mboost-dp1
Windows XP, SP2 CD'er galore
Jaja, folk finder da også på nye ting at bruge deres tid på hele tiden:
http://www.kingstoncomputerplanet.com/forum/viewto...
http://www.kingstoncomputerplanet.com/forum/viewto...
Skod, jeg kan hverken se Googles catch, eller selve siden...
Nogle der har et andet sted, den ligger?
Nogle der har et andet sted, den ligger?
Ja, jeg saa den godt. Men dengang laeste jeg det ikke, ville lige gemme det til jeg havde bedre tid. Fx her paa min ferie, i naeste stykke tid har vi jo 10000 siders lektier...
Ja, jeg saa den godt. Men dengang laeste jeg det ikke, ville lige gemme det til jeg havde bedre tid. Fx her paa min ferie, i naeste stykke tid har vi jo 10000 siders lektier...
Hmm, nå, Microsoft blev vidst trætte af det. Nu giver de en fejl hvis man bestiller mere end 5:
The following error(s) has occurred:
We are unable to process your order at this time
Microsoft limits the quantity of Windows XP Service Pack 2 CD-ROMs that may be ordered by a single customer to 5 CD-ROMs. Please note that 1 CD can be installed on several computers running Windows XP, and can be shared with others. Accordingly, you may not order more than the 5 CD-ROMs limit.
If you are a business or other institution looking for multiple Service Pack 2 CDs to distribute, please contact your local Microsoft representative or account manager for more information.
Det er nu meget smart :)
The following error(s) has occurred:
We are unable to process your order at this time
Microsoft limits the quantity of Windows XP Service Pack 2 CD-ROMs that may be ordered by a single customer to 5 CD-ROMs. Please note that 1 CD can be installed on several computers running Windows XP, and can be shared with others. Accordingly, you may not order more than the 5 CD-ROMs limit.
If you are a business or other institution looking for multiple Service Pack 2 CDs to distribute, please contact your local Microsoft representative or account manager for more information.
Det er nu meget smart :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund