mboost-dp1

www.kot.dk - windows only - internet explorer only - nu med ekstra pomfritter...

Gå til bund
Gravatar #1 - s-leep
27. jun. 2004 21:03
www.kot.dk - windows only - internet explorer only - nu med ekstra pomfritter...
Gravatar #2 - Scotty
27. jun. 2004 22:36
Fed side - kører med standarder der IKKE er standarder - overfedt :)

"Din systemopsætning er ikke understøttet"
"Der er ikke Adobe Acrobat Reader installeret på din computer."

Og nej, det bliver der heller aldrig - det er ikke en standard IE ting :)

"internet explorer only" my ass :) Det er jo en direkte løgn - det er alt andet end Internet Explorer......
Gravatar #3 - Scotty
27. jun. 2004 22:39
De er da vist også list bagude med datoerne....

De vigtigste datoer i 2004 bliver:

15. marts
Søger du optagelse gennem kvote 2 eller de øvrige optagelsesområder med frist 15. marts, skal uddannelsesstedet have modtaget din ansøgning inden klokken 12 denne dag... Læs mere >
Gravatar #4 - Tuxie
27. jun. 2004 23:36
Det er godt nok ikke nemt at bruge deres hjemmeside med Firefox og Gentoo. Hvis jeg ændrer url'en så "platform=ukendt&browser=nn" ændres til "platform=windows&browser=ie", så får jeg at vide at:

- cookies er ikke aktiveret (jeg accepterer ikke alle cookies, men jeg havde accepteret dem fra kot)

- Java (Java Virtual Machine) er ikke aktiveret (jeg har installeret blackdowns java)

- Acrobat Reader er ikke installeret (når jeg klikker på deres pdf-filer, så åbner de nu i Acrobat Reader...)

Der er en del links der ikke reagerer når jeg forsøger at klikke på dem, men siderne ser ud til at virke, hvis jeg kigger i kildekoden og kopierer url'en derfra.

Men jeg fandt ikke rigtig ud af, hvad de har på deres hjemmeside, som gør at det kun er windows-brugere der må bruge den (eller mener de bare ikke at *nix-brugere har brug for uddannelse?).
Gravatar #5 - sKIDROw
28. jun. 2004 07:55
Den har været defekt længe.
Det er en skandale, for en offentlig side.
Gravatar #6 - NFX
28. jun. 2004 09:34
Det er endnu værre hvis er dum nok til at gå ind på siden med Internet Explorer - så starter den Adobe Reader af sig selv (endnu en grund til ikke at have det installeret. Desværre har jeg en lærer der er alt for glad for pdf, er der ikke nogle andre pdf-læsere til windows?)
Gravatar #7 - Infophreak
28. jun. 2004 09:35
Jo da. GSView kan godt læse PDF filer.
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
28. jun. 2004 15:15
Og hvis man besøger http://kot.dk/ siger den:

"No web site is configured at this address."

Det er da en af de dårligste sider jeg har set.
Gravatar #9 - sKIDROw
28. jun. 2004 15:18

Selv DNS serveren er forkert opsat.
Virker kun med www foran... ;)
Gravatar #10 - The-Lone-Gunman
28. jun. 2004 15:23

Ja nemlig.

Måske jeg skulle bruge det til at henlede opmærksomhed til fuckwww.dk.
Gravatar #11 - sKIDROw
28. jun. 2004 15:31

Sejt initiativ!.... :)
Gravatar #12 - TullejR
3. jul. 2004 09:08
http://viscom.dk/

^ det er dem der har lavet www.kot.dk - der kan man heller ikke komme ind uden IE - dvs, her kan man _slet_ ikke komme ind, www.kot.dk havde da i det mindste et link til at fortsætte ind på siden.

det er så den slags kodere jeg ikke har respekt for, men okay, hvis de vil midste kunder fordi deres sider ikke undersøtter andet end en browser der ser ud til at være på vej væk fra markedet...
Gravatar #13 - Mifan
29. jul. 2004 11:26
Fandtes der ikke oxo en "blacklist" over sider, som ikke overholdt standarder eller som udelukkende var henvendt mod enkelte browsere?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login