mboost-dp1
Spammer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
/ph (3) skrev:tror ikke det er spam.
Det falder meget godt inden for definationen af spam.
- Jeg har ikke bedt om det.
- Samme tekst sendt til mange andre (Som heller ikke har bedt om det)
http://www.google.com/search?sclient=psy&hl=da...
Desuden snakker hun hele tiden om Microsoft, selvom hun selv lige har startet et firma. Det kan godt være, at de samarbejder, men jeg tvivler på, at newz.dk har fået penge for det.
#7 Det er en service, hun forsøger at sælge til MS?
Derp find det største firma i universet
find på noget lame de vil købe
?
Profit!
Derp find det største firma i universet
find på noget lame de vil købe
?
Profit!
terracide (5) skrev:Jeg syntes det var slemt nok at hun ville have mig ind på Fjæs...add PETA to that and it's way worse...
Og SF. Yikes.:S
Ah.
Hun er i praktik hos http://www.geelmuyden-kiese.com/ , så det er nok hendes praktikopgave.
http://www.linkedin.com/in/ceciliema
Hun er i praktik hos http://www.geelmuyden-kiese.com/ , så det er nok hendes praktikopgave.
http://www.linkedin.com/in/ceciliema
Jeg forstår godt jeres frustrationer, det ligner heller ikke noget at inviterer deltagere fra et udemærket netværk (newz.dk) til et andet, med den begrundelse, at tonen er bedre og at man skal være ekspert. Og hvordan har de scoutet ? Og hvorfor facebook ? Jeg vil
Omvendt, så synes jeg hun har fat i god pointe som i virkligheden kun få af jer lever op til. Og det handler om at give konskrutiv kritik samt at have en ordentlig tone i en debat.
Personligt er jeg er ligeglad hvordan folk ter sig i en debat på newz.dk eller andre fora, jeg synes blot det er dybt patetisk og barnligt når man ikke kan finde ud af snakke pænt og ordentligt til hinanden. Og ydermere, at man gider involvere sig i en debat om noget man reelt set ikke har noget som helst forstand på er udover min forstand. Det er ligeså pinligt som Peter og Amalie, Dagens Mands eller Paradise Hotel. Hvad får man ud af det ? Nogen der er gamle herinde nok til at huske Builder.dk foraet – det var en børnehave og lukkede fordi folk ikke kunne opføre sig ordentligt.
I spilder hinandens tid men hvad værst er, at det udvander Newz.dks eksistensgrundlag og det er sgu synd for dem der laver det og bruger tid på at få det til at fungere.
Food for thoughts!
Omvendt, så synes jeg hun har fat i god pointe som i virkligheden kun få af jer lever op til. Og det handler om at give konskrutiv kritik samt at have en ordentlig tone i en debat.
Personligt er jeg er ligeglad hvordan folk ter sig i en debat på newz.dk eller andre fora, jeg synes blot det er dybt patetisk og barnligt når man ikke kan finde ud af snakke pænt og ordentligt til hinanden. Og ydermere, at man gider involvere sig i en debat om noget man reelt set ikke har noget som helst forstand på er udover min forstand. Det er ligeså pinligt som Peter og Amalie, Dagens Mands eller Paradise Hotel. Hvad får man ud af det ? Nogen der er gamle herinde nok til at huske Builder.dk foraet – det var en børnehave og lukkede fordi folk ikke kunne opføre sig ordentligt.
I spilder hinandens tid men hvad værst er, at det udvander Newz.dks eksistensgrundlag og det er sgu synd for dem der laver det og bruger tid på at få det til at fungere.
Food for thoughts!
danielovich (34) skrev:Jeg forstår godt jeres frustrationer, det ligner heller ikke noget at inviterer deltagere fra et udemærket netværk (newz.dk) til et andet, med den begrundelse, at tonen er bedre og at man skal være ekspert. Og hvordan har de scoutet ? Og hvorfor facebook ? Jeg vil
Food for thoughts!
Your'e a funny man!
What the fuck, jeg har anmodet om medlemskab! Hun skal fandeme ikke spamme DD uden at spamme mig! Så nu spammer jeg hende! SPAM SPAM SPAM!
.. i betragtning af, at man i følge hendes mail IKKE må være ansat hos Microsoft for at komme i hendes eksklusive ekspertråd - så er jeg faktisk imponeret over, at der er 3 stk., som bekender, at de arbejder for netop Microsoft!
De har skjult det så godt, at man faktisk er nødt til at klikke på linket 'Venner' for at opdage det!
Med den slags evner indenfor kryptering og identitetssløring ser jeg straks, at de er berettigede medlemmer af denne formidable tænketank!
Det er lige dig, DD!
Danish
NB! Jeg er altså også helt nederen over ikke at være inviteret med i det fine selskab!
Se lige mine skillzs!:
10 cls
20 print 'Hello World'
30 Goto
HVOR ER MIN INVITATION, FOR POKKER!
Undskyld at jeg råber - men hende trunten virker en kende tungnem!
Daniel-Dane (45) skrev:Omtaler du dig selv i tredje person? Hvis ikke: wat
Nu har jeg jo een gang fået prygl for at underskrive med 'DD', så den prøver jeg ikke igen - ellers tak!
Det var til dig - jeg mener klart, at du er en af Danmarks ukronede IT-Tech konger, så du skal da bare melde dig til i en fart! B~)
Om ikke andet så for at rette hendes stavefejl i mailen til dig!
Danish
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.