

Så heller betale 100 kr mere og vær sikker end at miste 2000kr!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login