mboost-dp1
WYSIWYG HTML-editor
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Vær hilset ærede Newzorakel.
Jeg har endnu engang brug for jeres ekspertise.
Jeg har en veninde som godt kunne tænke sig at få en hjemmeside (ikke en blog) op at køre. Og hun har på nuværende tidspunkt et domæne, samt en gut der gerne vil lægge server til.
Nu mangler hun så bare en måde hvorpå hun nemt og hurtigt, kan flække en hjemmeside sammen, som stadig ser nogenlunde professionelt ud, uden nogen former for tidligere erfaring med den slags.
Jeg håber at mit spørgsmål giver mening.
På forhånd tak :-)
Jeg har endnu engang brug for jeres ekspertise.
Jeg har en veninde som godt kunne tænke sig at få en hjemmeside (ikke en blog) op at køre. Og hun har på nuværende tidspunkt et domæne, samt en gut der gerne vil lægge server til.
Nu mangler hun så bare en måde hvorpå hun nemt og hurtigt, kan flække en hjemmeside sammen, som stadig ser nogenlunde professionelt ud, uden nogen former for tidligere erfaring med den slags.
Jeg håber at mit spørgsmål giver mening.
På forhånd tak :-)
Nu er det et par år siden sidst ... Men hvad med Dreamweaver? Dækker den ikke behovet?
- uh, og skal programmet være legit, eller er torrents okay?
- uh, og skal programmet være legit, eller er torrents okay?
arne_v (3) skrev:* brug et CMS
+1
Så behøver hun ikke at bruge en masse tid på at prøve at lave et lækkert design. Det kræver efaring og teori at lave noget, der er rigtigt godt.
Orchard CMS ville i så fald være et godt valg. Det kommer med professionelt lavede templates.
http://gallery.orchardproject.net/
http://gallery.orchardproject.net/
Windcape (5) skrev:Orchard CMS ville i så fald være et godt valg. Det kommer med professionelt lavede templates.
Det burde de også have brugt på deres egen hjemmeside.
Så vil jeg foreslå Drupal, for nemhed. De har templates samlet på deres hjemmeside samt moduler. Hvor imod (min hukommelse og erfaring) Joomla ikke har et samlet sted til dette, og synes altid jeg endte på sider der virkede semi skumle når jeg skulle finde templates til dette.
Så vil jeg foreslå Drupal, for nemhed. De har templates samlet på deres hjemmeside samt moduler. Hvor imod (min hukommelse og erfaring) Joomla ikke har et samlet sted til dette, og synes altid jeg endte på sider der virkede semi skumle når jeg skulle finde templates til dette.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.