mboost-dp1
WP7 app svær?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Windcape (2) skrev:Ja, med de udviklingsværktøjer der er stillet til rådighed, er WP7 klart den nemmeste platform at udvikle til :)
Det er dog imponerede alligevel, da XNA (spil) kræver lidt mere af programmøren end alm. programmer.
Windscape, ejer du en Windows Phone 7?
Har gået lidt og leget med tanken om at købe én, og jeg må indrømme at jeg er lidt lost i Windows Phone 7 sortimentet.
Windcape (4) skrev:Ja, jeg ejer en Samsung Omnia 7.
Min min anbefaling er nu stadigvæk at vente til den bliver opdateret til det danske marked. I dens nuværende stadium er den mest værd for entusiaster og udviklere på dansk jord.
Modsat så opfylder den mine personlige behov rigtig godt.
Så vil jeg vente lidt endnu, tak! :O)
Uden at have noget at have det i, så tror jeg Nokia lancerer et par telefoner til efteråret med Mango-updaten (multitasking bl.a.). Der kommer der også dansk sprog og understøttelse for xbox live mv.
Så får man en telefon med xbox-live support, ovi maps (formentlig), det lækreste UI på markedet, Zune Pass og Nokias hardware.. det lyder ikke helt skidt :D
Så får man en telefon med xbox-live support, ovi maps (formentlig), det lækreste UI på markedet, Zune Pass og Nokias hardware.. det lyder ikke helt skidt :D
Windcape (9) skrev:#8
Microsoft har sagt at alle opdateringer vil være tilgængelige for alle, helt fra starten af. Og de har konstant bekræftet til det konferencer, osv.
Fino. Det klør i nallerne og pengepungen hver gang jeg får en Samsung WP7 i hænderne. Men det er nok klogest at vente på Mango og hvad Nokia evt finder på.
Windcape (9) skrev:#8
Microsoft har sagt at alle opdateringer vil være tilgængelige for alle, helt fra starten af. Og de har konstant bekræftet til det konferencer, osv.
Kan du finde en kilde til hvor du har læst det henne ?
Jeg har ledt efter en præcist formuleret kilde, men ikke fundet det.
Jeg kan godt finde på at købe en WP7, men kun hvis jeg kan "konvertere" den til en dansk version, når den danske version bliver tilgængelig (Dvs dansk keyboard, ordbog og Marketplace).
Det plejer at stå i deres pressemeddelser. Men mere specifikt spurte vi direkte ind til det på JAOO 2010, og fik svaret "ja".Mort (11) skrev:Kan du finde en kilde til hvor du har læst det henne ?
Principelt har den ligeså "dansk" keyboard som alle Android telefoner har i dag. Altså long-click for æøå.Mort (11) skrev:Jeg kan godt finde på at købe en WP7, men kun hvis jeg kan "konvertere" den til en dansk version, når den danske version bliver tilgængelig (Dvs dansk keyboard, ordbog og Marketplace).
Men min anbefaling er også at vente med at købe den til at den er tilpasset det danske marked, medmindre man er udvikler og gerne vil lege med den.
Jeg er ikke just SMS guru, så manglen på ordbogen tager jeg ikke så tungt :p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.