mboost-dp1
Stadig laaaaangsom newz
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Det her er en genoplivning af tråden omkring langsomme svartider på newz.
Jeg oplever igen svartiden som tager over 10 sekunder og har gjort det mange gange i løbet af den sidste tid. Er det den nye hosting provider som er problemet eller er i ved at justere på siden ?
Er det et problem som bliver løst permanent eller må vi bare vende os til at newz kan være meget langsom i perioder ?
Jeg oplever igen svartiden som tager over 10 sekunder og har gjort det mange gange i løbet af den sidste tid. Er det den nye hosting provider som er problemet eller er i ved at justere på siden ?
Er det et problem som bliver løst permanent eller må vi bare vende os til at newz kan være meget langsom i perioder ?
Har jeg nu ikke oplevet.
Kun at min browser hænger hvis jeg åbner i nye tabs for hurtigt. ( 10 tråde i ruf )
Kun at min browser hænger hvis jeg åbner i nye tabs for hurtigt. ( 10 tråde i ruf )
Har oplevet det samme i de sidste par dage.. Men ikke kun med de store tråde, også nyhedstråde med et eller to indlæg..
Ja, har flere gange oplevet at siden hænger, hvor det for eksempel kun er den øverste menu der kommer, men der så går næsten 30 sekunder før resten af siden følger med.
Jeg oplever det samme. Det har været rigtigt slemt i dag.
Kl. 11.37 kunne jeg ikke tilgå siden i næsten et minut og jeg har lige postet noget i en anden tråd som stadig ikke er vist efter at have skrevet dette indlæg.
Edit: Det tog også et stykke tid før dette indlæg kom frem.
Kl. 11.37 kunne jeg ikke tilgå siden i næsten et minut og jeg har lige postet noget i en anden tråd som stadig ikke er vist efter at have skrevet dette indlæg.
Edit: Det tog også et stykke tid før dette indlæg kom frem.
Jeg har oplevet at sidne hænger når jeg går ind i hvilken som helst tråd. Nogle gange vil den slet ikke hente siden med tråden, så jeg bliver nødt til at trykke f5 og så dør ideen med "indlæg siden sidst". Det kan godt gå hen og irriterer mig når der er kommet nogle og 50 indlæg siden sidst og man egentlig gerne ville følge med i argumenterne.
Det er desværre den nye hosting-tjeneste som driller. De har et fedt koncept, men kan åbenbart ikke håndtere det særlig godt. Vi er begyndt at kigge efter alternativer.
I dag har de så problemer med deres London-zone hvor vi er "placeret" :-/
Pernicious (11) skrev:Det er desværre den nye hosting-tjeneste som driller. De har et fedt koncept, men kan åbenbart ikke håndtere det særlig godt. Vi er begyndt at kigge efter alternativer.
Af ren nysgerrighed - hvem er de skyldige, som vi skal undgå fremover?
Mort (12) skrev:Hmmm newz.dk som cloud løsning måske ?
Det er faktisk en cloud-baseret løsning.
XorpiZ (14) skrev:Af ren nysgerrighed - hvem er de skyldige, som vi skal undgå fremover?
Det er hos VPS.net
Det skulle jeg da mene?arne_v (16) skrev:Er PHP/Azure i produktion?
http://www.microsoft.com/windowsazure/windowsazure...
Er det kun gennem FastCGI?Windcape (17) skrev:Det skulle jeg da mene?
http://www.microsoft.com/windowsazure/windowsazure...
Jeps. Jeg tror også det var det Hr. Frost var på udkig efter for et par uger siden.arne_v (18) skrev:#17
OK.
Så giver det jo mere mening at MS er så aktive på PHP området for tiden.
Jeps. Men IIS7 FastCGI kører faktisk bedre end ISAPI på Apache i dag (Apache på Windows, that is)Daniel-Dane (19) skrev:Er det kun gennem FastCGI?
Jeg bruger mod_php og forbinder konstant til mysql, for alt andet ville være for effektivt. Jeg har desuden ikke delt min hjemmeside op i normal- og udviklerdel, så jeg opdaterer måske hele tiden filer. Så doven og ineffektiv er jeg! :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.