mboost-dp1
Hvor stor er din?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Man skal vel angive rumfang, så... Pi*R^2*L, i cm^3 (Folk bliver bare kede af det, hvis de skal angive det i m^2 ;), så vi får det hele med. Vi _er_ vel nørder! :)
Jeg blev også helt i tvivl..
Skulle jeg stemme for min laptop, eller for mit rack?
Eller måske for en kuffertcomputer?
Der er mange muligheder... Men valgte faldt på rackskabet, da den maskine jeg læser newz på lige nu står deri :)
Skulle jeg stemme for min laptop, eller for mit rack?
Eller måske for en kuffertcomputer?
Der er mange muligheder... Men valgte faldt på rackskabet, da den maskine jeg læser newz på lige nu står deri :)
SFF er ikke på listen :-(
Jeg tror jeg vælger Micro-PC så..
Hvad med settop boxe, er de andet?
iPAQ??
Lalallala
Jeg tror jeg vælger Micro-PC så..
Hvad med settop boxe, er de andet?
iPAQ??
Lalallala
#76 gugi:
Hmm ... lad os se på mulighederne:
Micro-PC - nej, det var det ikke.
Mini-ITX - nej, det var det ikke.
Shuttle Mini-PC - nej, det var det ikke.
Desktop - nej, det var det ikke.
Mini-tower - nej, det var det ikke.
Midi-tower - nej, det var det ikke.
Maxi-tower - nej, det var det ikke.
Rack-skab - nej, det var det ikke.
Laptop - nej, det var det ikke.
Andet - så må det jo være det her.
Hvor svært kan det være?
Nå ... næste afstemning og debatten dertil bliver morsom.
Hmm ... lad os se på mulighederne:
Micro-PC - nej, det var det ikke.
Mini-ITX - nej, det var det ikke.
Shuttle Mini-PC - nej, det var det ikke.
Desktop - nej, det var det ikke.
Mini-tower - nej, det var det ikke.
Midi-tower - nej, det var det ikke.
Maxi-tower - nej, det var det ikke.
Rack-skab - nej, det var det ikke.
Laptop - nej, det var det ikke.
Andet - så må det jo være det her.
Hvor svært kan det være?
Nå ... næste afstemning og debatten dertil bliver morsom.
Det der med at sort og hvid ikke er farver er fordi at farve jo opstår ved reflektion af lysbølger. Når fx sollys rammer en overflade reflekteres nogle af bølgerne med en bestemt bølgelængde...
fx: Hvis du ser en blå overflade er det fordi at alle andre bølger end dem med en bølgelængde på ca. 400 nm (nanometer) bliver absorberet i materialet mens at de "blå" bølger reflekteres og "opfanges" af dit øje..
Ved en sort overflade bliver alle bølgerne absorberet... derfor ingen farve ...kun sort !
Ved hvid bliver alle bølger med alle synlige bølgelængder reflekteret og derfor opfattes det givne materiale som hvidt...ligsom sollys.
Det var vist det ;)
Her er nogle kommaer : ,,,,,,, sæt dem hvor de passer.
Det der med at sort og hvid ikke er farver er fordi at farve jo opstår ved reflektion af lysbølger. Når fx sollys rammer en overflade reflekteres nogle af bølgerne med en bestemt bølgelængde...
fx: Hvis du ser en blå overflade er det fordi at alle andre bølger end dem med en bølgelængde på ca. 400 nm (nanometer) bliver absorberet i materialet mens at de "blå" bølger reflekteres og "opfanges" af dit øje..
Ved en sort overflade bliver alle bølgerne absorberet... derfor ingen farve ...kun sort !
Ved hvid bliver alle bølger med alle synlige bølgelængder reflekteret og derfor opfattes det givne materiale som hvidt...ligsom sollys.
Det var vist det ;)
Her er nogle kommaer : ,,,,,,, sæt dem hvor de passer.
ThermalTake XazerII 6000A YEAH! DEN ROCKSER!...!!!!..... =)
Tænk hvis nu den ikke blev opfundet ? .
så ville alle dem som havde dem ville Købe noget skod sikkert : ved ikke men det er nok den anden side af sagen MEN DEN ER OVER SEJ!!!!!!!!!! massere af plads!!!
Tænk hvis nu den ikke blev opfundet ? .
så ville alle dem som havde dem ville Købe noget skod sikkert : ved ikke men det er nok den anden side af sagen MEN DEN ER OVER SEJ!!!!!!!!!! massere af plads!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.