mboost-dp1

Er du tilfreds med din internetforbindelse?

Gå til bund
Gravatar #51 - Odin
28. jul. 2006 00:52
jeg har 768 Kbit up 6 Mbit down, har intet at klage over. Men det har nok noget at goere med TDC kun lige holder sig til loven. Deres 3 ugers service minder mig om selvskaber der har monopol.

Og hvis du arbejde ved TDC og laeser det her (hvilket jeg ret sikker pa der nok skal vaere nogen der bliverbetalt for at goere det) Burde du maske taenke pa at resten af europa godt kan klare stoerre forbindelser uden merepris, men vi ved jo godt hvos i skal have jeres penge fra.

ps. jeg deler min forbindelse med 6 andre ( hvilket er helt lovligt) hvilket presser prisen til 5 euro pr. maaned, (hvilket igen betyder man rent faktisk kan eje en god forbindelse uden at betale 900 kr. pr. maned )))

ulempen er at man i DK har en grim vane med at have inhabile idioter til at afgoere disse beslutninger
Gravatar #52 - ldrada
28. jul. 2006 05:43
Ligesom mange andre her, er jeg utilfreds med min forbindelseshastighed, og kunne godt tænke mig noget symmetrisk - Jo hurtigere jo bedre.
Men ud over det, så er jeg 100% tilfreds med TDC, som jeg lige har fået. På trods af den høje pris (Skal til at betale 1.300,- i oprettelse og ~600,- om måneden for 2048/512), så er TDC simpelthend det bedste ISP selskab der overhovedet er til at finde i Danmark.
De er hjemmeserver-venlige, hvilket vil sige at jeg kan få en Reverse DNS, og en semi-fast IP* uden ekstra beregning, modsat for eksempel CyberCity, som vil have at du tilkøber en ekstra månedlig ydelse for at de gider at behandle din forbindelse som mere end blot en gennemsnitlig kundelinie, som ikke får andet end en emailaddresse og 5mb webplads.

*DHCP-leased IP addresse forbliver din indtil DHCP-leasen udløber mens dit udstyr er offline. Med andre ord kan du beholde din IP så længe dit udstyr ikke er offline i for lang tid ad gangen.
Gravatar #53 - popo
28. jul. 2006 06:15
Sidder på en 4 m/bit...

sammen med 100 andre!

Kan kun håbe på aat jeg snart kan købe noget trådløs internet, da skal være med i det samlede, hvilket er 10 kr. pr. måned...

Kasper
Gravatar #54 - Spook
28. jul. 2006 06:49
Ikke tilfreds.

8mbit/512kbit fra DKTV. Jeg downloader sjældent, så en 2/2 havde passet mig bedre. Da jeg ringede for at nedgradere (og tilbød at betale mere) var beskeden at de havde besluttet ikke at tilbyde mere end 512 kbps i upload. Hurra... til gengæld er port 25 åben :)

Har dog også en 1024/512 fra Teddy C, men det er til jobbet!
Gravatar #55 - Kadann
28. jul. 2006 07:14
#51 -

Jeg tror ikke du skal regne med at der sidder folk og får løn for at læse newz. ;)
Gravatar #56 - generalbc
28. jul. 2006 08:29
Er okay tilfreds med min 6 MBit fra stofa (forhenværende 4 MBit, se nyheden)

Dog er StofaNets web-signon noget værre pis for at sige det rent ud. Så alt i alt, næsten tilfreds med det hele.
Gravatar #57 - simonsweb
28. jul. 2006 08:50
Hmm. Jeg har en 2mbit forbindelse hos TDC, og er egentlig tilfreds... Problemet er bare (når der er mange på nettet?) så bliver nettet ret hurtigt tungt. Men ellers er jeg tilfreds med dette!
Gravatar #58 - ZOPTIKEREN
28. jul. 2006 08:56
Du glemte bare lige at fortælle, at de har noget af den absolut ringeste kundeservice (hvilken service?) overhovedet.
Gravatar #59 - Hack4Crack
28. jul. 2006 09:03
Har en 4096/768, og er meget tilfreds, det er en firmaforbindelse, så jeg giver ikke en krone.

Det er desuden med fast ip, og min egen router. Så kan man jo lege alt det man vil.. :)

Giver heller ikke ret meget for TDC's nye tiltag, 20480 / 1024. Jeg vil mene at de gør sig selv til grin.
Gravatar #60 - jonz
28. jul. 2006 09:10
4096/768 der er firmabetalt, jeg klager ikke.
Gravatar #61 - sguft
28. jul. 2006 10:01
Har en TDC KabelTV forbindelse 4/1 Mbit, kører upåklageligt.
Man kan self. altid ønske sig mere, men er sådanset godt tilfreds. Eneste minus er at jeg tvivler på der er meget fremtid i en kabelTV forbindelse, så før eller siden kræver det nok et skift af udbyder.
Gravatar #62 - craZZter
28. jul. 2006 10:24

Hvorfor så ikke bare benytte "always-on" og helt undgå at skulle foretage signon? :-)

Oprettelsen sker fra http://www.stofa.dk/minesider
Gravatar #63 - Zombie Steve Jobs
28. jul. 2006 11:05
10/1 Mbit

Fuldt tilfreds
Gravatar #64 - Kadann
28. jul. 2006 11:36
#61 -

Der kan nu sagtens presses masser af hastighed ud af coax-nettet, spørgsmålet er jo bare om man vælger at gøre det. Jeg ville da gætte på at TDC KabelTV går med på hastigheden, når nu TDC ADSL lancerer ADSL2+. :)
Gravatar #65 - zipzap
28. jul. 2006 12:07
15 Mbit down / 1 mbit up - ~300 kr pr. mrd - er nogenlunde tilfreds. Men savner min 10/10 mbit forbindelse fra dk :/
Gravatar #66 - ScumBag
28. jul. 2006 12:40
100/10 - 300 SEK. Jeg er fuldt tilfreds :)
Gravatar #67 - Trinity
28. jul. 2006 13:22
Stemte Ja, er fuldt tilfreds - kan vist ikke tillade mig andet når jeg har den luksus at have en 100/10 :)
Gravatar #68 - SmackedFly
28. jul. 2006 13:43
100/100 Og jeg er egentligt ganske tilfreds, trækker ca. 85 mbit i reel hastighed, hvilket er relativt tæt på den fysiske hastighedsgrænse på et 100 mbit interface. Tror den har været nede en 4-6 timer i år.
Gravatar #69 - baal
28. jul. 2006 14:32
Der manglede en kategori til mig

'Jeg kan se DIX'en fra min arbejdsplads' eller

'Jeg har servere koblet på 10 Gigabit Ethernet et hop fra DIX'en via forskningsnettet'

Men igen, man må jo nøjes. Hjertefri lagger faktisk lidt ind i mellem...
Gravatar #70 - TriciaMcMillan
28. jul. 2006 16:05
Lidt for langsom, men ikke alarmerende langsom. Det eneste problem er egentligt at fordi jeg deler netforbindelse med 5 andre fra mit ungdomsboligkompleks, at så er det ikke tillandt at downloade film fra nettet, idet de andre ville kunne mærke en væsentlig nedgang i hastigheden.
Problemet løses ved at jeg downloader på min bærbare mens jeg er på universitetet eller på mit arbejde, men det ville være en fordel også at kunne downloade hjemme på den stationære.. men oh well..
Gravatar #71 - BeLLe
28. jul. 2006 16:32
har 45/45 mbit (med fast ip naturligvis)til en flad 50'er om måneden og er næsten fuldt ud tilfreds. Der er lidt små routnings problemer en gang i mellem, og det har været ret ustabilt men det er belvet bedere. Kundeservice skal man dog lede længe efter. men det er ikke alt man kan forlange til den pris
Gravatar #72 - osiron
28. jul. 2006 16:45
"Nej, af flere grunde". Jeg har en 1024/256. Min downstream er jeg rimelig tilfreds med, men jeg savner en større upstream. Desuden synes jeg generelt man får for lidt båndbredde for pengene i dagens Danmark.

Så er det bare heldigt at vores lokale forsyningsselskab har fået taget sig sammen til at tilbyde fibernet i den del af byen jeg bor i. Det betyder så 10/10mbit fra efteråret cirka :)
Gravatar #73 - henne
28. jul. 2006 18:39
Det er da helt vildt som folk whiner. "Jeg vil ha' 100/100mbit for 200kr/md, og så skal det helst virke 99,99% af tiden"
Jeg kan slet ikke se hvad man skal med mere speed, for jeg kan sagtens holde mine diske fyldt med en 4mbit. Og ja, jeg har mere end 1Tb disk.
Upstream er en helt anden sag, men igen er det jo lidt imod isp'ernes natur at hoste stuff på en privat linie, der burde man jo bruge en hosting-løsning.
Og folk som vil køre pis2pis og holde gode pingtider til CS skal jo bare have tæsk og lære at lave trafficshaping.
Jeg votede ud fra min holdning om at 4mbit er fint til de fleste privatpersoner. Selvf. er det slet ikke nok til at se streaming.tv over, men nu er udbuddet af den slags i ordentlig kvalitet lissom også til at overse.
Gravatar #74 - Derfor
28. jul. 2006 19:27
"Nej, den er for langsom"

jeg sidder på en 512/256 og synes det er rigtig langsom kunne godt tænke mig noget omkring de 4mbps, men har det fint nok med dette indtil videre, og så betaler jeg ikke engang selv :)
Gravatar #75 - ztyle
29. jul. 2006 00:21
#73 henne
Jeg Flamer helt vildt imod dig.
Der fløj så manger ting i gennem mit hovede, da jeg læste dit indlæg, at det ville fylde en paperback på 200 sider, om hvor snævertsynet du er. jeg nøjes med at give ET eksempel:
Og folk som vil køre pis2pis

Hvad i al H*****e er det for noget at skrive, det er tydeligt du er en af dem der tror p2p, kun er til ulovligheder, Jeg bruger peer2peer meget og gør det 100% lovligt
Gravatar #76 - Hamsteren
29. jul. 2006 10:10
Er godt tilfreds med min 10/10Mbit hos Telia til 275sek/md, har kun været problemer med dns i et par timer, i de 3 mdr jeg har haft den :)
Gravatar #77 - flammable
29. jul. 2006 12:04
Er næsten helt tilfreds, deler en 8mbit/1mbit med min opgang. Fin hastighed, men kunne af og til godt bruge et par mbit mere i upload.
Gravatar #78 - drbravo
29. jul. 2006 13:15
Jeg er bare glad for at jeg bor i danmark hvor der er super billigt internet. Sammenlignet med for eksempel australien betaler vi ~½ pris. Det er da fedt!
Gravatar #79 - luuuuu
29. jul. 2006 14:57
8192/8192 forbindelse gennem Arrownet. Det havde sine kvaler den første dag, men efter 5 opringninger orkede de endelig at få sat min upload op fra 128 til 8192. Men efter det har det kørt upåklageligt. Det kunne selvfølgelig godt være hurtigere, men jeg klager egentlig ikke. Er af en eller anden grund fint tilfreds med min forbindelse, og vil til hver en tid hellere ha 8/8 end 20/1.

Betaler forresten 395,-/md.
Gravatar #80 - Montago.NET
29. jul. 2006 21:05
Jeg mangler en option

"Nej den er for hurtig !!"

med 8mbit har jeg ikke harddisk plads nok - og for lidt tid til at brænder dvd'er

:'( *tud* *tud*
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login