mboost-dp1
WiFi vs BT batteriforbrug
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kære newzere,
Nu sidder jeg og skal bruge svar på et spørgsmål, og hvilket bedre sted at søge et svar end her påtrains.dk newz.dk?
Det måske lidt underlige spørgsmål lyder:
<TL;DR>
Hvad bruger mindst batteri - Bluetooth eller WiFi?
</TL;DR>
Jeg har nemlig endelig fundet en app til min s60, der kan lade mig styre mig computer (VLC osv.) fra telefonen, og der er mulighed for både WiFi og BT.
Det bruges primært til pause/play, spole osv. når jeg ser film, så det er ikke fordi der er en konstant datastrøm, hvilket måske godt kunne have en betydning for i hvert fald BT.
Jeg syntes ikke rigtig at kunne finde noget materiale om det, så måske er der nogle kloge hoveder her, der har noget insight?
Alle mine kærlige nytårshilsner til Jer!
Nu sidder jeg og skal bruge svar på et spørgsmål, og hvilket bedre sted at søge et svar end her på
Det måske lidt underlige spørgsmål lyder:
<TL;DR>
Hvad bruger mindst batteri - Bluetooth eller WiFi?
</TL;DR>
Jeg har nemlig endelig fundet en app til min s60, der kan lade mig styre mig computer (VLC osv.) fra telefonen, og der er mulighed for både WiFi og BT.
Det bruges primært til pause/play, spole osv. når jeg ser film, så det er ikke fordi der er en konstant datastrøm, hvilket måske godt kunne have en betydning for i hvert fald BT.
Jeg syntes ikke rigtig at kunne finde noget materiale om det, så måske er der nogle kloge hoveder her, der har noget insight?
Alle mine kærlige nytårshilsner til Jer!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.