mboost-dp1
For store reklamer!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
#50 HELT enig - det er vi også meget opmærksomme på. Vi har også en del flere krav til bannere og visning af indhold end mange af vores konkolleger, herunder antallet af bannere, placering af bannere, expandable bannere, læs mere nyheder osv.
I det mindste har I ikke smidt reklamer ind i nyhedsteksten eller blandt kommentarerne, og det er jeg taknemmelig for.
Men, som der er foreslået mange gange, så er der visse brugere som er klar til at lægge penge på bordet for at slippe for reklamer. Jeg skal ikke kunne sige hvor høj I kan sætte prisen, men det ville da være oplagt at se på om det kunne betale sig.
;-)
I det mindste har I ikke smidt reklamer ind i nyhedsteksten eller blandt kommentarerne, og det er jeg taknemmelig for.
Men, som der er foreslået mange gange, så er der visse brugere som er klar til at lægge penge på bordet for at slippe for reklamer. Jeg skal ikke kunne sige hvor høj I kan sætte prisen, men det ville da være oplagt at se på om det kunne betale sig.
<!-- User.xml -->
<user-attributes>
<sponsor>yes</sponsor>
</user-attributes>
[...]
//News-page
if(userIsSponsor())
showPageWithoutAds();
else
showPageWithAds();
;-)
kasperd (55) skrev:Det har jeg vistnok. Men min browser er sat op til at flash kun startes, hvis jeg selv klikker på dem.apkat (54) skrev:været på ekstrabladet for nylig uden ad blocker?
så er det nok derfor.. jeg siger ikke at newz.dk er i orden med deres generende reklamer men eb.dk er meget værre.
Hmm. Jeg prøvede lige at kigge på et par sider derinde. De gik fint i gang med at indlæse, men pludseligt forsvandt hele sidens indhold, og så var der bare hvidt. Det er da heldigt at det ikke er et site jeg besøger ret tit.apkat (56) skrev:eb.dk er meget værre.
Apropos EB, så har chefredaktøren for nyligt sagt at det er latterligt, at nogen synes EB burde overholde ophavsretten.
kasperd (57) skrev:Hmm. Jeg prøvede lige at kigge på et par sider derinde. De gik fint i gang med at indlæse, men pludseligt forsvandt hele sidens indhold, og så var der bare hvidt. Det er da heldigt at det ikke er et site jeg besøger ret tit.apkat (56) skrev:eb.dk er meget værre.
Apropos EB, så har chefredaktøren for nyligt sagt at det er latterligt, at nogen synes EB burde overholde ophavsretten.
Du blokerer nok flash så. De har vist altid fuldskærm flash reklame også når den lukkes lidt reklamer overalt, med ca 400px reklame i toppen.
Mht ophavsret det var sku en sjov historie, at de ikke har noget der er værd at "låne" sikrer jo bare dem mod misbrug.
Så er den gal igen! Jeg måtte små-haxx0re for overhovedet at kunne trykke på linket ind til dette forum, for det var også dækket af den kæmpe reklame (smart trick?!?)
Det er bare ikke godt nok, newz. Det ender med at koste besøgende.
Det er bare ikke godt nok, newz. Det ender med at koste besøgende.
SlettetBruger (60) skrev:Nå, vi ses i maj.
Der var engang jeg var ham der skrev flest indlæg :p
Arrrrj! Jeg klarer fandme ikke en måned mere uden Newz >_<
Jeg har allerede noget på lager som jeg skal af med! RAM, bundkort, CPU'er, skærme, TV-kort og lidt andet!
SlettetBruger (60) skrev:Nå, vi ses i maj.
Der var engang jeg var ham der skrev flest indlæg :p
Bruger du ikke SNES? Så burde den ikke komme frem.
Magten (63) skrev:Vi (læs: alle andre) sælger alt vores HW til spotpris hvis du smutter igen.
Oh no you don't!
KopNudler (64) skrev:Jeg har allerede noget på lager som jeg skal af med! RAM, bundkort, CPU'er, skærme, TV-kort og lidt andet!
For at citere mig selv
TB skrev:
GIEF!
Jeg har lige fået det store banner 5! gange på 5 sider i den samme session!..
Newz - Nu stopper I squ!. Magen til amatør arbejde skal man squ lede længe efter.
Har SNES aktiveret men den kommer stadig.
EDIT: Den kommer stadig.
Newz - Nu stopper I squ!. Magen til amatør arbejde skal man squ lede længe efter.
Har SNES aktiveret men den kommer stadig.
EDIT: Den kommer stadig.
SNES fjerned det ellers ganske godt ved mig(chrome 26.0.1410.43) dog kunne man lige se den poppe frem i 2-3 sec før den blev fjernet
Hvor mange penge, og hvem skal man sende dem til, for at for altid at slippe for sådanne reklame her på newz?
Jeg håber at staff holder øje med kommentarene i denne tråd, så kan de se at flere af de meget aktive folk på newz altså smutter når de laver det her fis..
Argghh... Det er sgu da helt umuligt at arbejde med på en telefon, det her.
Nu læser holdet bag Newz nok ikke tråde eller emails, så jeg sender nok et rigtigt klagebrev som snailmail.
Er der nogen, der kan anbefale en kontorpakke indeholdende bl.a tekstbehandling? Jeg kan ikke lige komme på nogle eksempler på en sådan lige nu...
Nu læser holdet bag Newz nok ikke tråde eller emails, så jeg sender nok et rigtigt klagebrev som snailmail.
Er der nogen, der kan anbefale en kontorpakke indeholdende bl.a tekstbehandling? Jeg kan ikke lige komme på nogle eksempler på en sådan lige nu...
Skal vi nu til det igen?
Skal vi ikke lige opsummere punkterne, fra de 10 tidligere tråde der har været om det?
*) Newz vil ikke tage imod vores penge, for at undgå reklamer.
*) Reklamer er til stor irritation for alle.
*) Reklamerne forsvinder ikke lige meget hvor mange der truer med at forlade sitet.
*) Newz gør "alt hvad de kan" for kun at have reklamer som ikke generer (Full page reklamer generer jo ikke nogen, og slet ikke dem som læser newz på mobiltelefoner).
*) Det er reklamepengene som driver sitet, så brugerne må bare finde sig i reklamerne.
*) Newz fungerer glimrende, med ad blockers.
Få det nu fixet!
Skal vi ikke lige opsummere punkterne, fra de 10 tidligere tråde der har været om det?
*) Reklamerne forsvinder ikke lige meget hvor mange der truer med at forlade sitet.
*) Newz gør "alt hvad de kan" for kun at have reklamer som ikke generer (Full page reklamer generer jo ikke nogen, og slet ikke dem som læser newz på mobiltelefoner).
*) Det er reklamepengene som driver sitet, så brugerne må bare finde sig i reklamerne.
Få det nu fixet!
Mort (75) skrev:Skal vi nu til det igen?
Få det nu fixet!
Ellers laver vi vores eget forum!!!
Han har ikke lavet ændringer siden 20. feb.
https://github.com/Daniel-Dane/newz.dk-Enhancement-Suite/commits/master
Han har ikke lavet ændringer siden 20. feb.
https://github.com/Daniel-Dane/newz.dk-Enhancement-Suite/commits/master
Så må de enten have pillet den ned eller lavet ændringer i reklamen. Edit: For jeg får ikke reklamen idag.
Jeg har ikke set reklamen, så de har nok fjernet den igen ret hurtigt. Kan det passe at de kører den reklame oftere nu end de gjorde før i tiden, men til gengæld fjerner den igen hurtigere?Hr. Kejser (79) skrev:Så må de enten have pillet den ned eller lavet ændringer i reklamen.
Jeg tror snart det er 5 år siden jeg efterlyste en mobilvenlig indgang til newz.dk, men selvom en tocifret procentdel af trafikken formentligt kommer fra mobilenheder, så foretager newz.dk sig ikke noget. Udover at chikanere mobilbrugere med helvedesreklamer naturligvis.
kan de ikke bare bruge dette:
til at tjekke om det er en mobil og hvis $phonew==true så reziser de den der luk knap på reklamen eller laver en extra knap som kan rammes, selv med enheder der har en lille skærm.(de skrev hvist nok tidligere her inde at de ikke kunne finde ud af at tjekke om det er en mobil eller ej)
if (preg_match('/(up.browser|up.link|mmp|symbian|smartphone|midp|wap|phone|android)/i', strtolower($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']))) {
$mobile_browser++;
}
if ((strpos(strtolower($_SERVER['HTTP_ACCEPT']),'application/vnd.wap.xhtml+xml') > 0) or ((isset($_SERVER['HTTP_X_WAP_PROFILE']) or isset($_SERVER['HTTP_PROFILE'])))) {
$mobile_browser++;
}
$mobile_ua = strtolower(substr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 0, 4));
$mobile_agents = array(
'w3c ','acs-','alav','alca','amoi','audi','avan','benq','bird','blac',
'blaz','brew','cell','cldc','cmd-','dang','doco','eric','hipt','inno',
'ipaq','java','jigs','kddi','keji','leno','lg-c','lg-d','lg-g','lge-',
'maui','maxo','midp','mits','mmef','mobi','mot-','moto','mwbp','nec-',
'newt','noki','oper','palm','pana','pant','phil','play','port','prox',
'qwap','sage','sams','sany','sch-','sec-','send','seri','sgh-','shar',
'sie-','siem','smal','smar','sony','sph-','symb','t-mo','teli','tim-',
'tosh','tsm-','upg1','upsi','vk-v','voda','wap-','wapa','wapi','wapp',
'wapr','webc','winw','winw','xda ','xda-');
if (in_array($mobile_ua,$mobile_agents)) {
$mobile_browser++;
}
if (strpos(strtolower($_SERVER['ALL_HTTP']),'OperaMini') > 0) {
$mobile_browser++;
}
if (strpos(strtolower($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']),'windows') > 0) {
$mobile_browser = 0;
}
if ($mobile_browser > 0) {
$phonew = true;
}
else {
$phonew = false;
}
til at tjekke om det er en mobil og hvis $phonew==true så reziser de den der luk knap på reklamen eller laver en extra knap som kan rammes, selv med enheder der har en lille skærm.(de skrev hvist nok tidligere her inde at de ikke kunne finde ud af at tjekke om det er en mobil eller ej)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.