mboost-dp1
Att: staff
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Kunne jeg evt. få en forklaring på, hvordan det er lykkedes Ronson at få adgang til min indbakke?
Nu ligger der ikke noget synderligt spændende i den, men jeg ville da gerne have vidst på forhånd, at vi deler alt her i kollektivet.
Nu ligger der ikke noget synderligt spændende i den, men jeg ville da gerne have vidst på forhånd, at vi deler alt her i kollektivet.
Chewy (2) skrev:Come on. Du nyder det jo din lille ekshibitionist :-)
Bare fordi lingu har fappet lidt til det, så betyder det jo ikke, at der ikke skal tages hånd om det. Jeg har ikke statshemmeligheder i min indbakke, men jeg vil da gerne være sikker på, at jeg ikke deler den med alle andre.
Nu varer det nok ikke længe, før nogen fra staff kommer og fortæller os allesammen, hvorfor sådan noget med sikkerhed ikke bruges her på siden.
Aaany minute now.
Aaany minute now.
Noooes. For tidligt! ):Daniel-Dane (13) skrev:13:37! (For tidligt? Nå ja, jeg ved jo ikke, om uret her går rigtigt.)
Det er også lige meget hvad klokken er, mere vigtigt er om man skal have lygter på.
Cykler behøver ikke at have lygter på hele tiden. Der skal bare være refleks på.
Cykler behøver ikke at have lygter på hele tiden. Der skal bare være refleks på.
Der skal være lygter på en cykel i lygtetændingstiden! Punktum! Det står der nemlig i loven!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.