mboost-dp1

WP7 Update

Gå til bund
Gravatar #1 - Windcape
21. feb. 2011 20:04
Så er der første update på Windows Phone 7!

Er ved at opdatere, og så må vi jo se hvad der er af forbedringer.
Gravatar #2 - Listesen
21. feb. 2011 20:08
Hvis du regner med copy/paste bliver du skuffet

Engadget skrev:

Don't get too excited when you see this update notification pop up -- as far as we can tell, it's got nothing users will notice -- but we've just been told by Microsoft that the company is getting ready to send out the first software upgrade to Windows Phone 7 devices in the field early this week. It's being billed as a "minor update to help prepare" for the copy and paste stuff (which we're assuming is still targeted for early- to mid-March, per Ballmer's MWC keynote), though the exact timing of this first one will vary a bit depending on carrier. Oh, and a note before you hook up to try to grab it: it also required a recently-pushed update to the Zune software (or the Connector for Mac OS), so you'll need to get that first before restarting the app and looking for the phone firmware.
Gravatar #3 - Windcape
21. feb. 2011 20:08
Okay, det er åbenbart bare en updateringer der skal forbedre den rigtige opdatering som så skulle komme i starten af Marts.

Flask alarm. Microsoft har åbenbart taget til lære af HTC.

Edit: Damnit #2, 7 sekunder hurtigere :p
Gravatar #4 - Daniel-Dane
21. feb. 2011 21:16
Windcape (3) skrev:
Flask alarm
Det er den værste slags!
Gravatar #5 - Zeales
21. feb. 2011 21:49
Pis, troede lige.
Gravatar #6 - Zeales
21. feb. 2011 22:06
Er der forresten nogen steder jeg kan se hvad den "rigtige" opdatering indeholder?
Gravatar #7 - Windcape
21. feb. 2011 22:11
Comicom (6) skrev:
Er der forresten nogen steder jeg kan se hvad den "rigtige" opdatering indeholder?
Det er ikke rigtig offenligjort meget andet end der ihvertfald er "Copy and Paste" med.

Jeg forventer hovedsageligt en hel del små rettelser.
Gravatar #8 - Windcape
21. feb. 2011 22:47
Nå, jeg ved ikke om det er nyt, men jeg har ihvertfald lige fundet ud af at jeg kan lave long-polling af mine emails, og kalenderen fra Google.

Nice nice.
Gravatar #9 - XorpiZ
22. feb. 2011 00:20
Windcape (7) skrev:
Det er ikke rigtig offenligjort meget andet end der ihvertfald er "Copy and Paste" med.

Jeg forventer hovedsageligt en hel del små rettelser.

Var det ikke i NoDo, at der ville komme hukommelsesoptimeringsopdateringen?
Gravatar #10 - Windcape
23. feb. 2011 22:36
Og mht. folk der snakker om opdateringsproblemerne på Samsung. Det er "kun" 10% af brugerne, og lader til at være pga. dårlige internet-forbindelser, og/eller plads på telefonen.

http://www.zdnet.com/blog/microsoft/microsofts-win...
Gravatar #11 - arne_v
26. feb. 2011 00:35

Ifølge den artikel har MS selv indrømmet at "We have identified a technical issue with the Windows Phone update process".

Er det ikke lidt fjollet at skyde skylden på forbindelse/telefon efter at MS har erkendt noget andet??
Gravatar #12 - Windcape
26. feb. 2011 01:12

Pointen var nu at 50% af de 10% der oplevede problemer, var det pga. internet forbindelsen, eller mangel på plads på telefonen.

Derfor må problemet vel ikke kunne siges at være et WP7 problem, men et "marginalt hardware problem på Samsungs Omnia 7 telefon".

Gravatar #13 - arne_v
26. feb. 2011 01:20

??

MS har trukket update p.g.a. et "marginalt hardware problem på Samsungs Omnia 7 telefon"?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login