mboost-dp1
Windows Phone Team: This is No Way to Treat Early Adopters
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://winsupersite.com/windows-phone/windows-phon...
Kan det virkeligt passe at der ikke er kommet noget officiel information fra MS? Jeg synes da at have læst om nye informationer flere gange efter offentliggørelsen af WP 7.8 men det er måske primært Nokia der har meldt ud eller husker jeg bare helt forkert?
Anyways hvad er op og ned her? Er WP 7.8 en and eller..?
Kan det virkeligt passe at der ikke er kommet noget officiel information fra MS? Jeg synes da at have læst om nye informationer flere gange efter offentliggørelsen af WP 7.8 men det er måske primært Nokia der har meldt ud eller husker jeg bare helt forkert?
Var en af grund idéerne med Windows Phone ikke at producenterne ikke selv kunne bestemme om brugerne fik en update?
Jeg synes netop at jeg havde læst at Microsoft ville undgå Android's fragmentering af versioner, som så mange havde været irriteret over, ved at sørge for at alle Windows Phones ville få alle opdateringer.
Jeg synes netop at jeg havde læst at Microsoft ville undgå Android's fragmentering af versioner, som så mange havde været irriteret over, ved at sørge for at alle Windows Phones ville få alle opdateringer.
Mort (3) skrev:Var en af grund idéerne med Windows Phone ikke at producenterne ikke selv kunne bestemme om brugerne fik en update?
Det er hvad MS har påstået. Men i praksis har hver producent sine egne drivere og tilpasninger, så der er forskel der. Og der kan nemt gå en måned eller to mellem firmware udbredelsen i forskellige lande, for den samme producent.
Producenten bestemmer ikke nej. Opdatering foregår dog i grupper af gangen, hvor grupperne defineres ud fra producent, model, produktions tidspunkt mm.
SlettetBruger (5) skrev:Producenten bestemmer ikke nej. Opdatering foregår dog i grupper af gangen, hvor grupperne defineres ud fra producent, model, produktions tidspunkt mm.
Det kan godt være at de ikke bestemmer. Alligevel har jeg oplevet at opdateringerne er forhalet med op imod 3 måneder eller er sprunget en version over. Desuden er der stadig fundamentale funktioner, som producenterne selv skal lave. F.eks. WiFi hotspot, som Lumia 800 ejere fik lovet "snart". Der gik et halvt år.
For lige at svare på spørgsmålene:Hubert (1) skrev:http://winsupersite.com/windows-phone/windows-phone-team-no-way-treat-early-adopters
1. Nej der er ikke meldt noget ud endnu.. Pænt irriterende at de ikke kommer med en udmelding :(
2. WP 7.8 er ikke en and - http://www.wp7roottools.com/index.php/developer-bl...
Magten (7) skrev:For lige at svare på spørgsmålene:
1. Nej der er ikke meldt noget ud endnu.. Pænt irriterende at de ikke kommer med en udmelding :(
2. WP 7.8 er ikke en and - http://www.wp7roottools.com/index.php/developer-bl...
1. Tja hvis man hænger fast på en WP 7.5 telefon så er det sikkert ja.
2. Det ser ikke helt officielt ud? :) Når jeg skriiver WP 7.8 mener jeg en officiel version fra MS.
Tjo.. Men jeg må indrømme at jeg er enig i hans kritik. Det er for sløjt af MS at vi har gået i 5 mdr uden der er kommet mere officiel information fra dem. Nu er det snart en måned siden WP8 kom og de fleste, tror jeg, havde forventet 7.8 samtidig.Hubert (11) skrev:Så Paul Thurrott er ikke med i hvad der sker på windows siden for en gangs skyld... :D
Nye rygter siger også at 7.8 ikke er den sidste opdatering vi får.. En 7.9 om man vil.. Hvor meget man så skal lægge i det ved jeg ikke, jeg satser ikke på det :P
Magten (12) skrev:Nu er det snart en måned siden WP8 kom og de fleste, tror jeg, havde forventet 7.8 samtidig.
Jeg troede da ellers at de havde sagt at WP7.8 ville komme EFTER WP8? Før WP8 blev "annonceret" for en måned siden gik der rygter om at WP7.8 ville komme efter det første marketings-push.
Jeg havde forventet 7.8 et godt stykke tid efter 8. Det bliver ikke nemmere at sælge Lumia 920 når der er en Lumia 900, der ser fuldstændigt lige sådan ud både soft og hardwaremæssigt, og er lettere, mindre og meget billigere. Den store mærkbare forskel er de nye tiles.
Typisk skriver han kun når hans egne kilder siger noget.Hubert (13) skrev:Jeg havde indtryk af at Paul Thurrott var med på hvad der var af rygter med kød på inden for den del af verdenen han rapportere fra.
Hmm, det kan godt passe.Fjolle (14) skrev:Jeg troede da ellers at de havde sagt at WP7.8 ville komme EFTER WP8? Før WP8 blev "annonceret" for en måned siden gik der rygter om at WP7.8 ville komme efter det første marketings-push.
Jeg havde som minimum forventet noget information om hvornår jeg kunne regne med at få den. For hver dag der går uden de melder noget ud ser jeg flere og flere brokke sig.
Ja. Det er godt nok ikke min primære telefon længere, men jeg glæder mig da alligevel til at se hvad det gør ved den.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.