mboost-dp1
Hvor bor du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Østjylland, hedensted
52 hjemløse med intenetforbindelse, interresandt, udbyder TDC og Cybercity ADSL til papkasser?
52 hjemløse med intenetforbindelse, interresandt, udbyder TDC og Cybercity ADSL til papkasser?
#35 Chokehold: Hvorfor var det lige mit indlæg var irrelevant? Fair nok hvis det var en forkert rating du smed afsted, men på det link jeg skrev står faktisk (og det er endda vist grafisk) hvor jeg bor. Ergo må det være relevant på lige fod med alle de andre indlæg i denne tråd.. Jeg tror ikke vi skal snakke om, om indholdet i dit indlæg i #35 var relevant, vel?
Desuden kan man se hvor andre newz.dk'ere bor på mit link, samt melde sig til så vi kan få endnu flere på kortet.
--
Og for dem der ikke magter at klikke på linket kan jeg fortælle jeg kommer fra Nordvestfyn, 10 km fra Lillebælt.
Desuden kan man se hvor andre newz.dk'ere bor på mit link, samt melde sig til så vi kan få endnu flere på kortet.
--
Og for dem der ikke magter at klikke på linket kan jeg fortælle jeg kommer fra Nordvestfyn, 10 km fra Lillebælt.
er "Storkøbenhavn", "Nordsjælland", "Østsjælland", "Vestsjælland" og "Sydsjælland" ikke bare København??? :D
PS. jeg stemte Østjyde
(håber i kan se joken, ellers er jeg vist rimelig meget på røven) :)
PS. jeg stemte Østjyde
(håber i kan se joken, ellers er jeg vist rimelig meget på røven) :)
#50;
Respekt til fiskerne! (Selv fra Esbjerg, men flytter forhåbenligt snart til Kjøwenhavn':))
Respekt til fiskerne! (Selv fra Esbjerg, men flytter forhåbenligt snart til Kjøwenhavn':))
Kommer fra Sønderborg, har boet flere steder i jylland, på bornholm, england, færøerne, egypten og nu København.
Jeg savner Sydjylland og var nødt til at stemme sønderjylland og nej, det er ikke det samme
Sønderjylland: syd for kongeåen, alle siger Møjn og gifter sig med sin kusine
Sydjylland: Nord for kongeåen, Kolding, og Vejen og i det bælte
Grrr...
Sønderjylland: syd for kongeåen, alle siger Møjn og gifter sig med sin kusine
Sydjylland: Nord for kongeåen, Kolding, og Vejen og i det bælte
Grrr...
Østjylland, Randers
Og inden jeg hører klicher, så vil jeg sige: nej.. byen er ikke værre end så mange andre storbyer her i landet. Men medierne er fantastisk gode til at blæse tingene ud af proportioner. Desværre så sidder det på rygraden af de fleste når man fortæller hvor man kommer fra.
Jeg bor ikke ret langt fra Hells Angels klubhus og bortset fra at der kører mange politibiler omkring deres klubhus, så hører vi dem faktisk kun når de lufter deres Harleyer.
Og inden jeg hører klicher, så vil jeg sige: nej.. byen er ikke værre end så mange andre storbyer her i landet. Men medierne er fantastisk gode til at blæse tingene ud af proportioner. Desværre så sidder det på rygraden af de fleste når man fortæller hvor man kommer fra.
Jeg bor ikke ret langt fra Hells Angels klubhus og bortset fra at der kører mange politibiler omkring deres klubhus, så hører vi dem faktisk kun når de lufter deres Harleyer.
Er det bare mig, eller???
SKAL disse afstemninger være så intetsigende og helst så fjollede som muligt?!
Må de virkelig ikke være relavante og interessante?!?
Jeg har sendt flere forslag ind til seriøse og relavante (IT og udvikling) afstemninger, men ikke en er kommet med - i stedet ser vi blot disse tåbelige spørgsmål, gang på gang!
Så, her er endnu en af slagsen:
- Bør hovedparten af disse afstemninger ikke indeholde relavante IT og udviklingsmæssige spørgsmål?
Svarmuligheder:
- Nej
- Hvorfor?
- For kedeligt!
- Hører ikke hjemme på dette web-ste!
- For svært!
SKAL disse afstemninger være så intetsigende og helst så fjollede som muligt?!
Må de virkelig ikke være relavante og interessante?!?
Jeg har sendt flere forslag ind til seriøse og relavante (IT og udvikling) afstemninger, men ikke en er kommet med - i stedet ser vi blot disse tåbelige spørgsmål, gang på gang!
Så, her er endnu en af slagsen:
- Bør hovedparten af disse afstemninger ikke indeholde relavante IT og udviklingsmæssige spørgsmål?
Svarmuligheder:
- Nej
- Hvorfor?
- For kedeligt!
- Hører ikke hjemme på dette web-ste!
- For svært!
71#
jeg må beklage og sige at jeg er nød til at modsige dig, for denne afstemning viser jo netop hvor i landet der er flest NEWZ.DK læsere, og det giver også et indblik i hvor udviklingen er størst... eller hvad man nu kan sige, så hvis du ikke kan se dette er IT realatert, så tror jeg du muligvis skal tagere revidere dit syn på IT, for alt har med IT at gøre... selv hvor mange bananer man spiser om dagen eksempelvis, for det viser hvor synd man er og hvor meget man gidder og spilde sin tid på at skrælle en banan op i stedet for at følje med i nyhederne...
direkte IT realatert pools er nogle gange også nogle af de kedligtse, de sjoveste er som regel dem der indirekte har noget med IT verden at gøre...
og lige en anden ting, nu kan jeg se at dit første forum indlæg blev lavet i 2003, der mener jeg at newz stadigvæk havde sloganet "nyheder for rigtige nørder"... og man kan altså godt være nørd i geografi eksempelvis
:)
jeg må beklage og sige at jeg er nød til at modsige dig, for denne afstemning viser jo netop hvor i landet der er flest NEWZ.DK læsere, og det giver også et indblik i hvor udviklingen er størst... eller hvad man nu kan sige, så hvis du ikke kan se dette er IT realatert, så tror jeg du muligvis skal tagere revidere dit syn på IT, for alt har med IT at gøre... selv hvor mange bananer man spiser om dagen eksempelvis, for det viser hvor synd man er og hvor meget man gidder og spilde sin tid på at skrælle en banan op i stedet for at følje med i nyhederne...
direkte IT realatert pools er nogle gange også nogle af de kedligtse, de sjoveste er som regel dem der indirekte har noget med IT verden at gøre...
og lige en anden ting, nu kan jeg se at dit første forum indlæg blev lavet i 2003, der mener jeg at newz stadigvæk havde sloganet "nyheder for rigtige nørder"... og man kan altså godt være nørd i geografi eksempelvis
:)
Jeg savner også Sydjylland, da jeg bor i Kolding.
Da jeg er desværre er blevet nødt til at flytte fra Sønderjylland har jeg stemt "et andet sted i Danmark".
Da jeg er desværre er blevet nødt til at flytte fra Sønderjylland har jeg stemt "et andet sted i Danmark".
#36 Der går også en del danske kroner på danske øl, købt i Tyskland, når Dennis og Brian spænder ladet på traktoren og kører syd for grænsen for at handle ind til weekenden. Det kan godt være at der er svenskere her, men de køber da i det mindste en masse øl. Det er sandt at de ikke er kønne at se på, men i den del af sjælland jeg bor på, ser jeg dem sjældent. Især de stive svenskere er et særsyn her, men se sådan her på det; Sådan som vi sjællendere ser svenskerne, sådan ser tyskerne på jyderne. De kommer og køber en masse øl og sprut.
"Sådan som vi sjællendere ser svenskerne, sådan ser tyskerne på jyderne. De kommer og køber en masse øl og sprut."
Men vi drikker ikke det hele dernede :-D
"Sådan som vi sjællendere ser svenskerne, sådan ser tyskerne på jyderne. De kommer og køber en masse øl og sprut."
Men vi drikker ikke det hele dernede :-D
Alle spørgsmål burde have Poul Nyrup som en af svarmulighederne :P
Stemte selv Storkøbenhavn (der jo som bekendt er en del af Kgs. Lyngby).
Stemte selv Storkøbenhavn (der jo som bekendt er en del af Kgs. Lyngby).
6880!!!!! midt vest jylland, valgte vest,
over 800 fra KBH! sygt savner dengang der kun var fængsels færger til djævle øen...
over 800 fra KBH! sygt savner dengang der kun var fængsels færger til djævle øen...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.