mboost-dp1
Jeg spiser junkfood...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg arbejder fuldtid på McD og spiser der hvergang jeg er på arbejde, dvs. ca. 5 gange om ugen. De dage jeg arbejder spiser jeg stort set ikke andet, men har ikke taget på af det.
heh war der ikke noget med at man mistede sexlysten hvis man spiste det hver dag, det er da bedre end kellogs hehe
Jeg arbejder også i weekender på McD ved siden af skolen og et andet arbejde i et IT-firma, så jeg spiser også dér, når jeg er på job. ;)
Højest en gang om måneden, men så er det fordi jeg er meget sulten og der ikke er andet :>
edit: med junkfood mener jeg ikke pizza :) får nok et enkelt slice om ugen i gennemsnit :)
- helt præcist, hvad er junkfood så? :>
edit: med junkfood mener jeg ikke pizza :) får nok et enkelt slice om ugen i gennemsnit :)
- helt præcist, hvad er junkfood så? :>
Jeg synes det er dårligt der ikke er en der hedder "jeg arbejder på McD"
He he det bliver til en del mad når man arbejder 3-4 dage om ugen... :P *gratis*
He he det bliver til en del mad når man arbejder 3-4 dage om ugen... :P *gratis*
Spiser stort set Hver dag ;) da jeg arbejder på fuldtid på mcdonalds skive. til jer andre som os arbejder på mcd.. lad os da lige mødes på msn en dag.. altid grineren og snakke med andre medarbejdere =)
msn: [email protected]
msn: [email protected]
Den står vel på pizza en tre gange om ugen. Så snart jeg får flere penge tror jeg godt det kunne blive til hver dag ...
Pizza er vel ikke junk !?
Junk er McD, friture, den stil.
Lidt sjovt hvor mange folk der tror at junk- og fast-food er det samme ..
Så junk, et par gange om året vel. Så runder vi op til 12 .. eller ned til 0, æh ..
Junk er McD, friture, den stil.
Lidt sjovt hvor mange folk der tror at junk- og fast-food er det samme ..
Så junk, et par gange om året vel. Så runder vi op til 12 .. eller ned til 0, æh ..
hvordan fanden kan i æde det shit fra McD??? Burgerking er da langt bedre :o) ville ønske der var flere burgerkings i kbh (c: så jeg får kun baconburger og banan milkshake når jeg kommer forbi rådhuspladsen øvøv. pizza og shawarma spiser jeg kun fra burgerpalace i købnenhavn på vesterbrogade. hader alle de skide pizza forretninger der skifter ejer 3-4 gange om året... den ene gang får man den dejligste calcone og 3 uger senere får man noget man ikke ville lade sin hund æde.. hvis man altså hadet en :o) skal jeg har risretter så er det hos Fongs Grill i valby
McD 2 gange om ugen og pizza 1 ca.
og man kan godt midste lysten af for meget McD... kunne i sær mærke det på min x kærste
og man kan godt midste lysten af for meget McD... kunne i sær mærke det på min x kærste
Junk food og fast food hænger ikke nødvendigvis sammen. Junk food er mad der indeholder store mængder salt, sukker og fedt. Samtidig mangler det i vid udstrækning protein, vitaminer og mineraler.
Junk food er altså mad der indeholder masser af tomme kalorier (i form af fedt og sukker), og generelt mangler de dele vi skal bruge for at leve sundt og nærende.
#21: Nu er jeg ikke ekspert på området, men jeg ville nu mene at McD mad er mere usundt end pizza. McD frituresteger en del af deres mad, mens pizza ofte indeholder friske grøntsager og en del mindre fedt.
Junk food er altså mad der indeholder masser af tomme kalorier (i form af fedt og sukker), og generelt mangler de dele vi skal bruge for at leve sundt og nærende.
#21: Nu er jeg ikke ekspert på området, men jeg ville nu mene at McD mad er mere usundt end pizza. McD frituresteger en del af deres mad, mens pizza ofte indeholder friske grøntsager og en del mindre fedt.
Prøver at undgå det! Slankekur. Foreløbig er jeg nået 10 kilogram ned(Lige nu 90) og skal gerne længere ned. Ikke at det ses, så tydeligt, er trodsalt 196cm høj :-D
Det sker selvfølgelig jeg falder af på den, men det er sjældent. Foretrækker et godt måltid hjemmelavet mad! Er desuden på SU så har alligevel ikke råd!
(Disclaimer: Nej jeg lider jeg ikke af spiseforstyrrelser)
Det sker selvfølgelig jeg falder af på den, men det er sjældent. Foretrækker et godt måltid hjemmelavet mad! Er desuden på SU så har alligevel ikke råd!
(Disclaimer: Nej jeg lider jeg ikke af spiseforstyrrelser)
Een gang om måneden, vel.. shawarma eller pizza. Men det feeeeeeeder jo, så det er med at passe på. Desuden er der ikke ret meget af det der smager så godt igen.
-Slacz-
-Slacz-
Hæh, jeg spiste lige et Bacon Whopper Cheese Meal til morgenmad. Skulle dog med bus og tog for at få en, men jeg havde totalt lyst til det :)
Meen... Whopper er ikke junkfood, det er god mad.
btw. Pizza er Junkfood hvis den er lavet af et skodhoved. Rigtig pizza er sund. (uden tons af olie på)
Meen... Whopper er ikke junkfood, det er god mad.
btw. Pizza er Junkfood hvis den er lavet af et skodhoved. Rigtig pizza er sund. (uden tons af olie på)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.