mboost-dp1

www.weeee.dk

Gå til bund
#1 - 20. jun. 2003 09:01
fjernet af crew
Gravatar #2 - annoia
20. jun. 2003 09:38
Errr... Var der nogen ide med de oplysninger?
Gravatar #3 - popeye_2k
20. jun. 2003 10:11
-->> film.txt
Kan man sige www.antipiratgruppen.dk !!

Ellers ehhh ja skide fedt og smide link til det...
Gravatar #4 - Gruesome
20. jun. 2003 10:14

Der er nok ikke noget ulovligt i at ha' sådan en fil liggende. Ud over det så er det nok ikk #1's web[server/hotel] vi får adgang til men nok nærmere en han ikke bryder sig om. Hvis jeg skal komme med et bud er det fordi han vil ha' nogen af os til at gøre det beskidte arbejde med at deface den eller få den ned at ligge.
Gravatar #5 - popeye_2k
20. jun. 2003 10:17
hehe ja men kunne da være sjovt, der ligger jo også en masse personlige info i form af navne, numre, adresser osv.. =)

nu mest for sjaw jeg sagde det, sidder på arbejde og røvkeder moi, mangler nogle babes i danfoss it =)
Gravatar #6 - Kisbye
23. jun. 2003 03:00
lol, ham har jeg gået på skole med.

Nu er det jo ikke særlig flinkt at kalde folk n00b
men er det ikke en lidt grovkornet spøg?
Alle kan jo ændre hans site, slette, og gøre ved.
Gravatar #7 - Xanthia
23. jun. 2003 04:29

Hold da helt fest mand hvor er du dog en bums. Jeg vil satme håbe at den person der ejer serveren får fat i dig og leverer nogle fugtige håndmadder på husets regning.

Hvorfor er der i øvrigt ikke en Admin der har fjernet det login, jeg har da ret svært ved at se spøgen i det, ikke lige newz.dk stilen imo :/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login