mboost-dp1
Min mobiltelefon er en...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Har en Alcatel 735. Den er så ny, at den ikke engang er kommet på producentens side endnu, åbenbart.
Klamt at så mange har en Nokia. Det bliver over mit liv at jeg køber sådan noget kina-bras. Men min Motorola T720i er jeg fandme glad for....
Ronson : hvordan er billederne med 735`en , den ser nemlig ret god ud, og koster ikke meget.
Kan du ikke upload nogle til din hp ?
Kan du ikke upload nogle til din hp ?
#4: Min Motorola T720i bærer stolt inskriptionen "Made in Germany", så nej, det er ikke noget øst-produceret skrammel. Jeg har bare ikke kunnet fordrage Nokia siden dengang de nægtede at der var noget usædvanligt i at 8210 havde en fejlrate på 70%! Et firma der ikke kan indrømme at de har lavet en fejl, er utroværdigt, og jeg handler ikke med utroværdige firmaer. Desuden synes jeg ikke det er spor fedt at have den samme telefon som 90% af den danske befolking....
[x] Ericsson
kender sgu ikke lige model nummeret, men den er langsom og dårlig...
hopper sgu nok på en nokia næste gang
kender sgu ikke lige model nummeret, men den er langsom og dårlig...
hopper sgu nok på en nokia næste gang
Nokia er en skuffende telefon de kan ikke en skid. Jeg har en Sony Ericsson T610 Det er sq den eneste tlefon der har både bluetooth, java, kamera, poly toner, 65K fave disp, E-mail klient, Indfrarød, GPRS og Tri band i en og samme fon.
Måske lidt OT, men udvikler denne diskussion sig ikke lidt ligesom Windows/Linux, ATI/Nvidia, PC/MAC?
/angak
/angak
Ronson >>
Er du sikker på at det ikke er en Alcatel 535 du har???
Den ligner nemlig utroligmeget den du har billeder af på din side. http://www.my-onetouch.com/worldwide/com/products/...
/Rune
Er du sikker på at det ikke er en Alcatel 535 du har???
Den ligner nemlig utroligmeget den du har billeder af på din side. http://www.my-onetouch.com/worldwide/com/products/...
/Rune
HepHey Nokia er jow det eneste rigtige, har selv en NOKIA 5210 som er 100% vær a købe... Hmmm..
Kan ikk se hvad man skal bruge e-mail, GPRS, kamera,infrarød osv. hvor tit bruger i det da?
jeg kan sku nøjes med at kunne ringe op/og modtage opkald, sende SMS og kalenderen på mob'en.
Nokia er den hurtigste af stort set alle mobil mærker
Nokia er hurtiger end Sony Ericsson, siemens, motarola og sikkert mange flere... Så hvis man vil bruge sit liv på a vente køber man bare S.E. eller andet
Kan ikk se hvad man skal bruge e-mail, GPRS, kamera,infrarød osv. hvor tit bruger i det da?
jeg kan sku nøjes med at kunne ringe op/og modtage opkald, sende SMS og kalenderen på mob'en.
Nokia er den hurtigste af stort set alle mobil mærker
Nokia er hurtiger end Sony Ericsson, siemens, motarola og sikkert mange flere... Så hvis man vil bruge sit liv på a vente køber man bare S.E. eller andet
#20:
Jeg brugte det idag da jeg skulle overføre information til en kammerat over Bluetooth.. Har en T68i som jeg er godt tilfreds med alt i alt. Men jeg sigter lidt efter en T610 men venter måske til de nye SE telefoner kommer..
Ja jeg er bidt af Ericsson, 100% og det er der ikke nogen der kan lave om på. Jeg synes at skrønen med at SE & Ericsson er langsomme ikke passer mere. De fleste gange kan det fixes med en SW-update, det er efter min mening ikke noget du kan med Nokia.
Jeg brugte det idag da jeg skulle overføre information til en kammerat over Bluetooth.. Har en T68i som jeg er godt tilfreds med alt i alt. Men jeg sigter lidt efter en T610 men venter måske til de nye SE telefoner kommer..
Ja jeg er bidt af Ericsson, 100% og det er der ikke nogen der kan lave om på. Jeg synes at skrønen med at SE & Ericsson er langsomme ikke passer mere. De fleste gange kan det fixes med en SW-update, det er efter min mening ikke noget du kan med Nokia.
#9: Det kan godt være mange af deres telefoner har haft dårlig software osv, men den tendens ser altså ud til at ændre sig, i hvert fald er der ikke kommet nogle opdateringer til min 7250 endnu, og jeg har heller ikke oplevet problemer med den.
og til jer andre, lad nu være med bare at sige at "nokia bapper gren", hvad kan vi bruge det til? :(
og til jer andre, lad nu være med bare at sige at "nokia bapper gren", hvad kan vi bruge det til? :(
#22:
Ved ikke om du hentyder til mig eller hvordan, men jeg har prøvet mange Nokia'er og mener jeg har bund i mine konklusioner.. Fx en nævnte med 8310/8210 fejlene og det giver jeg da ret i, det er jo for dårligt de ikke trækker den tilbage men sådan er det.
Ved ikke om du hentyder til mig eller hvordan, men jeg har prøvet mange Nokia'er og mener jeg har bund i mine konklusioner.. Fx en nævnte med 8310/8210 fejlene og det giver jeg da ret i, det er jo for dårligt de ikke trækker den tilbage men sådan er det.
har en Nokia 3510i pt., men det er midlertidigt. Har haft en Motorola T720i, men den blev stjålet:-(
Overvejer at købe den igen, den var nemlig mega fed!
Overvejer at købe den igen, den var nemlig mega fed!
err0r:
Er det at der ikke kommer en opdatering et bevis for at telefonen er fejlfri ?
Jeg tvivler stærkt.
Skidrow:
Korrekt, og det var en glædens dag da jeg stoppede.
Er det at der ikke kommer en opdatering et bevis for at telefonen er fejlfri ?
Jeg tvivler stærkt.
Skidrow:
Korrekt, og det var en glædens dag da jeg stoppede.
Jeg synes da heeelt klart at der mangler en telefon her.
SPV!
:)
Det må da være sådan en telefon alle nørder render rundt med.
Det er den vildeste telefon jeg nogensinde har haft. Har kun haft Nokia førhen, men blev ret skuffet da jeg købte 6610, så jeg ville prøve noget andet. Og jeg fandt ud af, at Nokia kan jo ikke en skid... og hurtige er de jo ikke mere. Nokia 6610 er lige så langsom i menuerne som en Ericsson T68.
SPV!
:)
Det må da være sådan en telefon alle nørder render rundt med.
Det er den vildeste telefon jeg nogensinde har haft. Har kun haft Nokia førhen, men blev ret skuffet da jeg købte 6610, så jeg ville prøve noget andet. Og jeg fandt ud af, at Nokia kan jo ikke en skid... og hurtige er de jo ikke mere. Nokia 6610 er lige så langsom i menuerne som en Ericsson T68.
Tja.. jeg har en oldgammel Nokia 3310, og når den er død, regner jeg med at hoppe på en Nokia 2100.. ikke noget med kamera, spil, flerstemmige ringetoner og andet ligegyldigt junk.. bar' en telefon der kan ringe og SMS.
#5: Så er billederne klar..
http://www.yier.dk/mobil/kamera/
Som det ses er de ikke særlig vilde, men sikkert fine hvis man heller ikke skal bruge dem til noget vildt :)
Jeg har et digitalkamera ved siden af, så det var ikke derfor jeg købte den, men det er jo smart altid at have et kamera ved hånden.
Smart er det også at man lige kan tage et billede og proppe det på en profil, så popper billedet op når man ringer og bliver ringet op af vedkommende.
Jeg har i øvrigt overført dem via infrarød.
#26: SPV går vel ind under Orange?
http://www.yier.dk/mobil/kamera/
Som det ses er de ikke særlig vilde, men sikkert fine hvis man heller ikke skal bruge dem til noget vildt :)
Jeg har et digitalkamera ved siden af, så det var ikke derfor jeg købte den, men det er jo smart altid at have et kamera ved hånden.
Smart er det også at man lige kan tage et billede og proppe det på en profil, så popper billedet op når man ringer og bliver ringet op af vedkommende.
Jeg har i øvrigt overført dem via infrarød.
#26: SPV går vel ind under Orange?
Jeg kan følge #6 i at det ikke er fedt at have en telefon magen til næsten alle andre mennesker her i DK, men på den anden side så er jeg tilbøjelig til at købe enten en Nokia eller en S.E. næste gang. Min Siemens S55 købte jeg netop fordi den havde fået gode anmeldelser i div. test. Den havde bla. fået pæn ros for sine knapper, og det er faktisk dem det er galt med. Tastaturet er blevet skiftet 1 gang og jeg syntes stadig ikke det virker optimalt. Men jeg ved ikke om jeg kan undvære den i 14 dage igen... :o(
Klart Sony Ericsson T610 da. Bare designet er nok til at vælge den fremfor alle andre (selvom den nemt bliver beskidt). :o)
Har en nokia 3330 (_meget_ dårlig software + underdimensioneret hukommelsesområde). Næste gang jeg skal have en ny pengesluger bliver det nok en SE eller noget andet der kan Bluetooth (gider ikke rende rundt med telefonen klistret til øret, så er det lettere med et smart headset der hænger på det ene øre)
Jeg har en 5510... Den grimme med helt tastetur og mp3-afspiller og radio.
Købte den for 1½ år siden og den virker stadig, så den er helt okey! Og når man har skrevet på et sådan tastetur længe nok er det sgu svært at skifte til et normalt. Så jeg venter med at købe ny mobil til 6800 er kommet ned i pris =) Kommer dog til at savne min 64 MB mp3-afspiller =(
Købte den for 1½ år siden og den virker stadig, så den er helt okey! Og når man har skrevet på et sådan tastetur længe nok er det sgu svært at skifte til et normalt. Så jeg venter med at købe ny mobil til 6800 er kommet ned i pris =) Kommer dog til at savne min 64 MB mp3-afspiller =(
Har selv en 3410, som jeg er tilfreds med.
Har et par børnesygdomme, men kan ikke udelukke at de er forvoldt af undertegnede.. hehe (Tab, fugt, stænk)
Fik dog listet en pingvin ind som opstart logo.. ;)
Min næste telefon bliver når jeg får råd til en rigtig smartphone.. :)
@ Disky
Ironien var bare slående for mig.
Men du har vel så også oplevet problemmerne indefra.. ;)
Har et par børnesygdomme, men kan ikke udelukke at de er forvoldt af undertegnede.. hehe (Tab, fugt, stænk)
Fik dog listet en pingvin ind som opstart logo.. ;)
Min næste telefon bliver når jeg får råd til en rigtig smartphone.. :)
@ Disky
Ironien var bare slående for mig.
Men du har vel så også oplevet problemmerne indefra.. ;)
Bah! whatever, bare man kan ringe med den. Men hvis vi absolut skal tisse om kap så har jeg en Nokia 7650, den kostede mig ikke noget. Og så er det mange år siden jeg sidst har set en telefon regning da firmaet også betaler den. Jeg fik ingen fastnet telefon da jeg sidst flyttede da jeg kun bruger mobil telefonen. DVS det kan sku godt være der noget telefon med den firma betalte 2mbit ADSL, men det kun ADSLen der er sluttet til naturligvis :D
både bluetooth, java, kamera, poly toner, 65K fave disp, E-mail klient, Indfrarød, GPRS og Tri band
Hm, ikke én ting jeg kunne forestille mig at få brug for dér...måske med undtagelse af TriBand-teknologien.
Og hvad faen er dealen med lortekameraer i sin telefon? Folk, der dyrker det forstår sgu ikke at være hvor de er...
Den eneste ekstrafunktion i min telefon, som jeg er blevet glad for er vækkeuret. Og det hænger sammen med at jeg sædvanligvis aldrig får skiftet batteri i mit almindelige vækkeur. Ellers er mobiltelefonindustrien i høj grad drevet af "hvor meget" i stedet for "hvorfor"...
Hm, ikke én ting jeg kunne forestille mig at få brug for dér...måske med undtagelse af TriBand-teknologien.
Og hvad faen er dealen med lortekameraer i sin telefon? Folk, der dyrker det forstår sgu ikke at være hvor de er...
Den eneste ekstrafunktion i min telefon, som jeg er blevet glad for er vækkeuret. Og det hænger sammen med at jeg sædvanligvis aldrig får skiftet batteri i mit almindelige vækkeur. Ellers er mobiltelefonindustrien i høj grad drevet af "hvor meget" i stedet for "hvorfor"...
Har min fine Nokia 9110i Communicator (my brick)... Den er uhandy, stor (vel egentlig også grim), har intet kamera, ingen polyfoniske ringetoner, ingen Java-understøttelse....
Men jeg er vildt glad for den, det er i hvert fald muligt at bruge dens kalender funktion, notat-funktion, SNS-funktion til noget når man har et tastatur......
Hrmmm..... men den er altså STOR.... :-(
Men jeg er vildt glad for den, det er i hvert fald muligt at bruge dens kalender funktion, notat-funktion, SNS-funktion til noget når man har et tastatur......
Hrmmm..... men den er altså STOR.... :-(
En ældgammel stor, klodset og tung Alcatel, som jeg dårligt bruger.
Jeg troede nu også at newz-folket var mere kvalitetsbevidste end Nokia. Hvor stor er det lige fejlprocenten er på deres mobiler?
Jeg troede nu også at newz-folket var mere kvalitetsbevidste end Nokia. Hvor stor er det lige fejlprocenten er på deres mobiler?
#49 -
Det kommer jo nok an på modellerne.. Jeg har oplevet skidte modeller hos de fleste producenter.
Den jeg blev mest skuffet over, var Motorolas "østers"-serie, altså dem man kan klappe sammen. Jeg havde 2 forskellige modeller i den serie, og ingen af dem kunne holde til mit brug.. Så hoppede jeg tilbage til Nokia, da jeg aldrig har haft problemer med min gamle 3310, og stadig ikke har det.
Det kommer jo nok an på modellerne.. Jeg har oplevet skidte modeller hos de fleste producenter.
Den jeg blev mest skuffet over, var Motorolas "østers"-serie, altså dem man kan klappe sammen. Jeg havde 2 forskellige modeller i den serie, og ingen af dem kunne holde til mit brug.. Så hoppede jeg tilbage til Nokia, da jeg aldrig har haft problemer med min gamle 3310, og stadig ikke har det.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.