mboost-dp1
Windows på Mac
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej
Jeg har med Bootcamp lavet en windows partition på vores iMac. Når jeg forsøger at installere ungernes pc-spil på maskinen, får jeg følgende besked:
Graphics
Standard VGA-skærmkort - vga.dll
does not support all the 3D hardware acceleration
required for the game.
Hardware FAILED. 1 1 25561056
Kan jeg gøre noget ved det?
Jeg har med Bootcamp lavet en windows partition på vores iMac. Når jeg forsøger at installere ungernes pc-spil på maskinen, får jeg følgende besked:
Graphics
Standard VGA-skærmkort - vga.dll
does not support all the 3D hardware acceleration
required for the game.
Hardware FAILED. 1 1 25561056
Kan jeg gøre noget ved det?
Hvilket versionsnummer identificerer din iMac sig med? (Åben "system profiler.app" og find "model identifier" på første side) Hvis du har en imac 4,2 eller 5,2 så har du et intel GMA 950 grafikkort med 64MB DDR2 RAM i din computer. Så vidt jeg husker har det en hel del begrænsninger i hvad det forstår grafikmæssigt. Der mangler mulighed for funktioner helt ned i Direct X 7 API'et hvis jeg ikke tager helt fejl.
Hvis ovenstående er tilfældet, så fortæl hvad du forsøger at installere af spil, så er der sikkert nogle hardwarekyndige som kan fortælle om det er grafikkortets skyld.
Hvis ovenstående er tilfældet, så fortæl hvad du forsøger at installere af spil, så er der sikkert nogle hardwarekyndige som kan fortælle om det er grafikkortets skyld.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.