mboost-dp1
Hvor mange gange skal du se Star Wars: Episode III i biografen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Damn jeg trode der var flere Star Wars folk herinde... Jeg har set den en gang, og skal se den i Imperial på lørdag... og så mindst en gang mere.... det er helt sikkert!
Jeg venter på at den kommer på DVD. jeg kan ikke se nogen grund til, at jeg skal rende ind i et mørkt lokale, sammen med en bunke andre mennesker, når nu jeg kan se den hjemme, med et par liter nørd-blod, og nogle chips.
Ja jeg glæder mig meget til Søndag hvor jeg skal se den i Imperial.
Burningshadow:
Du har en underlig form for ironisk humor :)
Burningshadow:
Du har en underlig form for ironisk humor :)
Vi godt se den i biffen hvis jeg kan finde en barnepige til sønnike.
Nogen som vil være barnepige for en aften ?
Ellers må jeg bare vente til DVD udgaven.
Nogen som vil være barnepige for en aften ?
Ellers må jeg bare vente til DVD udgaven.
Så den 00.01 inat men faldt i søvn midt i filmen så må hellere lige se den igen for at få det hele med...
Jeg nøjes med at se den et par gange, første gang var i morges kl. 7.00 og næste gang bliver på lørdag.. og efter det jeg så i morges, så glæder jeg mig til at gense den. :)
Venter på trilogi boksen så jeg kan købe den. Skal nok vente et par år så, for at være sikker på jeg får den endelige fulde version, filmselskaberne har det jo med at snyde folk ved at udgive en milliard forskellige versioner :(
Og så kan man vente et par år igen til den kommer i en HDTV-udgave. De ved nok hvordan de skal malke koen.
Og så kan man vente et par år igen til den kommer i en HDTV-udgave. De ved nok hvordan de skal malke koen.
#16 -
Prøv evt. Nordisk Films biobooking:
http://www.biobooking.dk -> brug dropdown-menuen "Vælg film" og vælg så "Star Wars - Ep3 - Digital visning".
Vupti, så er der mulighed for at bestille billetter til digital visning af filmen i både Palads og BioCity. Ellers kan du prøve at ringe på 70131211 og spørge om det kan have sin rigtighed.
Prøv evt. Nordisk Films biobooking:
http://www.biobooking.dk -> brug dropdown-menuen "Vælg film" og vælg så "Star Wars - Ep3 - Digital visning".
Vupti, så er der mulighed for at bestille billetter til digital visning af filmen i både Palads og BioCity. Ellers kan du prøve at ringe på 70131211 og spørge om det kan have sin rigtighed.
Jeg glæder mig meget til filmen! skal dog se den 9 dage efter premieren! Men hvad så, den bliver jo ikke dårligere :D
SAY WHAT ??
der er flest der har stemt "en enkelt gang må være nok" så kan i ikke kalde jeg RIGTIGE nørder ! jeg vil se filmen så mange gange at jeg til sidst kan replikkerne bedre end skuespillerne selv :|
< passion of the christ 2 - crusify this ! >
der er flest der har stemt "en enkelt gang må være nok" så kan i ikke kalde jeg RIGTIGE nørder ! jeg vil se filmen så mange gange at jeg til sidst kan replikkerne bedre end skuespillerne selv :|
< passion of the christ 2 - crusify this ! >
Har set den en gang, og kan sige, at det er i hvert fald ikke nok! Damn den er fed! Fed fed fed! (indsæt selv flere superlativer og gentag dem 3 gange hver)
Redigeret "Langt Fra Las Vegas" citat:
"Skal skrive en artikel om det danske StarWars miljø, hvad mener I om titlen: Starwars er noget gris!?"
Personligt har jeg aldrig set en enkelt starwars film, og den her skal heller ikke ses, sådan er jeg - dejligt.
"Skal skrive en artikel om det danske StarWars miljø, hvad mener I om titlen: Starwars er noget gris!?"
Personligt har jeg aldrig set en enkelt starwars film, og den her skal heller ikke ses, sådan er jeg - dejligt.
Jeg er operatør i en biograf, så en masse brudstykker af filmen skal man nok få set.
Har set den en enkelt gang, skal se den digitalt imorgen, og så nok en gang mere i biografen.
Over tid giver det nok ca 3,748 gange :-D
Men jeg stemte kun 3 gange. ;-)
Har set den en enkelt gang, skal se den digitalt imorgen, og så nok en gang mere i biografen.
Over tid giver det nok ca 3,748 gange :-D
Men jeg stemte kun 3 gange. ;-)
Har set den en gang, hvilket burde være nok.
1: Mange er kun fan af de 3 originale Star Wars film.
Der er blandt andet ikke meget eventyrligt ved de nye versioner, hvilket er en meget stort tab, hvis du spørger mig
25: Hvis filmen havde været bedre, måske.
1: Mange er kun fan af de 3 originale Star Wars film.
Der er blandt andet ikke meget eventyrligt ved de nye versioner, hvilket er en meget stort tab, hvis du spørger mig
25: Hvis filmen havde været bedre, måske.
Så den i går aftes kl. 18:30, og hold kæft, den er god. :D
Men skal kun ses en gang i bioen, men skal helt klart ses mange gange på DVD... :P
Men skal kun ses en gang i bioen, men skal helt klart ses mange gange på DVD... :P
Tjaa.. efter skampulingen af serien gennem Star Wars I og II, så har jeg ikke stor tillid til 3eren. Men giver den da en chance, da den har fået ok anmeldelser. Men har hverken tid eller lyst til at se den mere end 1-2 gange i bio.
Jeg betragter ikke Star Wars 1-3 som værende 'rigtige' star wars film.
Jeg betragter ikke Star Wars 1-3 som værende 'rigtige' star wars film.
da jeg bor i Sydtyskland vil jeg vente til der kommer et godt dvdrip af filmen før jeg ser den! ..og hvis den så er god køber jeg trilogi boksen i Danmark :)
Har set 1'eren som blev lejet i blokbuster og 2'eren i bio!
Har set 1'eren som blev lejet i blokbuster og 2'eren i bio!
Til dem der venter med at se den til den kommer på DVD. Hvad går der af jer? Filmen er så spækket med effekter og fede kampscener, at det store lærred er det eneste der rigtigt kan få alle detaljerne frem.
Det kommer da an på filmen... Hvis jeg er tilreds er da en god chance for at den kan komme op på 2x, men hvis ikke er der jo ingen grund til at gå i biffen igen...
Jeg var inde at se den til premieren i går (kl. 00:03). Har dog ingen planer om at se den i biografen igen, ikke fordi den er dårlig, men ser ingen grund til det.
Den er nu faktisk rigtig god, og helt klart den eneste af de tre nye film, der har ånden fra de originale. Desuden er Jar Jar Binks kun med i ca. 2 sekunder - og han siger ikke ét ord! Tak Lucas!
Den er nu faktisk rigtig god, og helt klart den eneste af de tre nye film, der har ånden fra de originale. Desuden er Jar Jar Binks kun med i ca. 2 sekunder - og han siger ikke ét ord! Tak Lucas!
#39 - Hvis du ikke har set 1eren og 2eren, så giver 3eren næppe nogen mening for dig. Der bliver igen og igen lavet henvisninger både frem og tilbage til de andre film i serien.
Ellers får man nok en oplevelse som Børsens ret impotente anmelder, der tydeligvis ikke fattede en skid af det hele:-)
Ellers får man nok en oplevelse som Børsens ret impotente anmelder, der tydeligvis ikke fattede en skid af det hele:-)
Så den i går. Computereffekterne er ikke så håbløse som de var i episode 1 og 2. Noget fra 2'eren lignede noget der bare var taget ud fra et random star wars spil. Forresten, hvis i kan lide star wars, så synes jeg i skulle købe Jedi Knight spillene. (Min favorit er Jedi Knight: Jedi Academy, men den fatter man hat af, hvis man ikke har prøvet Jedi Knight: Jedi Outcast)
#9 | Halal:
Samme her. Jeg så den kl. 23:59 i fredags (20-05-2005), og faldt i søvn alt for mange gange. Jeg ved ikke om det var fordi den var kedelig, eller fordi jeg bare var træt.
Jeg skal dog se den mindst en gang til; Slutningen er det bedste i filmen. Især når Anakin får sin Vader maske på - Smukkere syn skal man længe lede efter.
Samme her. Jeg så den kl. 23:59 i fredags (20-05-2005), og faldt i søvn alt for mange gange. Jeg ved ikke om det var fordi den var kedelig, eller fordi jeg bare var træt.
Jeg skal dog se den mindst en gang til; Slutningen er det bedste i filmen. Især når Anakin får sin Vader maske på - Smukkere syn skal man længe lede efter.
Jeg har set den en gang, og skal mindst se den to gange til.
Til dem der ikke har set den, så vil jeg nu afsløre plottet i filmen - Den lægger op til at der skal komme en episode 4 ;)
Til dem der ikke har set den, så vil jeg nu afsløre plottet i filmen - Den lægger op til at der skal komme en episode 4 ;)
Votede "1 gang er nok" oprindelig men bør nok skifte til 2 gange. Så den i Imperial i aftes (sluttede for 1 time siden) og den sparker mås.
Lang bedre end jeg havde forestillet mig og klart den bedste af de nye. Bortset fra scenen hvor Ani 'turner to the dark side', den hvor Padme føder og så lige Vader opstandelses scenen(synes jeg savner James Earl Jones stemme og David Prowse's memik), var den for nice.
Og den digitale version i Imperial. HOLDKÆFT hvor så det godt ud, er virkelig overrasket over hvor skarpt billedet var. Og hvor stor forskel det gør at der ingen film-grain er.
Lang bedre end jeg havde forestillet mig og klart den bedste af de nye. Bortset fra scenen hvor Ani 'turner to the dark side', den hvor Padme føder og så lige Vader opstandelses scenen(synes jeg savner James Earl Jones stemme og David Prowse's memik), var den for nice.
Og den digitale version i Imperial. HOLDKÆFT hvor så det godt ud, er virkelig overrasket over hvor skarpt billedet var. Og hvor stor forskel det gør at der ingen film-grain er.
Er det ikke James Earl Jones der ligger stemme til i ep. III?
http://www.imdb.com/name/nm0000469/
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005) (voice) (uncredited) .... Darth Vader
... men okay, han står som uncredited, så det er jo ikke sikkert.
Nogen der ved hvem der spillede Vader i ep. III? Han er jo noget højere end Hayden Christensen.
Er det ikke James Earl Jones der ligger stemme til i ep. III?
http://www.imdb.com/name/nm0000469/
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005) (voice) (uncredited) .... Darth Vader
... men okay, han står som uncredited, så det er jo ikke sikkert.
Nogen der ved hvem der spillede Vader i ep. III? Han er jo noget højere end Hayden Christensen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.