mboost-dp1
Har du nogensinde købt et mobilspil?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
:S pingligt, jeg blev nød til at sige ja .. engang for LAAANNNGGGGG tid siden, var der noget snake lignende, og havde ikke snake på den telefon, så derfor prøvede jeg lykken ! siden har jeg ikke engang tænkt på det ...
Det har jeg aldrig, og vil nok aldrig finde på det.
Bruger ikke min mobil til spil, da jeg ikke har været i situationer, hvor der evt. var på tale.
Syntes også det er meget dyrt og jeg ville føle jeg ikke fik noget for mine penge.
Sjovt nok har jeg spillet WOW og dengang følte jeg, jeg fik noget for mine 100 DKR om måneden.
Sådan priotere man jo så forskelligt
-Rahlff
Bruger ikke min mobil til spil, da jeg ikke har været i situationer, hvor der evt. var på tale.
Syntes også det er meget dyrt og jeg ville føle jeg ikke fik noget for mine penge.
Sjovt nok har jeg spillet WOW og dengang følte jeg, jeg fik noget for mine 100 DKR om måneden.
Sådan priotere man jo så forskelligt
-Rahlff
Jeg har købt to spil. En af gangene var fordi det var poker den
anden gang blev jeg bare snydt. Da jeg fik det ned meddelte den
mig et spillet var udløbet. Jeg følte mig snydt, 20 kr ud af
vinduet. Aldrig mere vil jeg købe det lort igen. Det var faktisk hos min service provider jeg købte, Telenor, ved ikke
omde kan holdes ansvarlige for det.
anden gang blev jeg bare snydt. Da jeg fik det ned meddelte den
mig et spillet var udløbet. Jeg følte mig snydt, 20 kr ud af
vinduet. Aldrig mere vil jeg købe det lort igen. Det var faktisk hos min service provider jeg købte, Telenor, ved ikke
omde kan holdes ansvarlige for det.
Ja jeg har købt et enkelt.
Men fik det gratis, fordi jeg måtte fortælle firmaet hvordan de skulle sætte apache op til at kunne finde ud af jar og jad filerne (java midlet)
Som tak fik jeg pengene refunderet :)
p.s. Spillet var noget være junk.
Men fik det gratis, fordi jeg måtte fortælle firmaet hvordan de skulle sætte apache op til at kunne finde ud af jar og jad filerne (java midlet)
Som tak fik jeg pengene refunderet :)
p.s. Spillet var noget være junk.
Jeg mangler: "Ja, men jeg fortyder det bitterligt"
stemte ja :(
nok den største gang penge udaf vinduet jeg har lavet, ja, bortset lige fra dengang jeg smed 2500 efter en seng min madras (tilsyneladende) ikke passer til (og når står der for 2500kr brænde som venter på at blive solgt hjemme i min stue... FORBANDET VÆRE ILVAs TILBUD!
stemte ja :(
nok den største gang penge udaf vinduet jeg har lavet, ja, bortset lige fra dengang jeg smed 2500 efter en seng min madras (tilsyneladende) ikke passer til (og når står der for 2500kr brænde som venter på at blive solgt hjemme i min stue... FORBANDET VÆRE ILVAs TILBUD!
Kan huske jeg en gang fandt en nokia 3510i-spilpakke på eMule hvori der lå ca 150 spil. Det eneste man skulle gøre for at overføre disse til sin telefon, var at opsætte en webserver og oprette en ny MIME-type, da telefonen tilsyneladende er ligeglad med efternavn, men ikke ligeglad med MIME-type. Jeg betaler vist 7 kr per megabyte over GPRS, så et spil på 100 kb or so er jo stort set gratis, kontra de 30 kr eller hvor meget et spil nu koster (og dertil kommer jo også download-GPRS-takst).
Men fy, sådan noget er jo oftest ulovligt, grundet den manglende licens...
Men ja - jeg har hentet et par stykker over og slettet dem igen. Pt. har jeg kun Opera-browser på min 3510i'er og det koster jo gratis ganske lovligt.
Men fy, sådan noget er jo oftest ulovligt, grundet den manglende licens...
Men ja - jeg har hentet et par stykker over og slettet dem igen. Pt. har jeg kun Opera-browser på min 3510i'er og det koster jo gratis ganske lovligt.
Nej, har aldrig købt et spil, men fik engang et snowboard spil af danske bank..
Har aldrig beskæftiget mig med spil på min mobil da jeg synes de er kedelige, derimod synes jeg at der findes en del smarte programmer til ens mobil, bl.a. MSN o.lign. programmer, og det kan være ganske pratisk til når man skal have fat på en person hvis nummer man ikke lige har på sin mobil, men derimod har dem på msn... :)
Har aldrig beskæftiget mig med spil på min mobil da jeg synes de er kedelige, derimod synes jeg at der findes en del smarte programmer til ens mobil, bl.a. MSN o.lign. programmer, og det kan være ganske pratisk til når man skal have fat på en person hvis nummer man ikke lige har på sin mobil, men derimod har dem på msn... :)
Ja har købt et par stykker, men det var kun fordi jeg havde fået dem anbefalet og jeg ikke kunne finde dem på diverse p2p services. Ellers henter jeg kun spil derfra, at købe dem foregår jo til extrem overpris.
Nej, og der skal fandme noget af en svulst i min hjerne til at få mig til at prøve... Men ser på en w900i, den skulle eftersigende havde en ret god 3D rendere i sig, og man skal jo alligvel se hvad den kan. Men de spil man kan købe er absolut ikke det værd.
har dog engang hentet et gratis spil til en lille pige, så hun så ikke sad og keddede sig på en laaaaang tur.
har dog engang hentet et gratis spil til en lille pige, så hun så ikke sad og keddede sig på en laaaaang tur.
Jeg har købt et enkelt. Savnede 7-kabale på min nye mobil... :)
Men jeg havde håndjern hos Telmore på daværende tidspunkt, og jeg havde ikke nået minimumsforbruget, så jeg kunne jo lige så godt få en lille smule ud af pengene.
Men jeg havde håndjern hos Telmore på daværende tidspunkt, og jeg havde ikke nået minimumsforbruget, så jeg kunne jo lige så godt få en lille smule ud af pengene.
Jeg har købt 2 spil .. et fodboldspil og så et sims-agtigt spil hvor man skal score damer og få et arbejde.. Fodboldspillet var da nogenlunde fedt, desværre havde spillet en torskedum AI, så man tabte sjældent.
Jeg tror først mobilspil bliver rigtig populære, den dag man kan køre nyere spil på dem med bedre grafik mv. PSP i mobilformat.. så er den der
Jeg tror først mobilspil bliver rigtig populære, den dag man kan køre nyere spil på dem med bedre grafik mv. PSP i mobilformat.. så er den der
Det er egentlig lidt taberagtigt i det hele taget at have en mobil, og selvom jeg havde, så kunne jeg nok finde noget bedre at bruge mine penge på :o
Nej, og her er grunden:
De er dårlige
Det er for dyrt (hvad er det på nu om dage, 30kr + sms takst og overførsels gebyr?)
Går psykisk ned hvergang der kommer reklame for det, virkelig dårligt.
De er dårlige
Det er for dyrt (hvad er det på nu om dage, 30kr + sms takst og overførsels gebyr?)
Går psykisk ned hvergang der kommer reklame for det, virkelig dårligt.
Ja, har købt Port Royale 2 (lightweight pirates) for ca. 15-20 kr. Synes det absolut var pengene værd, ganske udemærket tidsfordriv i bussen.
Dog er jeg enig i at 99% af alle spil til mobilen er noget møg. Men jeg synes kun det er fair, at udviklerne skal have en skilling for deres arbejde.
Dog er jeg enig i at 99% af alle spil til mobilen er noget møg. Men jeg synes kun det er fair, at udviklerne skal have en skilling for deres arbejde.
Spil på mobiler er alt for langsomme og triste. Næh, jeg har godt nok brugt min Gameboy Advance SP meget, og den er nu afløst af min Nintendo DS. Det er mobile gaming deluxe.
Ja, Sony PSP er såmænd også lækker, men tjek lige spiludvalget på hvert format. DSen har klart flere klassetitler med innovation og nytænkning, hvor PSPen har fortrinsvist rehashes af PS2 titler i lettere inferiør påklædning. Så jeg har ikke (endnu) gidet ofre penge på den. Desuden er spillene på DS billigere og der er NUL loadetid (hvem pokker gider VENTE når man lige skal spille 10 minutter? Tåbeligt koncept).
Ja, Sony PSP er såmænd også lækker, men tjek lige spiludvalget på hvert format. DSen har klart flere klassetitler med innovation og nytænkning, hvor PSPen har fortrinsvist rehashes af PS2 titler i lettere inferiør påklædning. Så jeg har ikke (endnu) gidet ofre penge på den. Desuden er spillene på DS billigere og der er NUL loadetid (hvem pokker gider VENTE når man lige skal spille 10 minutter? Tåbeligt koncept).
Jo tak..
Hver gang jeg får en ny mobil(og det er ikke så sjældent), så går jeg helt amok med spil til den. Den skal jo prøves af. :)
Det foregår dog sådan at jeg henter spillene ned på min computer og overfører dem til min mobil, så jeg ikke skal slippe penge for det.
Sidst da jeg fik en regning for køb af spil til mobilen, lød den på 300 kr... 300kr for næsten ingenting.. :\
Hver gang jeg får en ny mobil(og det er ikke så sjældent), så går jeg helt amok med spil til den. Den skal jo prøves af. :)
Det foregår dog sådan at jeg henter spillene ned på min computer og overfører dem til min mobil, så jeg ikke skal slippe penge for det.
Sidst da jeg fik en regning for køb af spil til mobilen, lød den på 300 kr... 300kr for næsten ingenting.. :\
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.