mboost-dp1
Fik du et .eu domæne?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg fik ikke det jeg ville, da jeg ikke gad betale for at stå i kø til registrering, uden en garanti for at jeg ville få det. Så prøvede først da det blev frigivet, men der var det jeg ville have taget.
Desuden fik vi heller ikke newz.eu, selvom vi søgte.
Desuden fik vi heller ikke newz.eu, selvom vi søgte.
surt at newz ikke blev international
Jeg ved at det firma jeg arbejder for fik deres domaine... men ud over dem har jeg ikke hørt noget stort... de fleste firmaer vil vel sikkert også kun bruge deres eu domaine til at vidre stille de besøgende direkte til deres .com domain...
Men nu har EU deres eget domaine... nu mangler vi bare at internet udbyderne ikke bliver begrænset af grænserne og at vi får et europærisk firma som laver styresystemmer og software, som kan konkurere med Microsoft :)
og mon nejtil.eu er blevet opkøbt af DF endnu? :)
Men eu domainet er et positivt skridt i den rigtige retning for at vise at Europa kan stå sammen og at vi kan vise et alternativ til America...
Jeg ved at det firma jeg arbejder for fik deres domaine... men ud over dem har jeg ikke hørt noget stort... de fleste firmaer vil vel sikkert også kun bruge deres eu domaine til at vidre stille de besøgende direkte til deres .com domain...
Men nu har EU deres eget domaine... nu mangler vi bare at internet udbyderne ikke bliver begrænset af grænserne og at vi får et europærisk firma som laver styresystemmer og software, som kan konkurere med Microsoft :)
og mon nejtil.eu er blevet opkøbt af DF endnu? :)
Men eu domainet er et positivt skridt i den rigtige retning for at vise at Europa kan stå sammen og at vi kan vise et alternativ til America...
Jeg ville hellere have haft at der var kommet et fælles-nordisk tld.
(Jeg har selv et par eu-domæner)
(Jeg har selv et par eu-domæner)
Det bliver snart dyrt at sikre sig et varemærke internationalt jeg ville godt se en liste over hvor mange "unike" .eu sider der er oprettet og hvor mange der bare pejer på et .com, .net eller org domæne samt hvor mange af dem der peger på et landspecifikt tld som f.eks. DK uden at indeholde noget særligt indhold.
Det virker lidt som om at de fleste køber en 4-5 domæner for den samme side, bare på forskellige TLD'er, altså jeg tror raten af unikke sider kontre rene dobbelt domæner er ret lav altså at de fleste .eu domæner er dobbeltdomæner.
Det er åndsvagt med endnu et tld der ikke kommer til at blive brugt spor andeledes end com eller net.
Det virker lidt som om at de fleste køber en 4-5 domæner for den samme side, bare på forskellige TLD'er, altså jeg tror raten af unikke sider kontre rene dobbelt domæner er ret lav altså at de fleste .eu domæner er dobbeltdomæner.
Det er åndsvagt med endnu et tld der ikke kommer til at blive brugt spor andeledes end com eller net.
Nej jeg er ikke en af de teenagere, der kommer i bukserne over nu at eje 3lee7n3ss.dk, .se, .no, .com, .net, .info, .nu og så nu .eu, til en blog.
.eu er da kun for dem der vil gøre sig på det internationale marked og ikke fik efternavne .com .org .net
PS. I mange af tilfælne ville de kunne vinde rettigheden til de internationale .'er, men de har som reglt ikke råd til at slæbe dem i retten, da en sådanne sag kan tage flere år, og de skal jo betale alle udgifter selv :(
PS. I mange af tilfælne ville de kunne vinde rettigheden til de internationale .'er, men de har som reglt ikke råd til at slæbe dem i retten, da en sådanne sag kan tage flere år, og de skal jo betale alle udgifter selv :(
#9 igen hvad er værdien af et .eu domæne hvis .com domænet er taget?
Hvor mange vælger den løsning frem for at skifte navn eller finde et ledigt com domæne, og igen .eu er ikke3 globalt på samme måde som com, det er føderal staten EU's tld, og well hvorfor .eu kontra .dk det er ikke forde google har svært ved at finde dk-domæner eller .eu ser ud til at få en status som .com's lillebror.
Hvor mange vælger den løsning frem for at skifte navn eller finde et ledigt com domæne, og igen .eu er ikke3 globalt på samme måde som com, det er føderal staten EU's tld, og well hvorfor .eu kontra .dk det er ikke forde google har svært ved at finde dk-domæner eller .eu ser ud til at få en status som .com's lillebror.
Det er jo netop at man har et int. domæne ? Udlændinge har jo nemmere ved at huske .eu end .dk, .se, .no osv.
Jeg forstå simpelthen ikke hvad du skriver :) Men giv nu .eu lidt tid til at blive anerkendt, ledige domænenavne er vi ikke for mange af og vi får brug for flere og flere så .eu skal nok få sin plads.
igen hvad er værdien af et .eu domæne hvis .com domænet er taget?
Det er jo netop at man har et int. domæne ? Udlændinge har jo nemmere ved at huske .eu end .dk, .se, .no osv.
Jeg forstå simpelthen ikke hvad du skriver :) Men giv nu .eu lidt tid til at blive anerkendt, ledige domænenavne er vi ikke for mange af og vi får brug for flere og flere så .eu skal nok få sin plads.
#11 ja men er .com domænet taget vil der opstå navneforviring og alt mugligt, som firma ville jeg aldrig risikere at min konkurent fik det vigtige .com domæne, mens jeg nøjedes med .eu domænet, og igen hvis ikke folk har skrevet URL'en ned vil de ende med at google dig, og her vil .eu ikke virke mere troværdigt end .dk.
.eu er ikke et globalt domæne det er tilknyttet et geografisk bestemt område, hvis man vil vise man er internatioale er .com eller .net meget bedre end .eu.
.eu er ikke et globalt domæne det er tilknyttet et geografisk bestemt område, hvis man vil vise man er internatioale er .com eller .net meget bedre end .eu.
Jeg fik faktisk retten til at snuppe fuck.eu men droppede at investere i det, da det ikke havde andet formål end at stå som en dårlig joke.
Købte rasmusholme.eu i stedet. Det er meningen at mit CV skal skrives derinde, når jeg en gang får tid til at lave siden.
Købte rasmusholme.eu i stedet. Det er meningen at mit CV skal skrives derinde, når jeg en gang får tid til at lave siden.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.