mboost-dp1
Mandag er?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
arj i mangler en mulighed....
Mandag, ugens bedste dag?
Den ville jeg have valgt... jeg går til dagligt i Skolepraktik, som datafagtekniker, men om weekenden arbejder jeg for netto på retur rampen, fra 07.00 - 19.00 både lørdag og søndag... hvorimod jeg arbejder 08.00 - 15.00 på skolepraktikken.. så hverdagene er weekend for mig :} (på en måde) hvertfald afslapning :P
Mandag, ugens bedste dag?
Den ville jeg have valgt... jeg går til dagligt i Skolepraktik, som datafagtekniker, men om weekenden arbejder jeg for netto på retur rampen, fra 07.00 - 19.00 både lørdag og søndag... hvorimod jeg arbejder 08.00 - 15.00 på skolepraktikken.. så hverdagene er weekend for mig :} (på en måde) hvertfald afslapning :P
Jeg mener helt klart at Tirsdag er ugens værste dag. Man har allerede være på arbejde en hel dag, og der er stadig pisse langtid til weekenden. :-)
Mandag er bare en dag der bliver overstået som alle andre.
Mandag er bare en dag der bliver overstået som alle andre.
Tja, når man først ska møde 10 er det lidt mere acceptabelt.. Man burde holde forlænget weekend hver uge :) ..udover at så ville problemet bare komme med tirsdagen.. :P
-Slacz-
-Slacz-
Ja. specielt den her Mandag er virkelig slem. Jeg skal i skole i efterårsferien, men sådan er det når man går på en alt for seriøs skole.. hmm. kalder dem der arbejder der. Jeg syntes nu den bør lukke, og dø.
Synes sådan set at alle hverdage er dårlige.
Mandag er dårlig fordi det er starten på en ny uge og man skal i skole igen.
Tirsdag er dårlig fordi... den er bare dårlig fordi tirsdage er aldrig gode.
Onsdag er dårlig fordi den ligger i midten (i forhold til hverdagene).
Torsdag er dårlig fordi det er midten af hele ugen.
Og fredag er dårlig fordi det er sidst på ugen.
Men generalt så er alle dage lige gode/dårlige, kommer an på hvor frisk man er.
Mandag er dårlig fordi det er starten på en ny uge og man skal i skole igen.
Tirsdag er dårlig fordi... den er bare dårlig fordi tirsdage er aldrig gode.
Onsdag er dårlig fordi den ligger i midten (i forhold til hverdagene).
Torsdag er dårlig fordi det er midten af hele ugen.
Og fredag er dårlig fordi det er sidst på ugen.
Men generalt så er alle dage lige gode/dårlige, kommer an på hvor frisk man er.
mandag er da en dejlig dag..
Har kun timer fra 8›10.35, så jeg når ikke engang at vågne inden jeg er hjemme igen :D
Har kun timer fra 8›10.35, så jeg når ikke engang at vågne inden jeg er hjemme igen :D
Lige netop Mandag i denne uge var fed. Da det var Columbus dag og vi havde fri :-) Lang weekend er altid rart, og dermed også kort uge.
Amerikanerne har ikke så mange helligdage, men de fleste ligger på en Mandag og det er ret behageligt.
Alle andre mandage er ret triste syntes jeg, selvom jeg faktisk er glad for mit job.
Amerikanerne har ikke så mange helligdage, men de fleste ligger på en Mandag og det er ret behageligt.
Alle andre mandage er ret triste syntes jeg, selvom jeg faktisk er glad for mit job.
#2: Tirsdag er ugens absolut vaerste dag! Mandag kommer man hurtigt igennem, fordi ugen ikke rigtigt er gaaet igeng endnu, og toemmermaendene bedoever een tilstraekkeligt til at det er hurtigt overstaaet.
Men tirsdag!! Puuuuuh.
#22: God pointe. En poll skal IKKE have noget valgt som default. Det er gak.
Men tirsdag!! Puuuuuh.
#22: God pointe. En poll skal IKKE have noget valgt som default. Det er gak.
Mandag er klart den værste dag..
Efter en weekend med fuld tryk på er der da ikke noger være end at skulle tage tidligt (07.30) på arbejde :( - Hvorfor mon de fleste pjæk-dage ligger på en mandag ? ;)
Efter en weekend med fuld tryk på er der da ikke noger være end at skulle tage tidligt (07.30) på arbejde :( - Hvorfor mon de fleste pjæk-dage ligger på en mandag ? ;)
De værste dage i ugen er de dage hvor man har tømmermænd... Som for mit vedkommende tit er fredag... Mandag er bare en kedelig dag... det er aldrig noget at lave ud over at passe dyr....
Sålænge at jobsituationen i IT-branchen (og utallige andre brancher) ser ud som den gør, er mandag bare endnu en dag hvor man står op ud på eftermiddagen, læser avisen, kigger lidt på jobannoncer og sender evt. en ansøgning eller to...
Og har lige fået at vide at to af mine venner er blevet fyret fordi deres (ikke-IT) arbejdspladser lukker ned - der røg 90 arbejdspladser til - med mange mennesker på den "forkerte" side af de 40... :(
Hvis der er nogle der ser et (jobskabende) opsving, så giv mig lige et praj...
Og har lige fået at vide at to af mine venner er blevet fyret fordi deres (ikke-IT) arbejdspladser lukker ned - der røg 90 arbejdspladser til - med mange mennesker på den "forkerte" side af de 40... :(
Hvis der er nogle der ser et (jobskabende) opsving, så giv mig lige et praj...
#32 > Man kan altid få job på Mc Donalds... Man kan også sælge sin sjæl til fanden, hoppe i havnen, hænge sig selv, besøge svigermor og sige til sin kæreste at hun er tyk...
Men visse ting gør man altså ikke! *G*
Men visse ting gør man altså ikke! *G*
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.