mboost-dp1
Bye Bye newz
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg signer igen off newz.
Jeg kan virkelig ikke klare den tone terracide lægger for dagen.
Jeg har gennem flere år været været newz bruger via flere forskellige profiler.
Jeg skippede min gamle profil for et par måneder siden pga. ham, og vendte nu tilbage, men jeg må igen konstatere at terracide har ødelagt newz.dk for mig.
Så længe profiler ikke kan blive "bortvist" og man bare kan svine og være vemmelig som man har løst til er news foraet dødt for mig.
Jeg kan virkelig ikke klare den tone terracide lægger for dagen.
Jeg har gennem flere år været været newz bruger via flere forskellige profiler.
Jeg skippede min gamle profil for et par måneder siden pga. ham, og vendte nu tilbage, men jeg må igen konstatere at terracide har ødelagt newz.dk for mig.
Så længe profiler ikke kan blive "bortvist" og man bare kan svine og være vemmelig som man har løst til er news foraet dødt for mig.
At der ingen moderering er på newz er netop hvorfor jeg bliver. Kan ikke klare fascistiske selvudnævnte moderatore, der mener noget om hvilke brugere, der må besøge siden, samt hvad folk må og ikke må ytre sig om i forummet.
Hvis du har et problem med terracide står det dig frit for at ignorere ham.
Hvis du har et problem med terracide står det dig frit for at ignorere ham.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!
Vi takker Terracide for at skræmme folk som dig væk ^^
En person der ikke kan klare sig på et forum - hvor det er så nemt at ignorere nogen - hører ikke hjemme på et site uden moderatore :)
En person der ikke kan klare sig på et forum - hvor det er så nemt at ignorere nogen - hører ikke hjemme på et site uden moderatore :)
MiniatureZeus (7) skrev:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!
Oh wait.
http://dailyfailblog.com/wp-content/uploads/suicid...
ITT: sjove billeder, der et eller andet sted kan drejes ind på #1
http://dailyfailblog.com/wp-content/uploads/suicid...
ITT: sjove billeder, der et eller andet sted kan drejes ind på #1
plz (18) skrev:#17
En mand sidder mellem nogle bombedræbte mennesker og græder... Hvad var det lige det sjove var?
Man sku' nok ha' været der...
Velkommen til internet
Jeg minder lige om: http://www.penny-arcade.com/comic/2004/03/19/
Terra er sikkert en dejlig dreng ude i virkeligheden :)
Jeg minder lige om: http://www.penny-arcade.com/comic/2004/03/19/
Terra er sikkert en dejlig dreng ude i virkeligheden :)
plz (18) skrev:#17
En mand sidder mellem nogle bombedræbte mennesker og græder... Hvad var det lige det sjove var?
captations betyder "du skal kun se det sjove i det her billede"
http://3.bp.blogspot.com/_uke4xHUV2Zs/ScBsGUXv8oI/...
Du er godt klar over, at du kan ignorere ham, ik?
Bare følg dette link: http://newz.dk/~terracide/ignore
Du er godt klar over, at du kan ignorere ham, ik?
Bare følg dette link: http://newz.dk/~terracide/ignore
ja ligsom man kan ignorere moral og etik.
Eller den dag det bliver skat og dr licens der deler 50/50 om din løn, kan også ignoreres.
[dont read]
Eller sige som fidomuh måske ville gøre det. Du kunne ignorere at din far valgte dig når din mor havde hovedpine
[/dont read]
I sidste ende er det måske et valg imellem fornuft og smagløshed.
Men så igen Internet er jo tilsyneladende til at rage,svine,provokere folk ned og ikke omvendt.
Eller den dag det bliver skat og dr licens der deler 50/50 om din løn, kan også ignoreres.
[dont read]
Eller sige som fidomuh måske ville gøre det. Du kunne ignorere at din far valgte dig når din mor havde hovedpine
[/dont read]
I sidste ende er det måske et valg imellem fornuft og smagløshed.
Men så igen Internet er jo tilsyneladende til at rage,svine,provokere folk ned og ikke omvendt.
cnx (24) skrev:Du kunne ignorere at din far valgte dig når din mor havde hovedpine
OMFG!
Den sætning alene slår ALT jeg kan finde på demotivational posters.
Eller er det bare mig der konsekvent misforstår den på det groveste?
cnx (29) skrev:Så du ville måke ikke opdrage dine børn, eller fortælle andre hvornår du finder dem smagløse i deres omgående brug af sprog eller tanke gang. ?
Hvis det tragiske skulle ske, at kondomet sprængte, P-pillerne ikke viste sig tilstrækkeligt fosterafvisende og det ikke hjalp at losse kællingen i sækken i 7.-, 8.-, og 9. måned, så ville jeg da selvfølgelig oprage den lille bastard. Jeg ville nok starte med at forklare, hvordan andre menneskers sprogbrug ikke rager det lille, selvretfærdige uheld af en storsavlende lortefabrik. Kan man af en eller anden grund ikke klare tonen, så må man lukke røven og gå et andet sted hen - det er ikke forsamlingens problem, at du er en sart lille rose, så udvikl et par testikler eller pik af, prinsesse.
Du bliver nok ikke savnet.
@32
Er du i tvivl om hvad opdragelse er eller betyder ?
Eller var det bare ordkløveri.
@33
Du kunne selv tage og snitte kuglerne og bland dig udenom sækkens business. Men Ditto, det var ligsom ikke det interessante.
Det man kunne spørge sig selv, var om man skulle behandle andre som man selv ville behandles.
Er du i tvivl om hvad opdragelse er eller betyder ?
Eller var det bare ordkløveri.
@33
Du kunne selv tage og snitte kuglerne og bland dig udenom sækkens business. Men Ditto, det var ligsom ikke det interessante.
Det man kunne spørge sig selv, var om man skulle behandle andre som man selv ville behandles.
Jeg går ud fra at at #1 ikke er medlem her så:
http://www.facebook.com/group.php?gid=86745886976&...
*snøft*
http://www.facebook.com/group.php?gid=86745886976&...
*snøft*
#34:
Terracide behandler andre som han vil behandles. Han behandler som skidt og ragelse og får derefter. Hvis han ville behandles pænt ville han nok også behandle andre pænt. Han mener nok at han er for sej og sådan noget, og det har nok også virket tilbage i 1993 da han var 4, fed og færdig - men det gør det heldigvis ikke i 2009.
Terracide behandler andre som han vil behandles. Han behandler som skidt og ragelse og får derefter. Hvis han ville behandles pænt ville han nok også behandle andre pænt. Han mener nok at han er for sej og sådan noget, og det har nok også virket tilbage i 1993 da han var 4, fed og færdig - men det gør det heldigvis ikke i 2009.
ZiN (39) skrev:#34:
Terracide behandler andre som han vil behandles. Han behandler som skidt og ragelse og får derefter. Hvis han ville behandles pænt ville han nok også behandle andre pænt. Han mener nok at han er for sej og sådan noget, og det har nok også virket tilbage i 1993 da han var 18, fit og soldat - men det gør det heldigvis ikke i 2009.
Fixed...
*lærer zin at tælle år fra 1975 og frem efter*
Terracide behandler andre som han vil behandles. Han behandler som skidt og ragelse og får derefter. Hvis han ville behandles pænt ville han nok også behandle andre pænt. Han mener nok at han er for sej og sådan noget, og det har nok også virket tilbage i 1993 da han var 18, solgte de sidste grå og legede Zombie - men det gør det heldigvis ikke i 2009.
Fixed...
cnx (34) skrev:[snipped]
Der er ingen, der tvinger dig til at være her, så ingen er forpligtet til at akkomodere dine ønsker. Igen, hvis du ikke bryder dig om omgangsformen, så er du altid velkommen til at besøge www.hertalervipaentogudvekslerstrikkeopskrifter.dk i stedet.
Alternativt kunne du vel træde foran som et godt eksempel og håbe, at andre vil følge dig - men sandsynligheden for, at du opnår noget som helst ved at sætte dig til at flæbe på en regnvåd kantsten, er forsvindende lille.
Der er ingen, der tvinger dig til at være her, så ingen er forpligtet til at akkomodere dine ønsker. Igen, hvis du ikke bryder dig om omgangsformen, så er du altid velkommen til at besøge www.hertalervipaentogudvekslerstrikkeopskrifter.dk i stedet.LinguaIgnota (43) skrev:[snipped]
Alternativt kunne du vel træde foran som et godt eksempel og håbe, at andre vil følge dig - men sandsynligheden for, at du opnår noget som helst ved at sætte dig til at flæbe på en regnvåd kantsten, er forsvindende lille.
funny den var helt redundant
På internettet? hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahacnx (34) skrev:Det man kunne spørge sig selv, var om man skulle behandle andre som man selv ville behandles
(mandalae, fix overflow, gogo)
terracide (41) skrev:ZiN (39) skrev:#34:
Terracide behandler andre som han vil behandles. Han behandler som skidt og ragelse og får derefter. Hvis han ville behandles pænt ville han nok også behandle andre pænt. Han mener nok at han er for sej og sådan noget, og det har nok også virket tilbage i 1993 da han var 18, fit og soldat - men det gør det heldigvis ikke i 2009.
Fixed...
*lærer zin at tælle år fra 1975 og frem efter*
Vi andre har lært ZiN ikke at stole på alt, han læser på internettet. Anonymous is legion. Let's never speak of it again!
#46: Det tror jeg ikke på! Det har jeg lært migselv - og terracide har aldrig været hverken:
1) 18
2) "fit"
Sammenlignet med et hvert andet normalt menneske. Dette udformer sig i at terracides konstante opførsel og ubehøvlede adfærd har ledt mig til konklusionen at han enten er
1) Et avanceret script
2) Tolv år gammel
1) 18
2) "fit"
Sammenlignet med et hvert andet normalt menneske. Dette udformer sig i at terracides konstante opførsel og ubehøvlede adfærd har ledt mig til konklusionen at han enten er
1) Et avanceret script
2) Tolv år gammel
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.