mboost-dp1
I weekenden ...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hmmm... endnu en gang kunne det være rart med flere valgmuligheder:
var jeg på stranden og kiggede efter babes: Nej, har dem gående frit i haven
bandede jeg vejret langt væk: Nogle gange
nød jeg en kølig pils i haven ved grillen: Yep, altid godt, efter kl. 20
satte jeg mørklægnings- gardiner op og nørdede: Ja, solen står direkte ind i min skærm mellem 14.00 og 17.00 :(
lavede jeg et eller andet, husker det ikke helt!: Kan jeg ikke huske ;)
var jeg på stranden og kiggede efter babes: Nej, har dem gående frit i haven
bandede jeg vejret langt væk: Nogle gange
nød jeg en kølig pils i haven ved grillen: Yep, altid godt, efter kl. 20
satte jeg mørklægnings- gardiner op og nørdede: Ja, solen står direkte ind i min skærm mellem 14.00 og 17.00 :(
lavede jeg et eller andet, husker det ikke helt!: Kan jeg ikke huske ;)
Der er ikke noget som en regnvejrs dag med lyn og torden. og så gør det ikke altid noget hvis strømmen går så man kan tage en kaffepause væk fra computeren.
Nørdede da hele weekenden - sad og rodede med lidt fra LinuxFromScratch.org nede på stranden med min bærbare.
/*
Det hedder da FUBAR..
Hvorfor?
FUBAR: Fucked Up Beyond All Repair
hehe ;)
*/
/*
Det hedder da FUBAR..
Hvorfor?
FUBAR: Fucked Up Beyond All Repair
hehe ;)
*/
Der kommer også snart torden!
www.dmi.dk Imorgen og onsdag.
Det med strømmen er lige meget. Jeg har UPS power nok til at se et par film. :)
www.dmi.dk Imorgen og onsdag.
Det med strømmen er lige meget. Jeg har UPS power nok til at se et par film. :)
Jeg har mørklægningsgardiner... Og så sku der nørdes, man går da ikke frivilligt ud i det her vejr? Ydrk, man kunne risikerer at få farve..
Desuden kan man sagtens kigge på babes indendørs, selvom den da også stod på druk hele weekenden, (og nej, det tæller ikke med at gå udenfor og få farve - det er om natten..)
-Slacz-
Desuden kan man sagtens kigge på babes indendørs, selvom den da også stod på druk hele weekenden, (og nej, det tæller ikke med at gå udenfor og få farve - det er om natten..)
-Slacz-
Var faktisk til lan - men nogle af de gode timer blev da nydt uden med en øl, og så ellers inde og game vidre...
dunno.. kan sq ikke huske det. Det eneste jeg ved er at jeg drak hele weekenden, så det må ha været en god fest?
Tjaa.. jeg var i biffen, på http://www.playtown.dk samt på PizzaHut... derefter kom det vigtigste: at se på babes!
Druk fra onsdag til fredag eftermiddag og så på stranden hele weekenden...
Der blev ikke kigget så meget efter babes...havde selv medbragt... og så fik jeg godt nok drukket nogen pils i sommervarmen...
Der blev ikke kigget så meget efter babes...havde selv medbragt... og så fik jeg godt nok drukket nogen pils i sommervarmen...
mangler lidt en "all of the above" mulighed - Jeg var på druk fra tirsdag eftermiddag, frem til lørdag aften - og var så lige på stranden lidt i mellemtiden, og sad lidt foran puteren... så deeet
Muligheden "jeg skulle egentlig læse til eksamen, men vejret var for godt så nu går det helt galt til eksamen i morgen" manglede også.....Valgte dog arbejde i stedet.......knoklede jo derudaf.....eller.....?
Heh... Er helt enig med nummer 23, skal til mundtlig tysk imorn og har takket været vejret ikke læst en skid..
Jeg har derimod drukket jævnt mange pils og spillet BeachVolley.
Jeg har derimod drukket jævnt mange pils og spillet BeachVolley.
Godt vejr er nu en rar ting. Så er de fleste nemlig udenfor og så kan man være indenfor i fred og ro. Dog er sol på skærmen noget af det værste !
Jeg holdt et lille privat LAN-party, med masser af sjove spil, gode film, grillmad, og øl.
Jeg vil mene at sådan et træf er 1000 gange federe end f.eks. Nettrip.
Jeg vil mene at sådan et træf er 1000 gange federe end f.eks. Nettrip.
Jeg nød vejret noget af tiden.
Bandede det langt væk resten, da min lejlighed er total svær at køle ned.. ;)
Og derfor blev der monteret mørklægningsgardiner, da jeg skulle til at nørde.
Torden er jeg ligeglad med, min UPS beskytter mit udstyr.. :)
BLAAAAAAM! (UPS'en: Klik.. BEEEEEEEEP i et havlt til et helt minut) og jeg hygger videre foran computeren eller fjernsynet imens.. ;)
Bandede det langt væk resten, da min lejlighed er total svær at køle ned.. ;)
Og derfor blev der monteret mørklægningsgardiner, da jeg skulle til at nørde.
Torden er jeg ligeglad med, min UPS beskytter mit udstyr.. :)
BLAAAAAAM! (UPS'en: Klik.. BEEEEEEEEP i et havlt til et helt minut) og jeg hygger videre foran computeren eller fjernsynet imens.. ;)
hehe jeg droppede min comp jeg havde pige besøg og hende skal jeg lige score så det blive til lange romantiske gå tur i skoven og ved stanbreden.. :o)
Enig enig..der er jo ingen der bliver imponerede alligevel :)
Nåja, jeg glemte helt..JEG HAR DRUKKET FRA TIRSDAG TIL SØNDAG AFTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
UDEN STOP!!!!!11
Eller noget..næe, jeg har bare nydt mine fridage stille og roligt..slappet af med vennerne osv ;)
Enig enig..der er jo ingen der bliver imponerede alligevel :)
Nåja, jeg glemte helt..JEG HAR DRUKKET FRA TIRSDAG TIL SØNDAG AFTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
UDEN STOP!!!!!11
Eller noget..næe, jeg har bare nydt mine fridage stille og roligt..slappet af med vennerne osv ;)
Hehe... Synes folk har det med at overdrive lige så snart der er alkohol og babes indblandet... Som om jeres Net-ego bliver skadet af at indrømme i sad og nørdede ved compen hele dagen? :)
Brugte min weekend på at holde privatLAN med tilhørende film, grill, Cola/øl og havde så kæresten på besøg søndag, så der måtte jeg smide gutterne ud :P
#41 ... Ironien længe leve!
Brugte min weekend på at holde privatLAN med tilhørende film, grill, Cola/øl og havde så kæresten på besøg søndag, så der måtte jeg smide gutterne ud :P
#41 ... Ironien længe leve!
Ja for pokker man kan da ikke forstille sig nogen fra newz.dk rent faktisk har et liv ved siden af. Et liv med øl, kæreste og grill.. Nej det kan sq ikke passe...
Ser heller ingen grund til at lyve. Indrømmer da gerne at jeg lige nu hader solen for at skinne på min skærm...
Lige nu forbander jeg bare den her lumre varme der ikke er til at komme af med... Min CPU's temperatur ved 100% load er lige steget fra 51 grader til 59 :(. Udover det er man jo selv ved at smelte væk...
Min CPU er sgu også op over de 60 grader. Ved ikke om det er varmen eller fordi den altid har 100% load. En god ting er at tage sidekabinettet af om sommeren. Så lukker varmen sig ikke helt inde.
Hvad i en gør så gør jer selv den tjeneste, at klappe hesten inden i ender sådan her:
http://www.b0g.org/wsnm/uploads/Shit_happens.jpg
http://www.b0g.org/wsnm/uploads/Shit_happens.jpg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.