mboost-dp1
Unreal Engine 3 - Next Generation
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Gallerier
Sub-surface scattering er vel den sidste detalje 3D motorerne mangler. Så kan der vel ikke forbedres på billedkvaliteten mere.
terracide (6) skrev:Før vi har en fully destructable physics simulated world er der altid plads til forbedringer...
Det har intet med den grafiske motor at gøre. Det er jo op til fysikmotoren at modificere objektet, som grafikmotoren efterfølgende skal rendere.
#15 Når du skriver destructable (destructible), er det ikke lige ray tracing man kommer til at tænke på.
terracide (11) skrev:Så raytracying er ikke fysik?
Du er da helt hen i hegnet. Raytracing i en fysikmotor, til at beregne hvad for eksempel en varmekilde påvirker omgivelserne, er slet ikke relateret til raytracing i en grafikmotor. Teknikken er den samme, ja. Relateret? nej.
Dreadnought (27) skrev:Du er da helt hen i hegnet. Raytracing i en fysikmotor, til at beregne hvad for eksempel en varmekilde påvirker omgivelserne, er slet ikke relateret til raytracing i en grafikmotor. Teknikken er den samme, ja. Relateret? nej.
Nej, det er IKKE en fysikmotor, det er en teknik:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_tracing_(graphics...
Dreadnought (31) skrev:Terra, I rest my case.
Unreal Engine 3 = en Game-engine.
PhysX = Physcis middleware (det du ville kalde (og kalder) en fysik-motor
RayTraycing = en rendering teknologi...ikke en game-engine...eller en fysikmotor.
Terra - At du ikke aner hvad du snakker om beviser bare du er ignorant...
XorpiZ (32) skrev:Du "glemte" at svare på mit spørgsmål i #24.
Terra - moving the goalposts.
Beklager at måtte skuffe dig, men du aner ikke hvad du snakker om...find en anden at have en guy-chrush på *møz*
Terra - Jeg glemte intet...finder dig bare irrelevant, uinteressant og kedelig...get over it.
Hvis man er i tvivl om, hvad der er nyt her, så se den her: http://www.ign.com/videos/2011/03/08/ign-rewind-th...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.