mboost-dp1
Hvor ofte gør danske mænd det?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
zin (49) skrev:#48: Det er ikke i overensstemmelse med det, jeg har oplevet på Win7. Jeg har MyDefrag til at køre hver dag kl. 5. Og hvis ikke jeg er vågen kl. 5 til at trykke "Ja", så kører den ikke.
Win 7 defragmentere pr default én gang om ugen. Hvorfor gøre det dagligt med et andet software?
Hehe, jeg tænkte godt nok på det da jeg optog det, men gad ikke lige installere andre tools end Screenrecorder :P
Ligger på [url= nu.. Skal lige behandles :)
Hehe, jeg tænkte godt nok på det da jeg optog det, men gad ikke lige installere andre tools end Screenrecorder :P
Ligger på [url= nu.. Skal lige behandles :)
#54: Ah, true. Sætter jeg det flueben virker det. ^^,
#56: Så vidt jeg har læst mig til er Win7's defrag fin, men efterlader stadig Shadow Volume Copy's (restore punkter), og lader blot filerne stå, hvor de er.
MyDefrag (som jeg bruger) flytter filerne til starten af harddisken (hvor der traditionelt læses hurtigere) og er pænt ligeglad med SVC'ere. :-)
#56: Så vidt jeg har læst mig til er Win7's defrag fin, men efterlader stadig Shadow Volume Copy's (restore punkter), og lader blot filerne stå, hvor de er.
MyDefrag (som jeg bruger) flytter filerne til starten af harddisken (hvor der traditionelt læses hurtigere) og er pænt ligeglad med SVC'ere. :-)
KaW (57) skrev:Jeg kan ikke forstå det? Det er da JER der bestemmer HVAD i vil VISE på JERES side.
Har man bare været for dårlig til at informere annonce-kunderne?
Jeg gætter på at newz har en reklameudbyder som udbyder en række reklamer på newz's side, således at newz ikke selv bestemmer hvilke reklamer der bliver vist, men blot har valgt fra en pulje af mulige reklame typer.
Du mener vel, at den ikke fragmenterer, så defragmentering ikke bliver nødvendig.
Anywho,
jeg synes også, at Windows 7's defragger suger. Jeg bruger selv Smart Defrag.
Du mener vel, at den ikke fragmenterer, så defragmentering ikke bliver nødvendig.
Anywho,
jeg synes også, at Windows 7's defragger suger. Jeg bruger selv Smart Defrag.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.