mboost-dp1
newz.dk og opera
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Det er Google du snakker om, de vil gøre alt for at genere Microsoft ;-)fidomuh (49) skrev:Det ved jeg godt, jeg venter bare paa at de hiver hovedet ud af roeven og opfatter at der er behov for flere OS end Windows.
Og det er jo kun de grafiske dele som er i BETA til OSX Og Linux. Og det fordi der skal benyttes forskellige GUI toolkits til hver platform.
Kig ordenlig efter :-)fidomuh (51) skrev:Jeg kan ikke lige finde noget extension manager :(
Men ellers: chrome://extensions/
Well, den er stadig i beta og jeg har svaert ved at stole paa Google, efter deres foerste EULA til Chrome :(
I knows, det er bare ikke specielt relevant, naar vi snakker et produktionssystem med 2500 klienter.
Oh, gg.. Jamen saa vil jeg da lege lidt mere med Chrome.. Indtil videre kan jeg dog stadig bedre lide Opera. Det skyldes nok at Opera default har alle de extensions jeg nu leder efter til Chrome :D
Det er Google du snakker om, de vil gøre alt for at genere Microsoft ;-)
Well, den er stadig i beta og jeg har svaert ved at stole paa Google, efter deres foerste EULA til Chrome :(
Og det er jo kun de grafiske dele som er i BETA til OSX Og Linux. Og det fordi der skal benyttes forskellige GUI toolkits til hver platform.
I knows, det er bare ikke specielt relevant, naar vi snakker et produktionssystem med 2500 klienter.
Kig ordenlig efter :-)
Men ellers: chrome://extensions/
Oh, gg.. Jamen saa vil jeg da lege lidt mere med Chrome.. Indtil videre kan jeg dog stadig bedre lide Opera. Det skyldes nok at Opera default har alle de extensions jeg nu leder efter til Chrome :D
Det er faktisk lidt søgt at det kun er Microsoft som gør en indsat ud af gøre det nemt at deploy opdateringer til browsere på store systemer.fidomuh (53) skrev:I knows, det er bare ikke specielt relevant, naar vi snakker et produktionssystem med 2500 klienter.
Mozilla har endda sagt at de helt bevist ikke vil gøre supporten for entreprise netværk bedre.
Jeg ved ikke med Google endnu. Den virker kun til at have support for at opdatere sig selv i baggrunden (uden at fortælle brugeren det)
#54 Kan man ikke bare smide den ud via ADet så den installeres ved logon.
Tjah, det goer Opera, Mozilla og Chrome skam ogsaa, bare ikke paa Windows, men i fx Linux goer de det paa praecis samme maade som MS.
Forstaaeligt nok.. Mozilla boer ikke udvikle en central udrulningsserver, det boer OS producenten aabne op for.
Tjah, vi har 'lidt' loest det herude med Apple Remote Desktop, men det er ikke specielt fedt :P
Tjoh, men det er ikke en reel 'update', men bare en re-install.. Oveni det kommer saa versioneringsproblematikken.
Det er faktisk lidt søgt at det kun er Microsoft som gør en indsat ud af gøre det nemt at deploy opdateringer til browsere på store systemer.
Tjah, det goer Opera, Mozilla og Chrome skam ogsaa, bare ikke paa Windows, men i fx Linux goer de det paa praecis samme maade som MS.
Mozilla har endda sagt at de helt bevist ikke vil gøre supporten for entreprise netværk bedre.
Forstaaeligt nok.. Mozilla boer ikke udvikle en central udrulningsserver, det boer OS producenten aabne op for.
Jeg ved ikke med Google endnu. Den virker kun til at have support for at opdatere sig selv i baggrunden (uden at fortælle brugeren det)
Tjah, vi har 'lidt' loest det herude med Apple Remote Desktop, men det er ikke specielt fedt :P
Tjoh, men det er ikke en reel 'update', men bare en re-install.. Oveni det kommer saa versioneringsproblematikken.
nu har jeg også testet det i windows 7 med firefox på samme computer. Det er ikke ligefrem de flotteste tal. 70 % siger den (jeg ved ikke lige hvad 70 % betyder i den sammenhæng, men begge kerner er rimeligt optagede).
EDIT:
Testede det også i opera.. Der var det 50 % cpu-forbrug.
btw, efter at have skrevet newz.dk i adressefeltet, kom der en pop-up op. Det var vist en opdatering, for lige bagefter begyndte den at downloade en update :) lidt skræmmende, at sådan en fejl kan ske, på en måde...
EDIT:
Testede det også i opera.. Der var det 50 % cpu-forbrug.
btw, efter at have skrevet newz.dk i adressefeltet, kom der en pop-up op. Det var vist en opdatering, for lige bagefter begyndte den at downloade en update :) lidt skræmmende, at sådan en fejl kan ske, på en måde...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.