mboost-dp1
WTF!!!
http://mr-31238.mr.valuehost.co.uk/assets/Flash/ps...
"Flash mind reader" - een der kan fortælle mig hvordan faen den her virker?
"Flash mind reader" - een der kan fortælle mig hvordan faen den her virker?
#2 -
25. feb. 2003 18:03
multipies of 9 and here is the mathematical proof 10x + y - ( x + y ) = 10x + y - x - y = 9x
Simpelt... hvis du gør det vil det altid gi' et af disse tal:
0
9
18
27
36
45
54
63
72
81
Og alle dem er 9 tabellen, og har alle samme logo
0
9
18
27
36
45
54
63
72
81
Og alle dem er 9 tabellen, og har alle samme logo
Simpel matematik, fik det for som en opgave i skolen. Kan ikke helt se hvorfor det skulle være så svært at gennemskue :)
Meget sjov joke ellers.
Meget sjov joke ellers.
For at overbevise sig selv om hvordan den virker, så laver man bare flere udregninger hver gang. Man vil hurtigt kunne se systemet og finde frem til at det er simpel matematik.
Men det hele er jo allerede blevet sagt.
Iøvrigt en ganske udemærket en af slagsen, som sikkert nemt kan få nogen knapt så kløgtige til at blive lidt skræmte.
Men det hele er jo allerede blevet sagt.
Iøvrigt en ganske udemærket en af slagsen, som sikkert nemt kan få nogen knapt så kløgtige til at blive lidt skræmte.
hehe... det fedeste er da at det tegnene ændre sig fra gang til gang. Første gang jeg prøvede var jeg naturligvis sikker på at der måtte være en matematisk forklaring på det, men da jeg prøvede med nye tal næste gang og den igen gettede det, gik der lige 3 sec hvor jeg troede at min comp var begyndt at læse mine tanker. Herefter gik det naturligvis op for mig at det gamle tal, også havde skiftet til det nye tegn :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund