mboost-dp1
Newz-bruger-Awards
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Alrekr (48) skrev:
Mest ukendte navn.
Jamen? Det er jo ikke ukendt mere?
SlettetBruger (49) skrev:
Årets Tønder-bruger.
Wohoo! TYNNE!
Chewy (54) skrev:@ #53
Du forventer da vel ikke at jeg følger med i den debat jeg blander mig i :-)
Nej da! Hvorfor begynde på det?
EllMarto (46) skrev:
Jeg ved bare ikke hvordan man får en afstemning op at køre, eller får indført de små badges ved siden af profilbilleder og alt sådan noget, så det vil jeg gerne bede om hjælp til.
Make your own poll:
http://easypolls.net/
Det burde være unødvendigt at nævne hvem du skal fedte for, for at få indført badges, men jeg kan røbe at han tilsyneladende for ganske nylig er blev adlet i en Skotsk klan.
@ #58
Kategorier?
Jeg stemmer for.
Grimmeste patter
http://cfs11.tistory.com/image/32/tistory/2008/11/...
Vamleste mave
Jeg ved ikke hvorfor, men Ronson come to mind..
Mest øretæveindbydende fjæs
Lingu...
Mindste pik
Caek of Doom
Kategorier?
Jeg stemmer for.
Grimmeste patter
http://cfs11.tistory.com/image/32/tistory/2008/11/...
Vamleste mave
Jeg ved ikke hvorfor, men Ronson come to mind..
Lingu...
Mindste pik
Caek of Doom
Chewy (60) skrev:
Mindste pik
Caek of Doom
Uden for kategori! Desuden vil jeg vinde den pri... Oh, wait!
Om EllMarto, indtil videre: Han er fra Kazahkstan* og soldat*. Arabisk er modersmålet*. Han bor i KBH, og fornavnet er Martin. Han har været i gang med at tælle til 100.000 på Gratis-ting.dk, og syntes at det var det sjoveste på det forum.
Fik du egentlig Lademanns Børneleksikon til at virke? Og hvad med din bil - kom den i orden?
Har du stadig din piratudgave af Rap-O-Fonia?
*Host*
*Disclaimer: Info er fra Netlog, og EllMarto virkede meget træt af Netlog.
Fik du egentlig Lademanns Børneleksikon til at virke? Og hvad med din bil - kom den i orden?
Har du stadig din piratudgave af Rap-O-Fonia?
*Host*
*Disclaimer: Info er fra Netlog, og EllMarto virkede meget træt af Netlog.
onetreehell (63) skrev:Jeg nominerer mig selv til årets windows fan
Tror desværre allerede du har tabt til Windcape ... Han er ihvertfald automatisk nomineret :P
Uh! Uh! Jeg nominerer mig selv i kategorien "AMD Fanboy" - der er alligevel ikke nogen på newz der kan lide AMD :D
Kategorier?"Søger hjælp til flest mærkelige problemer"
Grimmeste patter
Vamleste mave
Mindste pik
Godt, jeg snupper så fem priser i år...
Qw_freak (68) skrev:Kan vi ikke få lavet en ordentlig afstemning på kynz...? først 10 dage med forslag, derefter indtil den 31 at få stemt personer på...
God ide!
Der skal laves en side/liste på KYNZ hvor man skriver katerogier, samt hvem der er nomineret (og hvorfor?)
Afstemningen starter 24/12-2011 og slutter 1/1-2012
Hvad siger i?
Thoroughbreed (70) skrev:Qw_freak (68) skrev:Kan vi ikke få lavet en ordentlig afstemning på kynz...? først 10 dage med forslag, derefter indtil den 31 at få stemt personer på...
God ide!
Der skal laves en side/liste på KYNZ hvor man skriver katerogier, samt hvem der er nomineret (og hvorfor?)
Hvad siger i?
Hvad siger i til at samtlige brugere der er oprettet på kynz er nominerede i samtlige kategorier, og så er det bare at stemme på den man hælder mest til....?
Qw_freak (72) skrev:God ide!
Hvad siger i?
Hvad siger i til at samtlige brugere der er oprettet på kynz er nominerede i samtlige kategorier, og så er det bare at stemme på den man hælder mest til....? [/quote]
Igen - god ide!
- bare jeg vinder noget :P
- DD, er det muligt med emblem via SNES?
Hånter (75) skrev:Så vil jeg fandeme også vinde noget!
Så skal du skynde dig at lave en
Alrekr (73) skrev:/me synes EllMarto forsvandt. Hans Facebook virker også mere lukket end sidst jeg kiggede forbi, men det er måske indbildning.
Jamen jeg holder jo bare lav profil, så jeg kan vinde "årets ukendte person". Du har i øvrigt min stemme som årets stalker.
Lademanns børneleksikon kom aldrig til at virke. Det gjorde bilen dog.
Og jeg kan se at tre sange fra Rap-O-Fonia har overlevet forårsrengøringen i iTunes.
Alt info du har fra Netlog er i øvrigt 100 procent sandt uden undtagelser.
vandfarve (82) skrev:Man kan jo heller ikke efterlade jer i et par uger, uden at de I fucker hele siden op.
Har du været ude i den virkelige verden og lege hippie?
vandfarve (85) skrev:Gnarfsan (84) skrev:Har du været ude i den virkelige verden og lege hippie?
Gnarfsan11?
Nej, der var heldigvis ikke andre, der havde taget navnet i mellem tiden, så jeg slap for tallene... Yay :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.