mboost-dp1

MEGET NEMME PENGE - Kig Her Nu

Gå til bund
Gravatar #1 - mrr1217
10. jan. 2006 13:45
Det er faktisk ikke til at tro. Nogle af jer kender det sikkert allerede. Det handler om AUTOSURF. Det er den bedste opfindelse siden heavy metal... Tjen 12% af et indskudt beløb i 12 dage, der går omk. 7 dage og du får ---144%--- af dit indskutte beløb (6$ - 6000$). Det er muligt at tjene omk. 52.000 kr OM MÅNEDEN, bare for at have et AUTOSURF vindue åbent i 5 min om dagen.

Du tror HELT SIKKERT at dette kun kan være fup(ligesom Pyramidespil(altid fup) og andet der ligner det)... MEN DET ER DET IKKE. 12DailyPro.com har eksisteret i omkring 1000 Dage nu, og betaler stadig trofast ud til omk. 210.000 betalende brugere (hovedsaglig fra USA).

Jeg fortæller jer dette fordi der er et system der hedder "Referrals" der gør at jeg tjener 5-8% af det i indbetaler...UDEN AT DET KOSTER JER NOGET... + AT HVIS I OPRETTER JER UNDER MIG (gennem mit link(se længere nede) FÅR I EN KOMPLET (engelsk) GUIDE PÅ 15 SIDER (skrevet af mig)...Foruden det kan alle referrals altid maile til deres referral, og jeg vil selvfølgelig svare jer hvis i får problemer.
I kan også bare oprette jer og se hvordan det virker uden at indbetale nogle penge, så sender jeg guiden til jer inden for 48 timer efter i har tilmeldt jer. Der står alt hvad i har brug for at vide til en god start...

Her er mit link:
http://www.12dailypro.com/?ref=JEG-ER-NAIV

Og så lige en anden ting...Pas på med ALLE andre sider end 12DailyPro.com...De er måske snyd (SCAM). Så Watch Out.

Håber i vil hjælpe Jer Selv (og mig lidt også, uden at det går ud over jer).

Hilsen Mrr1217 - Ophidset bruger af 12DailyPro
Gravatar #2 - lagoni
10. jan. 2006 13:46
For mig lyder det nu som pyramidespil...
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
10. jan. 2006 13:49

På hvilken måde er dette ikke et pyramidespil?
Gravatar #4 - Cyrack
10. jan. 2006 13:49
Bare for at være lidt skeptisk så har
a) brugeren mrr1217 har kun skrevet et indlæg
b) teksten i indlæget er 90% identisk med reklamerne på siden
c) man skal være dummere end snot for at hoppe på det.

just my €0.02
Gravatar #5 - Acro
10. jan. 2006 13:52
Jeg stiller mig altid uforstående overfor ting, der lyder for godt til at være sandt, da dette som regel også er tilfældet. Når det er sagt, så har jeg en kammerat, der har prøvet det, og han har fået udbetalt det afkast, som han har optjent (foruden hans investering naturligvis).

Problemet er bare, at sådan nogle ting altid er midlertidige. Det fungerer i en periode, og så stopper det, og det er typisk, når man har investeret allermest. De færreste stopper bare, når det går godt, og så risikerer man at miste det hele igen.

Hvis man skal forrente en investering, så skal man satse mange penge på det rigtige tidspunkt og derefter stoppe. Det går galt på et tidspunkt. Hvis man vil være garanteret et afkast, så vælger man langsigtede investeringer i aktier. Det her er ikke sikre penge, men det er ganske givet lette penge. Det er dog ikke nok at investere $100. Så vil afkastet være $44, og hvis man skal surfe 10 minutter i 12 dage, så er det en (dårlig) timeløn på kun $22.

Desuden er det ikke et pyramidespil, da medlemshvervning ikke er en primær aktivitet. Jeg har selv tvivlet på det, og jeg har bestemt ikke tænkt mig at gå ind i konceptet, men de tjener tilsyneladende penge på at skabe trafik (det betyder en hel masse vedr. søgemaskineoptimering), og det er mange villige til at betale en del for.
Gravatar #6 - buch
10. jan. 2006 14:21
Mig og en ven er faktisk igang med at teste systemet, og vi skulle meget gerne snart få udbetalt de første penge af de 6$ vi har indbetalt. Vi faldt over systemet igennem denne side http://nimkim.dk/

Jeg vil godt lige sige det her er ikke en opfordring til at støtte #1 men bare at jeg selv prøver systemet af, og ser om det giver gevinst.
Gravatar #7 - amokk
10. jan. 2006 20:38
jeg har lige fjernet hans referer link, men hvis nogen har lyst kan de evt. læse på siden hvorvidt betingelserne tillader at man spammer sine referer links i forum, og herefter anmelde medlem nummer 215149 såfremt dette er forbudt
Gravatar #8 - ZOPTIKEREN
10. jan. 2006 20:54
Nemme penge findes ikke naive fedtmule....

Desuden benytter deres system sig af referal bonuser og startup gebyr, som helt klart gør det til et pyramidespil i Danmark.

Ud over det, har du jo spammet det her lort på flere danske hjemmesider. Bl.a. Gaffa.dk, ud over newz, bare for et nævne et eksempel.

Summasumarum: du fortjener prygl ved kølle.
1. for at spamme newz. 2. for at være bundnaiv. 3. for at være umådeligt dårlig til simpel matematik, hvis du tror et pyramidespil kører rundt, ved at forære penge væk...

"J. We encourage you to promote 12daily Pro.com. However, be aware that any of the following methods of promotion will result in immediate termination of your account and loss of earnings: spam, bulk mail, bulk forum postings, pop-up ads, pop-under ads, and unsolicited instant messages."
Gravatar #9 - wysiby
10. jan. 2006 21:31
Sjovt nok at det KUN er 12DailyPro der virker som #1 så klart påstår og er den ENESTE der ikke er et scam.
Gravatar #10 - Acro
10. jan. 2006 21:39
#8 ZOPTIKEREN:
Hverning af medlemmer gør det faktisk ikke til et pyramidespil. Hvis noget skal karakteriseret som pyramidespil handler det om, hvad den primære aktivitet er, samt hvorvidt der er et produkt/en ydelse tilknyttet 'forretningen'.

Jeg vil på ingen måde anbefale det, men jeg har set, at det pt. virker. Hvis man mangler penge, så må man få en kredit, og hvis man vil tjene penge, så skal man ikke bruge dem på sådanne konceptet - arbejde og rigtige investeringer er sikre løsninger.
Gravatar #11 - BurningShadow
11. jan. 2006 01:24

Det er sgu ikke smart at forsøge at skaffe referrals udenfor de områder, hvor autosurfere normalt kommer. Det burde du vide.
Men du er sikkert en af dem der har "investeret" $6-$12, og nu førsøget at få referrals, så du kan tjæne penge, uden at satse dine egne.
Og at 12dp er det eneste der virker er vist en overdrivelse af format. Der er mange steder der har et bedre omdømme, end 12dp, hvilket du burde vide, hvis du havde brugt bare et minimum af tid, på at undersøge hvad det er du har med at gøre.

Alle disse steder har en begrænset levetid, og dette er 12dp ikke fritaget for.

Fra whois:

Domain Name: 12DAILYPRO.COM
Created on: 18-Apr-05
Expires on: 18-Apr-06
Last Updated on: 14-Dec-05
1000 dage = ~3år...
Gravatar #12 - BurningShadow
11. jan. 2006 01:31

Og hvorfor fortæller du ikke om alle de andre problemer?
E-Gold der stortset aldrig virker, og StormPay der forlanger gebyre, der kan gøre danske banker grønne af misundelse (medmindre man betaler for et certifikat)?

Og hvad med 12dp's sene payouts?
Den tid er ovre, hvor folk blev betalt i løbet af 3 dage. Det plejer ikke ligefrem at være et sundhedstegn, når de begynder at strække den til at maksimum tiden er ved at være inden for rækkevidde...
Gravatar #13 - buch
11. jan. 2006 09:31
newz.dk har selv annoncer til at køre på siden hvor der er guides til sådanne programmer, http://pokana.homepage.dk/newzreklame.JPG

ved godt newz.dk bare er tilmeldt en reklame pakke, men det ligger stadig på siden.
Gravatar #14 - Cyrack
11. jan. 2006 09:44
buch:

Hvorfor har du ikke Anti-Aliasing slet til på dit display? :-)
Gravatar #15 - amokk
11. jan. 2006 12:17
#14 ClearType er bedre

#13 for helvede du skal gemme screenshots i PNG!!!!1111oneoneonetwo
Gravatar #16 - buch
11. jan. 2006 12:33
#15 mindes png er meget dårlige til store billeder, og fylder utroligt meget?
Gravatar #17 - amokk
11. jan. 2006 17:51
#16 kommer an på hvad du gemmer

fotos og andre ting fra det virkelige liv bør gemmes i JPG, screenshots og grafik fra en computer i PNG. - du kan selv se hvordan dit screenshot er udtværet af JPEG kompressionen.

Forskellen på de 2 er en længere forklaring som du sikkert kan læse på google
Gravatar #18 - buch
12. jan. 2006 14:36
Jeg har lige fået udbetalt penge idag, fra firmaet. Så indtil videre ser det ud til at det fungere :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login