mboost-dp1
Bye Bye newz
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
cnx (55) skrev:Humm, det kunne være eb eller se&hør skulle til at kræve penge tilbage ?
Som sagt der er en grænse i nogen givne omstændigheder.
Tror du tænker på injuriesager. Se & hør kan ikke dømmes for at at skrive at Pia Kjærsgård er en fucking inkompetent tæve, der er for uintelligent til at gå. De kan derimod få en injuriesag på nakken hvis de kalder hende en racist. Men det er ikke at være ubehøvlet. Det er at være anklagende.
cnx (58) skrev:Præcis, det behøves ikke at ordkløves.
Hvis du mener at Terracide er så ubehøvlet at du kan føre en injuriesag imod ham, så gør det dog. Ellers er det jo bare ord fra en person, som du tilsyneladende ikke respekterer. Kan du ikke håndtere det, så får du et hårdt liv.
Jeg vil ikke kritiseres for min "farvel newz"-tråd.
I glemmer to ting:
1: Den var en kæmpe del i at få edit tilbage
2: Den var en kæmpe del i at få fjernet tvunget "preview".
I glemmer to ting:
1: Den var en kæmpe del i at få edit tilbage
2: Den var en kæmpe del i at få fjernet tvunget "preview".
Jeg vil gerne have:
1) Fred i verden .. done
2) En M4-karabine med natkikkertsigte .. done
3) En 3-værelseslejlighed i København K .. Den har jeg desværre afsat til anden side. Havde ellers fin udsigt over Kongens Have :)
4) Din mor... done, skal jeg så kalde dig farmand?
1) Fred i verden .. done
2) En M4-karabine med natkikkertsigte .. done
3) En 3-værelseslejlighed i København K .. Den har jeg desværre afsat til anden side. Havde ellers fin udsigt over Kongens Have :)
4) Din mor... done, skal jeg så kalde dig farmand?
Tankeeksperiment:
Hvis vi alle bliver mere og mere egocentrerede (tidens tegn) - hvad sker der så når vi rammer centrum? Vil vi fortsætte på den anden side og skabe et sort hul der vil suge alt lys og liv til sig for at forsvinde? Kan man opnå en negativ egocentering og vil den i så fald være positiv?
Hvis vi alle bliver mere og mere egocentrerede (tidens tegn) - hvad sker der så når vi rammer centrum? Vil vi fortsætte på den anden side og skabe et sort hul der vil suge alt lys og liv til sig for at forsvinde? Kan man opnå en negativ egocentering og vil den i så fald være positiv?
themuss (20) skrev:Velkommen til internet
Jeg minder lige om: http://www.penny-arcade.com/comic/2004/03/19/
Terra er sikkert en dejlig dreng ude i virkeligheden :)
Tjoe...
Nej.. Ikke med det hår.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.