mboost-dp1
Xbox E3
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Andre end mig, der sidder og følger med på div. liveblogs? Det ser sgu lidt imponerende ud, det de har gang i.
Xbox Music med 30 millioner sange (Kun i USA garanteret dog).
Smart Glass der er multiplatform (iOS, Android, Windows 8 og Windows Phone)
Halo 4
NBA
NHL
Tablet-integration med spil og film (via Glass vil jeg tro)
Nike+ til WP/Kinect
Styring af webbrowseren på Xbox'en via sin WP
Og så en masse andre spil
Smart Glass virker vanvittigt interessant. Som Engadget skrev -" This is pretty cool, like AirPlay, but with more information."
Xbox Music med 30 millioner sange (Kun i USA garanteret dog).
Smart Glass der er multiplatform (iOS, Android, Windows 8 og Windows Phone)
Halo 4
NBA
NHL
Tablet-integration med spil og film (via Glass vil jeg tro)
Nike+ til WP/Kinect
Og så en masse andre spil
Smart Glass virker vanvittigt interessant. Som Engadget skrev -" This is pretty cool, like AirPlay, but with more information."
Sidder også og følger med rundt omkring.. Det ser sgu lækkert ud :)
http://www.engadget.com/2012/06/04/internet-explor...
Og browseren bliver IE med voice/Kinect integration.XorpiZ (1) skrev:Styring af webbrowseren på Xbox'en via sin WP
http://www.engadget.com/2012/06/04/internet-explor...
XorpiZ (5) skrev:Man skulle tro du havde bedre ting at give dig til end at komme med ligegyldige kommentarer i tråde omhandlende Microsoft.
Ja uha hvor er det ligegyldigt...
Jeg kunne jo godt ind og spille på xbox 360'er istedet for at gøre det du i den grad fejler i. Nemlig at stille kritiske spørgsmål...
XorpiZ (7) skrev:#6
Dit indlæg var pænt ligegyldigt ja.
Skulle du have en pointe, så kunne du jo skrive den istedet for dine sædvanlige flamebaits.
Er det jeg skriver forkert?
Du kunne jo prøve at komme med et fornuftigt argument for en gang skyld istedet for at blive tøse sur fordi det ikke er alle der falder på halen over det du finder fedt... Hvis du skulle være i tvivl om hvordan man sammensætter et argument og det er der en del der tyder på så prik til Magten. Han vil sikkert gerne hjælpe dig.
Hubert (8) skrev:Er det jeg skriver forkert?
Sikkert ikke - men det svarer lidt til at sige "Hej dit fede svin" til en overvægtig og så forvente en fornuftig samtale.
Hubert (8) skrev:Du kunne jo prøve at komme med et fornuftigt argument for en gang skyld istedet for at blive tøse sur fordi det ikke er alle der falder på halen over det du finder fedt...
Jeg argumenter gerne for ting. Jeg gider dog ikke spilde min energi på dig, når du kommer for at trolle.
XorpiZ (9) skrev:Sikkert ikke - men det svarer lidt til at sige "Hej dit fede svin" til en overvægtig og så forvente en fornuftig samtale.
Det virker ikke... ;)
Jeg argumenter gerne for ting. Jeg gider dog ikke spilde min energi på dig, når du kommer for at trolle.
Jeg ser da fremtil at se dig argumentere for bare en ting... Men for at selv du kan være med skal jeg da gerne omformulere mit spørgsmål og komme ind på hvorfor jeg ser et problem.
Det er egentligt mest følgende:
De åbner angiveligt at Smart Glass bliver cross platform. Ville det så ikke være oplagt at åbne op for kontrollen af IE på samme måde? Eller ihvertfald åbne op for nogle api kald så andre kan lave det hvis de ikke selv gider.
Jeg ser det som sådan ikke værende et problem. Men hvis en eller anden emsig embedsmand eller en konkurrent gør har vi balladen igen. Vi skal jo ikke fandens langt tilbage for at se hvad der skete sidst opera fik ond i røven over at have en lav markedsandel.
@pevbe.. Har du fri fra børnehaven i dag? Så kunne du måske deltage i debatten istedet for at misbruge ratingsystemet konstant? Bare et forslag.
Hubert (10) skrev:Det virker ikke... ;)
Og alligevel insisterer du på at benytte den fremgangsmetode. Man undres.
Hubert (10) skrev:Jeg ser da fremtil at se dig argumentere for bare en ting... Men for at selv du kan være med skal jeg da gerne omformulere mit spørgsmål og komme ind på hvorfor jeg ser et problem.
Altid en fornøjelse at læse dine skarpe og velformulerede indlæg. Især når de er fyldt med slet skjulte svinere.
Jeg ved ikke om du forventer, at jeg gider brug tid på at forklare dig ting, når dit formål tydeligvis er at svine mig til, fordi du er tøsesur over et eller andet.
Hubert (10) skrev:@pevbe.. Har du fri fra børnehaven i dag? Så kunne du måske deltage i debatten istedet for at misbruge ratingsystemet konstant? Bare et forslag.
Som skrevet ovenfor - fantastisk med dine skarpe indlæg.
Du virker som et intelligent menneske. Jeg forstår ikke, hvorfor halvdelen af dine indlæg er noget ligegyldigt lort fyldt med stikpiller og svinere og den anden halvdel er interessante.
Skizofreni måske?
XorpiZ (11) skrev:
Jeg ved ikke om du forventer, at jeg gider brug tid på at forklare dig ting, når dit formål tydeligvis er at svine mig til, fordi du er tøsesur over et eller andet.
Jeg har intet behov for at være tøsesur. Det er ikke mig der himler op hvergang der er nogen der stille kritiske spørgsmål ved noget MS gør.
Jeg ser sjovt nok heller ikke noget formål i at svine dig til. Det hjælper ikke i en diskution om noget der potentielt kan blive en ny sag hos dod og eu komissionen. Det ville da være meget sjovere at diskutere den slags istedet for det her personfnidder.
Skizofreni måske?
Jeg tror du mener personlighedsspaltning. Det er så vidt jeg husker ikke det samme... :)
Hubert (13) skrev:Jeg har intet behov for at være tøsesur. Det er ikke mig der himler op hvergang der er nogen der stille kritiske spørgsmål ved noget MS gør.
Det kender jeg heller ikke nogen, der gør. Men hvis du ikke har behov for at være tøsesur, så er der vel heller ingen grund til at være det - hvorfor det giver endnu mindre mening, at du opfører dig som du gør.
Hubert (13) skrev:Jeg tror du mener personlighedsspaltning. Det er så vidt jeg husker ikke det samme... :)
Det er muligt.
XorpiZ (14) skrev:Det kender jeg heller ikke nogen, der gør. Men hvis du ikke har behov for at være tøsesur, så er der vel heller ingen grund til at være det - hvorfor det giver endnu mindre mening, at du opfører dig som du gør.
Man er altså ikke tøsesur fordi man stiller kritiske spørgsmål. Og uden ellers at mene det er sammenlignligt var knægten i kejserens nye klæder tøsesur fordi han turde være lidt kritisk?
Du kender ikke nogen der himler på hvis man er en smule kritisk over for noget der kommer fra Microsoft..?
Der er forskel på kritiske spørgsmål og på det du har gang i - men det ved du jo selvfølgelig allerede.
Næeh. Så længe kritikken er saglig og velbegrundet, så får man også saglige svar tilbage.
Men når kritikken er "fedte for laveste fællesnævner", "det er noget lort", "det er sovset ind i deres egne ting" og lign., så er niveauet lagt, og så må du sgu forvente svar på tiltale.
Hubert (15) skrev:Du kender ikke nogen der himler på hvis man er en smule kritisk over for noget der kommer fra Microsoft..?
Næeh. Så længe kritikken er saglig og velbegrundet, så får man også saglige svar tilbage.
Men når kritikken er "fedte for laveste fællesnævner", "det er noget lort", "det er sovset ind i deres egne ting" og lign., så er niveauet lagt, og så må du sgu forvente svar på tiltale.
XorpiZ (16) skrev:Der er forskel på kritiske spørgsmål og på det du har gang i - men det ved du jo selvfølgelig allerede.
Og hvad er så forskellen? Ikke at jeg forventer at du kan svare men du skal da haven chancen.
Nåe så problemet er at du føler dig ramt når jeg omtaler laveste fællesnævner..?
Jeg vil da også lige oponere imod "det er noget lort". Det mindes jeg nu ikke at have skrevet om noget..?
Og sovset ind halløjet var sat meget på spidsen. Men du har jo med alt tydlighed vist at du ikke kan klare en diskution med voksne argumenter. At misbruge rating systemet er på børnehaveniveau. Hvis det da ikke er lavere end det. Men det er selvfølgelig meget lettere for the ms defence brigade end at tage en diskution hvor man skal argumentere for sine udsagn...
Du vil hellere fortsætte dit person fnider end at tage stilling til de ting jeg skrev i #10.
Hubert (17) skrev:XorpiZ (16) skrev:Der er forskel på kritiske spørgsmål og på det du har gang i - men det ved du jo selvfølgelig allerede.
Og hvad er så forskellen? Ikke at jeg forventer at du kan svare men du skal da haven chancen.
Jeg håber du kan se min pointe nu - ellers kan jeg ikke hjælpe dig.
Dit resterende vrøvl gider jeg ikke spilde min tid på. Når du bruger udtryk som "ms defence brigade" og lign. så står det sgu ret klart, at du ikke er interesseret i en diskussion om Smartglass og andre nye features.
Hubert (17) skrev:Du vil hellere fortsætte dit person fnider end at tage stilling til de ting jeg skrev i #10.
Når du starter ud med at svine mig, så forventer du vel ikke, at jeg gider bruge tid på dig. Du har jo ikke ligefrem demonstreret en evne til at lytte til argumenter uanset.
Og sidst, men ikke mindst:
Hubert (17) skrev:Jeg vil da også lige oponere imod "det er noget lort". Det mindes jeg nu ikke at have skrevet om noget..?
""Det vil vise sig. Jeg er ikke sikker på at de tør blive ved med at smide lort på gaden"".
XorpiZ (18) skrev:Jeg håber du kan se min pointe nu - ellers kan jeg ikke hjælpe dig.
Jeg synes det er pænt af dig grænsende til det nuttede at du åbenbart har troet at du kunne hjælpe mig. Beklager du jeg har ikke behov for hjælp fra din side.
Dit resterende vrøvl gider jeg ikke spilde min tid på. Når du bruger udtryk som "ms defence brigade" og lign. så står det sgu ret klart, at du ikke er interesseret i en diskussion om Smartglass og andre nye features.
Nej fy for fanden. jeg har faktisk smidt nogle argumenter på bordet. Det vil vi ikke have. Vi vil hellere klappe hinanden på ryggen og fortælle hinanden hvor fedt alt der kommer fra MS er.
De har sgu leveret nogle fede ting. Og jeg er utroligt spændt på at se særligt Smartglass i aktion. Resten får jeg nok næppe de store muligheder for at bruge nu hvor de angiveligt er bundet op mod andre ms produkter som næppe bliver at finde her i huset.
Når du starter ud med at svine mig, så forventer du vel ikke, at jeg gider bruge tid på dig. Du har jo ikke ligefrem demonstreret en evne til at lytte til argumenter uanset.
Smid et argument på bordet. Bare et og så kan du jo vurdere bagefter om jeg lytter eller ej...
Skal vi godt nok til at se på hvad der er startet hvor..? Det tror jeg ikke du er helt så interresseret i når det kommer til stykket.
Og sidst, men ikke mindst:Hubert (17) skrev:Jeg vil da også lige oponere imod "det er noget lort". Det mindes jeg nu ikke at have skrevet om noget..?
""Det vil vise sig. Jeg er ikke sikker på at de tør blive ved med at smide lort på gaden"".
HVilken tråd er det fra? Jeg vil meget gerne se kontekst.
Hubert (19) skrev:Jeg synes det er pænt af dig grænsende til det nuttede at du åbenbart har troet at du kunne hjælpe mig. Beklager du jeg har ikke behov for hjælp fra din side.
Selvbenægtelse er en skidt ting.
Hubert (19) skrev:Nej fy for fanden. jeg har faktisk smidt nogle argumenter på bordet. Det vil vi ikke have. Vi vil hellere klappe hinanden på ryggen og fortælle hinanden hvor fedt alt der kommer fra MS er.
Igen - overrasker det dig, at jeg ser dig som en idiot?
Hubert (19) skrev:Resten får jeg nok næppe de store muligheder for at bruge nu hvor de angiveligt er bundet op mod andre ms produkter som næppe bliver at finde her i huset.
Men hvorfor så trolle en tråd om Xbox på E3? Det er sgu sølle.
Hubert (19) skrev:HVilken tråd er det fra? Jeg vil meget gerne se kontekst.
http://newz.dk/microsoft-tilbyder-windows-8-til-ny...
XorpiZ (20) skrev:
Selvbenægtelse er en skidt ting.
Det er muligt. Men det er næppe selvnægtelse at indse at du ikke kan hjælpe mig... ;)
Igen - overrasker det dig, at jeg ser dig som en idiot?
Det overrasker mig at du faktisk tror at din mening om mig er relevant for andre end dig selv.
Men hvorfor så trolle en tråd om Xbox på E3? Det er sgu sølle.
Skal jeg igen henvise til #10 hvor jeg faktisk uddyber de bekymringer jeg lagde ud med at give udtryk for.
http://newz.dk/microsoft-tilbyder-windows-8-til-ny...
Jo den var sgu go' nok. Den var smuttet ud af hukommelsen men den blev så også skrevet igår. :)
Jeg kunne sikkert hurtigt komme med et par grunde/undskylninger for at jeg udtrykede mig som jeg gjorde men det er der vist ingen grund til. Det var ikke nødvendigt at omtale metro som værende "lort". Men jeg henstiller nu til at jeg må give udtryk for min mening på en måde jeg ser værende korrekt. At det så åbenbart kan få nogle på hælene er ikke mit problem. Så må de som du har gjort her give udtryk for det og så kan vi tage en sludder om hvordan og hvorledes.
XorpiZ (22) skrev:Eftersom MS ikke har monopol på hverken browsere, tablets, telefoner eller konsoller, så er der intet at være bekymret for.
Jeg tænker særligt på at Mozilla, godt nok grundet nogle misforståelser efter hvad jeg kan fostå, allerede har været ude med riven efter microsoft. Og vi må må jo sige at EU ikke har været blege for at starte tåbelige sager op. Jeg tænker her især på opera sagen.
Men det er bestemt muligt at jeg er bekymret uden grund. Det vil vise sig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.