mboost-dp1
Newz-bruger-Awards
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Hvad med at have nogle årlige priser her på newz.dk for dets brugere?
Det kunne jo være: Flest kommentarer ratede "sjov", flest kommentarer rated "informerende", ehm mest aktive bruger, bedste nyhed, Bedste troll (the terra award?) osv. osv. :)
Kan godt være nogen af jer vil synes det er lidt ligegyldigt og plat, men det er jo bare for sjov :)
Kan i lide ideen?
Det kunne jo være: Flest kommentarer ratede "sjov", flest kommentarer rated "informerende", ehm mest aktive bruger, bedste nyhed, Bedste troll (the terra award?) osv. osv. :)
Kan godt være nogen af jer vil synes det er lidt ligegyldigt og plat, men det er jo bare for sjov :)
Kan i lide ideen?
Mnc (4) skrev:FYP, og, denne er ligegyldig. Den vil bare gå til Arne hver gang. :DEllMarto (1) skrev:flest kommentarer rated "Informativ"
Eller kasperd.
Fuck de der awards - jeg vil gerne have en pris opkaldt efter mig. LinguaIgnota-prisen.
Den kunne man passende give til en dejlig dreng.
Den kunne man passende give til en dejlig dreng.
Priser baseret på statistik er der nok ikke den store spænding ved når man bare kan gå ind og tjekke statistik. Holdningsbaserede priser vil være noget mere interessante. Der må udpeges et nomineringsudvalg, der finder på kategorier og nominerer brugere baseret på henvendelser - og herefter bør der så foretages en public, men hemmelig afstemning, der afsløres ved årets udgang.
Elskov (10) skrev:NightZtorm (9) skrev:den der foretrækker det yngste kød?
Eller den, der er bedst til at trække ligegyldige historier i langdrag :D
Værdsæt mine anekdoter!
trylleklovn (18) skrev:Priser baseret på statistik er der nok ikke den store spænding ved når man bare kan gå ind og tjekke statistik. Holdningsbaserede priser vil være noget mere interessante. Der må udpeges et nomineringsudvalg, der finder på kategorier og nominerer brugere baseret på henvendelser - og herefter bør der så foretages en public, men hemmelig afstemning, der afsløres ved årets udgang.
Lyder godt, største microsoft fan :Windcape. største intel fanboy terracide, mest perverse svin lingualnota osv.....
mvoigt27 (26) skrev:intel fanboy
Man er ikke en fanboy når man har ret ;-) Jeg har ikke oplevet ha bashe AMD uden at ha haft dokumentationen iorden.
SlettetBruger (28) skrev:Man er ikke en fanboy når man har ret ;-) Jeg har ikke oplevet ha bashe AMD uden at ha haft dokumentationen iorden.
Nu vil jeg ikke diskutere terracide eller Intel vs. AMD, alt for mange tråde er blevet fucked up på grund af det, og jo han er Intel fanboy, ik sagt om det er en god eller dårlig ting.
Ronson (34) skrev:Årets begivenhed
Bare fordi jeg blev 19 år den 20 februar, behøver i da ikke gøre noget stort ud af det.
Jeg vil desuden nominere Holmen som mest aggresive mellemleds forhandler af sovesofaer.... http://newz.dk/forum/koeb-salg/s-sovesofa-105417
Ronson (34) skrev:Men øh.. Skulle vi lave noget seriøst?
Vi kan jo starte med kategorier.
Årets koder
Årets begivenhed
Årets epic fail
Årets quoter
...
Wait.. Efterhånden som man lister kategorierne ved man jo udmærket hvem der vinder.
Hvem/hvad ville du da sige skulle vinde disse kategorier? Så kan vi jo se om alle er enige.
Den oplagte: Årets bedste nyhed.
I den kategori vil der rent faktisk være noget at stemme om, da intet er givet, men det skal nok indkredses med nogle nomineringer.
Hyppigste indsender af (bragte) nyheder.
Flittigste skribent.
SCA-award(?) For funz
Hall-of-fame award (én pr. år)
Derudover lidt blandet:
Top10 nyhedsoversigt med flest kommentarer (inkl. de-railing)
Den "Mest interessante": Den der har fået tildelt flest 'interessant' per postede indlæg.
Den "Mest informative": Den der har fået tildelt flest 'informativ' per postede indlæg.
Den "Mest relevante": Den der har fået tildelt flest 'relevant' per postede indlæg.
Den "Mest sjove": Den der har fået tildelt flest 'sjov' per postede indlæg.
Mest hjælpsomme/aktive forumbruger i fx. Hardware og Software subforaerne.
Alle ovenstående tildelinger skal udløse et særligt ikon ved siden af vinderens brugernavn (SNES-feature).
I den kategori vil der rent faktisk være noget at stemme om, da intet er givet, men det skal nok indkredses med nogle nomineringer.
Flittigste skribent.
SCA-award(?) For funz
Derudover lidt blandet:
Den "Mest interessante": Den der har fået tildelt flest 'interessant' per postede indlæg.
Den "Mest informative": Den der har fået tildelt flest 'informativ' per postede indlæg.
Den "Mest relevante": Den der har fået tildelt flest 'relevant' per postede indlæg.
Alle ovenstående tildelinger skal udløse et særligt ikon ved siden af vinderens brugernavn (SNES-feature).
Lord Daniel-Dane (30) skrev:Glemmer I ikke en eller anden?
Fuck it. Så kan du få årets kongelige bruger, når der nu ikke er andre på sitet :-P
BlackFalcon (43) skrev:Den oplagte: Årets bedste nyhed.
Flittigste skribent.
SCA-award(?) For funz
Derudover lidt blandet:
Helt sikkert! Det var lige præcis det der var tanken bag. Jeg ved bare ikke hvordan man får en afstemning op at køre, eller får indført de små badges ved siden af profilbilleder og alt sådan noget, så det vil jeg gerne bede om hjælp til.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.