mboost-dp1
Mit nytårsforsæt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg er stoppet fuldstændig med at spise slik, kager og chips + med at drikke sodavand...
Så må vi se hvor længe det holder... Det holdt da ca. halvanden måneds tid før jul... (I julen havde jeg lidt svært ved at overholde det) =)
Så må vi se hvor længe det holder... Det holdt da ca. halvanden måneds tid før jul... (I julen havde jeg lidt svært ved at overholde det) =)
hm.. heller intet her... når man finder fejl ved sig selv prøver man vel at rette dem hurtigst muligt og ikke vente til nytår ? :)
Jeg vil være endnu mere egoistisk og selvisk i det kommende år. Absolut gøre alt for at sparke på folk der ligger ned.
Desuden vil jeg leje en cubansk oprørsgruppe til at røve et par byer (hey...hvad ville politiet egentligt gøre mod en armeret styrke??). Efter at have delt 50-50 eller bedre :D vil jeg bruge pengene på nyt hardware og en bunke slaver, til at gøre alt det jeg ikke selv gider at lave. I mens vil mine diciple (har faktisk 2 indtil videre :P) på snedig vis overtale mindst 10% af verdenen til at tilbede mig.
Alt i alt de samme nytårsfortsætter som sidste år hvor de dog heller ikke blev til noget nogen af dem :D
Desuden vil jeg leje en cubansk oprørsgruppe til at røve et par byer (hey...hvad ville politiet egentligt gøre mod en armeret styrke??). Efter at have delt 50-50 eller bedre :D vil jeg bruge pengene på nyt hardware og en bunke slaver, til at gøre alt det jeg ikke selv gider at lave. I mens vil mine diciple (har faktisk 2 indtil videre :P) på snedig vis overtale mindst 10% af verdenen til at tilbede mig.
Alt i alt de samme nytårsfortsætter som sidste år hvor de dog heller ikke blev til noget nogen af dem :D
sKIDROw -
"> Finde mig en (geek)girl at bruge mere tid på?"
"> Rette økonomien lidt op"
Beklager, de to forsætter kan ikke sammen.
"> Finde mig en (geek)girl at bruge mere tid på?"
"> Rette økonomien lidt op"
Beklager, de to forsætter kan ikke sammen.
#20 Annoia
Tjahh
Hvad jeg mente var nu også at hvis ikke der sker noget på dating området, kan jeg da prøve lykken med at spare lidt op på min lidt for store kassekredit... hehe
PT er mit karma ikke for heldigt.
Så der ryger lidt penge til side.
Bortset fra de ting der ind i mellem må ryge i spanden... ;)
PT er der dog ting jeg savner mere end penge på bogen, men det er nok bare mig er er ved at blive gammel og sær... ;oD
Tjahh
Hvad jeg mente var nu også at hvis ikke der sker noget på dating området, kan jeg da prøve lykken med at spare lidt op på min lidt for store kassekredit... hehe
PT er mit karma ikke for heldigt.
Så der ryger lidt penge til side.
Bortset fra de ting der ind i mellem må ryge i spanden... ;)
PT er der dog ting jeg savner mere end penge på bogen, men det er nok bare mig er er ved at blive gammel og sær... ;oD
#22 Slacz
[Lyder godt, på nær det der med at få dig et liv.. Betyder det så at vi ikke ser dig til flere linuxparty'er? :)]
Hehe
Nahh der er grænser.
Desuden er det nu meget sjovt at komme lidt ud, og møde andre nørder. (Lean, Annoia og dig f.eks)
Ligesom jeg heller ikke sælger alt mit udstyr.
(Måske lidt dog. Kan nok klare mig med mindre end fem maskiner.)
[Lyder godt, på nær det der med at få dig et liv.. Betyder det så at vi ikke ser dig til flere linuxparty'er? :)]
Hehe
Nahh der er grænser.
Desuden er det nu meget sjovt at komme lidt ud, og møde andre nørder. (Lean, Annoia og dig f.eks)
Ligesom jeg heller ikke sælger alt mit udstyr.
(Måske lidt dog. Kan nok klare mig med mindre end fem maskiner.)
Nåeh ja, og udover nyt OS og mere sammen med kæresten, skal der også drikkes mere næste år :D .. og få en ny computer.. og en brænder der virker..
#Skidrow - lyder godt :)
-Slacz-
#Skidrow - lyder godt :)
-Slacz-
Jeg vil prøve at blive lidt mere organiseret.... hvis jeg altså lige kunne finde mig selv og min kalender.
#26 At tabe 10-15 kg kun ved at træne er altså ikke helt nemt. Du bør nok overveje en kost ændring samtidig, bare et venligt råd. Må hellere selv tilføje "tab 5-10 kg" til min liste over ting jeg skal gøre.
#26 At tabe 10-15 kg kun ved at træne er altså ikke helt nemt. Du bør nok overveje en kost ændring samtidig, bare et venligt råd. Må hellere selv tilføje "tab 5-10 kg" til min liste over ting jeg skal gøre.
Jeg startede på mit nytårsfortsæt i god tid ;-) Har ikke rørt én smøg i 3½ md. Weeeeeee... (*RYSTE* *RYSTE*)
Skifte til OpenSource OS - Jada :)
Håber snart at jeg kan få Gentoo til at virke ordentlig på min bærbare med centrino-halløjet...
Håber snart at jeg kan få Gentoo til at virke ordentlig på min bærbare med centrino-halløjet...
Få endnu mere tid til computeren selvom mange nok ville sige at det ville være en bedre ide at skære ned til 5 kander kaffe eller i det mindste kun ryge 20 smøger om dagen.
Hmm... Tjah...
Overvejer at formatere min harddisk, eller bare på anden måde finde ud af hvordan jeg slipper af med det åndssvage directory som Windows hårdnakket påstår "ikke findes". Det er vist det nærmeste jeg kommer et nytårsforsæt. Nå ja, så kan det jo tænkes man endelig tager sig sammen og får en Linux-spand op at køre, men det har nok, som altid, lange udsigter :D
Overvejer at formatere min harddisk, eller bare på anden måde finde ud af hvordan jeg slipper af med det åndssvage directory som Windows hårdnakket påstår "ikke findes". Det er vist det nærmeste jeg kommer et nytårsforsæt. Nå ja, så kan det jo tænkes man endelig tager sig sammen og får en Linux-spand op at køre, men det har nok, som altid, lange udsigter :D
Ej... fuc* nytår... det kunne en eller anden godt lige have nævnt på IRC... syntes ganske vist alle kanaler blev så døde, kort før midnat! PIS!!! hmm... så må jeg jo bare holde dobbeltnytår næste år!
Tja jeg har flere ting på min liste....
- Komme af med min depression
- Komme mere ud
- Begynde at styrketræne (ok er smugstartet lidt, men mere så)
- Finde mig en kæreste
- Få lidt mere styr på økonomien end hidtil
Den der computer optager sgu for meget af ens tid, men den er dælme så svær at slippe...
- Komme af med min depression
- Komme mere ud
- Begynde at styrketræne (ok er smugstartet lidt, men mere så)
- Finde mig en kæreste
- Få lidt mere styr på økonomien end hidtil
Den der computer optager sgu for meget af ens tid, men den er dælme så svær at slippe...
Til alle # som har "at finde en kæreste" på listen.
En portal for enlige geeks måske?
Jeg tror bare at dens userdatabase vil komme til at være 99.99% male og 0.01% female :)
Men kun HVIS man er heldig.
En portal for enlige geeks måske?
Jeg tror bare at dens userdatabase vil komme til at være 99.99% male og 0.01% female :)
Men kun HVIS man er heldig.
jeg vil til 1. april styrketræne. sidste år til sommerferien faldt jeg ned fra højderne på meget idiotisk vis og brækkede armen. Så nu vil jeg gøre forsøget igen :)
Jeg skal bare overtage verdensherredømmet, men jeg kan ikke finde ud af hvem der har det nu...
Også skal jeg huske at købe smør.
Også skal jeg huske at købe smør.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.