mboost-dp1
Hvornår kommer Half Life 2?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Der mangler vel en funktion for dem der ikke spiller, eller er ligeglad med det!
Dvs en punkt der hedder: Jeg ved det ikke og er ligeglad :)
Jeg stemte dog på før jul, da de på den måde vil score kassen
Dvs en punkt der hedder: Jeg ved det ikke og er ligeglad :)
Jeg stemte dog på før jul, da de på den måde vil score kassen
Flim: dem som er ligeglade kan vel bare lade være med at stemme.
Jeg stemte også før jul. De vil ikke misse julehandlen :)
Men den kommer ikke under mit juletræ...for den er oppe og køre på min PC inden jul :)
Jeg stemte også før jul. De vil ikke misse julehandlen :)
Men den kommer ikke under mit juletræ...for den er oppe og køre på min PC inden jul :)
Jeg vil også gætte på at det kommer inden jul... Eller jeg håber.. Man ved jo aldrig... Jeg har dog allerede preloaded alt det man kan komme i nærheden af ;)
De seneste rygter rundt omkring paa spilsites siger den 26. novmber i europa og tre dage tidligere i US.. Men det er jo ogsaa inden jul?!?
Det må HELT klart være inden jul... Denne gruppe dækker jo også over oktober og november ;)
Endnu engang en stribe uheldige valgmuligheder :-(
Endnu engang en stribe uheldige valgmuligheder :-(
#11 lær dog at stave - ukændte = ukendte
Bare fordi j lissom q..:D
... Og til jer andre - Glem dog HL, og lad de spader gøre lortet færdigt i stedet for at der skal komme en røvfuld af patches til spillet før d ka køre ordentligt...
Sq ikk undre mig om hele verden går amok når det endelig kommer og adskillige af de gode servere går ned...
men jer dder gætter på før jul siger jeg bare: "TRO PÅ DET", til!
Jeg er en af dem der har stemt på "Aldrig", og d tror j fakkertalt fuldt og fast på (sq ikk undre mig om de ikke er begyndt "endnu(?)":D) - LÆR DET!
Bare fordi j lissom q..:D
... Og til jer andre - Glem dog HL, og lad de spader gøre lortet færdigt i stedet for at der skal komme en røvfuld af patches til spillet før d ka køre ordentligt...
Sq ikk undre mig om hele verden går amok når det endelig kommer og adskillige af de gode servere går ned...
men jer dder gætter på før jul siger jeg bare: "TRO PÅ DET", til!
Jeg er en af dem der har stemt på "Aldrig", og d tror j fakkertalt fuldt og fast på (sq ikk undre mig om de ikke er begyndt "endnu(?)":D) - LÆR DET!
Hvis Half-Life 3 kommer før 2'eren, må 4'eren komme før 3'eren, 5'eren før 4'eren osv.. Så må der snart komme _noget_ ud ?
#21 enig, får lyst til at brække mig når jeg læser noget som sproget i #17...
når en knægt på 15 som selv skriver at han er "God til mundtlige fag + dansk..." i sin profil, har sådan et sprog når ham skriver alm. tekst på en PC, vil jeg nødig tænke på hvordan sproget blandt folkeskoleelever ser ud om 10-15 år... og vil da allernødigst være en sart skolelærer hehe
#22 de udgiver det hele på EN gang...
hvorfor tror du nvidia stadig holder tilbage på deres PCI express løsninger? fordi de har lavet noget der kan køre alle half life versioner, samtidig, og meget sandsynligt er det så at de vælger at udgive version 10 til 2 samtidig juleaften... det hele er en stor sammensværgelse
når en knægt på 15 som selv skriver at han er "God til mundtlige fag + dansk..." i sin profil, har sådan et sprog når ham skriver alm. tekst på en PC, vil jeg nødig tænke på hvordan sproget blandt folkeskoleelever ser ud om 10-15 år... og vil da allernødigst være en sart skolelærer hehe
#22 de udgiver det hele på EN gang...
hvorfor tror du nvidia stadig holder tilbage på deres PCI express løsninger? fordi de har lavet noget der kan køre alle half life versioner, samtidig, og meget sandsynligt er det så at de vælger at udgive version 10 til 2 samtidig juleaften... det hele er en stor sammensværgelse
Glem ikke at VU har lov til at udsætte det 6 måneder. Men hvis de ikke udsætter det, har Gabe udtalt at det kommer inden jul.
#26, Men hvis de ikke udsætter det, har Gabe udtalt at det kommer inden jul.
Det kan godt være det er mig der er forkert på den, men jeg skulle nu mene at VU allerede udsætter det. Valve har jo lligefrem givet os lov til at preloade det, VU har bare bestemt at Valve ik må frigive det endnu!!
Det kan godt være det er mig der er forkert på den, men jeg skulle nu mene at VU allerede udsætter det. Valve har jo lligefrem givet os lov til at preloade det, VU har bare bestemt at Valve ik må frigive det endnu!!
Hvorfor er der ikke mulighed for at stemme på idag ? :)
http://www.steampowered.com/index.php?area=news&am...
ok ok, det gælder så kun CS: Source .. men det er vel også mere ventet end HL2 ? :)
http://www.steampowered.com/index.php?area=news&am...
ok ok, det gælder så kun CS: Source .. men det er vel også mere ventet end HL2 ? :)
Så kom den ud.
Har lige købt den og mangler 5 min at hente updates...glæder mig som en lille dreng :)
Oki så kom jeg igang med game (2min) så NICE :))
Har lige købt den og mangler 5 min at hente updates...glæder mig som en lille dreng :)
Oki så kom jeg igang med game (2min) så NICE :))
Tak for info´en :)
Må da lige ind og have mig en Gold version :)
Tror mest/håber at det kommer ud senest november, men man ved jo aldrig.
Må da lige ind og have mig en Gold version :)
Tror mest/håber at det kommer ud senest november, men man ved jo aldrig.
Er du GAL hvor er Office banen blevet ALT for nice...DAMN!!!!
De har virkelig gjort meget ud af det.
Kanon effekt de har når vinduerne smadres.
De splinter som glasset i forruden af en bil og der skal flere skud til at smadere dem helt.
De har virkelig gjort meget ud af det.
Kanon effekt de har når vinduerne smadres.
De splinter som glasset i forruden af en bil og der skal flere skud til at smadere dem helt.
Well - undertegnede forstår ikke, hvorfor dette emne i det hele taget er op til afstemning? Hvis der nu er nok som stemmer, at det aldrig kommer, bliver vi så fri?
Næh, nej. Så bryder jeg mig mere om den gode gamle afstemning om newz.dk-parret... Var det ikke Hektor og Slacz som vandt? :)
Næh, nej. Så bryder jeg mig mere om den gode gamle afstemning om newz.dk-parret... Var det ikke Hektor og Slacz som vandt? :)
BTW, i den nye CS Source, så prøv at lave et spil og gå til office-banen... der står nogle computere i et af rummene.. prøv at skyde på dem eller hakke med kniven, så falder først kabinetlåget af, derefter kan man hakke ting som CPU, GfX kort og RAM ud, og til sidst falder MB og HDs også ud... fucking fedt lavet
men er der nogen der ved hvorvidt det er sponsorater? det ser ud som om det er en socket 939 CPU, et radeon 9800 og et SB Live, og en MS IE 4.0 mus, samt logitech keyboard
men er der nogen der ved hvorvidt det er sponsorater? det ser ud som om det er en socket 939 CPU, et radeon 9800 og et SB Live, og en MS IE 4.0 mus, samt logitech keyboard
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.