mboost-dp1
World Trade Center 7 og NIST simulation matcher ikke
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
her er den endelige NIST simulation som NIST brugte til at forklare hvad der skete med WTC 7
de skulle gerne være helt ens.
Her konfronterer Niels Harrit NISTs Fahim Sadek efter et foredrag på Århus universitet.
Af en eller anden grund må NIST ikke filmes og han må ikke svare på Niels Harrit spørgsmål om uoverenstemmelerne i NIST rapporten. NIST siger bygningen gjorde modstand under kollapset, så Niels Harrit spørger hvordan NIST forklarer at bygningen faldt med frit fald. (frit fald betyder alt modstand under det der falder er fjernet, logisk nok)
Vi må ikke stille spørgsmål til en af de vigtigste begivenheder i nyrere tid?
Familie medlemmerne til de myrdere vil nu gerne til bunds i hvad der skete og har oprettet denne hjemmeside
http://buildingwhat.org/
http://www.ae911truth.org består af over 1400 ingeniører og arkitekter som vil have en ny undersøgelse, de har lavet denne video
På grund af disse familie medlemmer og ingeniører er Geraldo fra Fox News begyndt at bakke dem op i kravet om en ny undersøgelse...
http://buildingwhat.org/buildingwhat-appears-on-ge...
de skulle gerne være helt ens.
Her konfronterer Niels Harrit NISTs Fahim Sadek efter et foredrag på Århus universitet.
Af en eller anden grund må NIST ikke filmes og han må ikke svare på Niels Harrit spørgsmål om uoverenstemmelerne i NIST rapporten. NIST siger bygningen gjorde modstand under kollapset, så Niels Harrit spørger hvordan NIST forklarer at bygningen faldt med frit fald. (frit fald betyder alt modstand under det der falder er fjernet, logisk nok)
Vi må ikke stille spørgsmål til en af de vigtigste begivenheder i nyrere tid?
Familie medlemmerne til de myrdere vil nu gerne til bunds i hvad der skete og har oprettet denne hjemmeside
http://buildingwhat.org/
http://www.ae911truth.org består af over 1400 ingeniører og arkitekter som vil have en ny undersøgelse, de har lavet denne video
På grund af disse familie medlemmer og ingeniører er Geraldo fra Fox News begyndt at bakke dem op i kravet om en ny undersøgelse...
/flame on
Spændende med animationen. Men det er kun en animation. Der tages mange forbehold når man laver den.
Og jeg gider da heller ikke filmes i min 'fritid' - det har jeg måttet forklare tv-hold fra både DR og TV2 når de har stået på gaden med et kamera fremme. Hvis jeg er på arbejde er det noget andet.
Spændende med animationen. Men det er kun en animation. Der tages mange forbehold når man laver den.
Og jeg gider da heller ikke filmes i min 'fritid' - det har jeg måttet forklare tv-hold fra både DR og TV2 når de har stået på gaden med et kamera fremme. Hvis jeg er på arbejde er det noget andet.
Alrekr (4) skrev:/flame on
Fordi du er jo den vildt kendte MHS?
[url= (4)]/flame on
Og jeg gider da heller ikke filmes i min 'fritid' - det har jeg måttet forklare tv-hold fra både DR og TV2 når de har stået på gaden med et kamera fremme. Hvis jeg er på arbejde er det noget andet. [/quote][/url]
Og jeg gider da heller ikke filmes i min 'fritid' - det har jeg måttet forklare tv-hold fra både DR og TV2 når de har stået på gaden med et kamera fremme. Hvis jeg er på arbejde er det noget andet. [/quote][/url]
Conar (1) skrev:Her konfronterer Niels Harrit NISTs Fahim Sadek efter et foredrag på Århus universitet.
Af en eller anden grund må NIST ikke filmes og han må ikke svare på Niels Harrit spørgsmål om uoverenstemmelerne i NIST rapporten.
... hvilket måske skyldes det faktum, at imponerende mange har sat spørgsmålstegn ved validiteten af Niels Harrits "forskning", og at flertallet af eksperter inden for området mest af alt opfatter ham som en IRL-troll.
Niels Harrit er stort set intet værd i forksningsverdenen, så det er klart, at de ikke gider at besvare spørgsmål fra en person, der ingen ide eller viden har om det emne, som han ellers kalder sig ekspert indenfor.
Alrekr (7) skrev:#5, om jeg er kendt eller ej er ligegyldigt. Alle har ret til et privatliv.
Så du er bare ham den underlige fyr, som ser et tv hold? og føgler han lige skal hen forbi og sige "Hey nu skal i sq ikke filme mig"
Du har dog ikke noget imod det hvis du arbejder der render et tv hold i røven på dig?
Plus du får det til at lyde som der sker for dig all the time at du støder ind i et tv hold.
Alrekr (4) skrev:/flame on
Og jeg gider da heller ikke filmes i min 'fritid' - det har jeg måttet forklare tv-hold fra både Kontant og Operation X når de har stået på gaden med et kamera fremme. Hvis jeg er på arbejde er det noget andet.
Rainmeter (10) skrev:Så du er bare ham den underlige fyr, som ser et tv hold? og føgler han lige skal hen forbi og sige "Hey nu skal i sq ikke filme mig"
Du har dog ikke noget imod det hvis du arbejder der render et tv hold i røven på dig?
Plus du får det til at lyde som der sker for dig all the time at du støder ind i et tv hold.
Jeg har været henne at frabede, at optagelser med mig blev offentliggjort, ja. Både TV-hold fra DR og TV2, ja. Hvis jeg er på arbejde, så forventer jeg, at chefen har godkendt, at der er et TV-hold, og så har jeg ikke så meget at skulle have sagt der.
#13: Har jeg hidset mig op over noget? Har jeg sagt, at jeg er sur? Hold nu bare kæft.
Conar (1) skrev:På grund af disse familie medlemmer og ingeniører er Geraldo fra Fox News begyndt at bakke dem op i kravet om en ny undersøgelse...
Og dér skal din bullshitdetektor slå til. Fox News sender kun lort, snakker kun lort, og har kun lort mellem ørene. Glem det nu bare.
Hvis du ikke er en del af hovedmotivet, har du reelt ikke noget at sige. De må offentliggøre video med dig så tosset som de vil, bare der ikke er tale om direkte portrætter.
Hvis du ikke er en del af hovedmotivet, har du reelt ikke noget at sige. De må offentliggøre video med dig så tosset som de vil, bare der ikke er tale om direkte portrætter.
johanmw (17) skrev:Conar (1) skrev:På grund af disse familie medlemmer og ingeniører er Geraldo fra Fox News begyndt at bakke dem op i kravet om en ny undersøgelse...
Og dér skal din bullshitdetektor slå til. Fox News sender kun lort, snakker kun lort, og har kun lort mellem ørene. Glem det nu bare.
Wait What? Fox News er da [url= & Balanced"[/url]...
Alrekr (16) skrev:Jeg har været henne at frabede, at optagelser med mig blev offentliggjort, ja. Både TV-hold fra DR og TV2, ja. Hvis jeg er på arbejde, så forventer jeg, at chefen har godkendt, at der er et TV-hold, og så har jeg ikke så meget at skulle have sagt der.
Undskyld mig, men hvem er du? Vel ikke Niels Harrit himself?
Conar (1) skrev:
Ja hurra, bare fordi man er "ingeniør" eller "arkitekt" så ved man alt om hvordan WTC burde falde?! wtf.
apkat (21) skrev:Ja hurra, bare fordi man er "ingeniør" eller "arkitekt" så ved man alt om hvordan WTC burde falde?! wtf.
Nej. Han har oversat det forkert. Man skal bare arbejde i feltet "arkitektur eller ingeniør". Man behøves ikke at være uddannet arkitekt eller ingeniør :)
Gaaaaaaaab for en sejtrækker.
1) Niels Harrit burde tage og feje for egen dør. Hans egen (nanuu-nanuu)-(Supercalifragilisticexpialidocious)-therm*te pamflet indeholder så mange grundlæggende problemer, at man undres over at Weekendavisen ikke har taget Harrit op istedet for Penkowa. Jeg vil endda vove den påstand, at havde Harrit udgivet sin pamflet under KU's banner, så havde en hilsen til UVVU ventet lige om hjørnet.
2) WTC7 var ikke i frit fald hele vejen ned. Grunden til at der momentært forekom noget der minder om det, er ganske fint forklaret i NIST rapporten. Hvis man begynder at tælle sekunder for at se om WTC7 var i frit fald, så bør man gøre sig selv den tjeneste at begynde at tælle da "bygningerne" på taget af WTC7 faldt ned igennem bygningen. Ikke da resten af bygningen fulgte med.
3) Building Wut udspringer i høj grad fra den forfejlede NYCCAN kampagne, der lovede og lovede og lovede alt imens de skrabede donationer ind, men i sidste ende var de ikke rigtig i stand til at komme nogle vegne. Og helt ærligt, 4 familiemedlemmer ud af hvor mange hundrede tusinde?
4) Iflg AE911Truth burde det være helt normalt at en fodlæge udfører avanceret hjernekirugi. For de optager både IT-ingeniører og landskabsarkitekter under deres paraply.
5) Ah ja, den journalistiske sværvægter Geraldo. Manden der blotlagde Al Capones form- nårh nej. Manden der nær var blevet smidt hjem fra Irak for at lege tegn og fortæl mht. hvor de styrker han var tilknyttet befandt sig i Irak. Give me a fucking break.
1) Niels Harrit burde tage og feje for egen dør. Hans egen (nanuu-nanuu)-(Supercalifragilisticexpialidocious)-therm*te pamflet indeholder så mange grundlæggende problemer, at man undres over at Weekendavisen ikke har taget Harrit op istedet for Penkowa. Jeg vil endda vove den påstand, at havde Harrit udgivet sin pamflet under KU's banner, så havde en hilsen til UVVU ventet lige om hjørnet.
2) WTC7 var ikke i frit fald hele vejen ned. Grunden til at der momentært forekom noget der minder om det, er ganske fint forklaret i NIST rapporten. Hvis man begynder at tælle sekunder for at se om WTC7 var i frit fald, så bør man gøre sig selv den tjeneste at begynde at tælle da "bygningerne" på taget af WTC7 faldt ned igennem bygningen. Ikke da resten af bygningen fulgte med.
3) Building Wut udspringer i høj grad fra den forfejlede NYCCAN kampagne, der lovede og lovede og lovede alt imens de skrabede donationer ind, men i sidste ende var de ikke rigtig i stand til at komme nogle vegne. Og helt ærligt, 4 familiemedlemmer ud af hvor mange hundrede tusinde?
4) Iflg AE911Truth burde det være helt normalt at en fodlæge udfører avanceret hjernekirugi. For de optager både IT-ingeniører og landskabsarkitekter under deres paraply.
5) Ah ja, den journalistiske sværvægter Geraldo. Manden der blotlagde Al Capones form- nårh nej. Manden der nær var blevet smidt hjem fra Irak for at lege tegn og fortæl mht. hvor de styrker han var tilknyttet befandt sig i Irak. Give me a fucking break.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.